A doua zi a venit neasteptat de repede. Mi-am petrecut aproape toata noapte uitandu-ma la seriale si vorbind cu Kylie la telefon.
M-am trezit si imi mancam pranzul, cand imi suna telefonul. Ciudat, nu aveam numarul in agenda. Raspund.
"Alo?!" Zic, asteptand sa vad cine raspunde.
"Sunteti domnisoara Sierra Dallas?" Intreba o voce de femeie.
"Da. Eu sunt."
"Ma numesc Elizabeth Floyd si va sun in legatura cu anuntul de babysitter."
Grier?! Care ar fi sansele ca sa fie mama lui Nash Grier. Cred ca era doar o coincidenta de nume.
Stau aici de cand eram mica, insa niciodata nu am facut cunostiinta cu vecinii mei. Niciodata, pana cand nu l-am intalnit pe acel super-star.
Aproape ca uitasem de anuntul pe care l-am pus. Aveam nevoie de un loc de munca, mai bine zis, aveam nevoie de niste bani ai mei.
"Da. Sigur." Raspund eu politicos, dupa o paiza lunga de gandire.
"Poti sa vii maine la ora 8?"
"Da. Spuneti-mi doar adresa unde trebuie sa vin."
"Desigur. Locuiesc pe strada Black Rose, numarul 36."
Imi inclestez instinctiv maxilarul. Normal ca nu era doar o coincidenta de nume.
"Bine. Ne vedem maine la ora 8. Multumesc!"
"Buna ziua!" Zice doamna de la celalalt capat al firului,inchizand rapid.
Aveam nevoie de banii din babysitting, insa nu vroiam sa fiu babysitter-ul surorii lui Grier. Sincer, nu vroiam sa imi strice viata.
Pun telefonul pe masa si imi continui masa. Imediata apare si Meredith, care se duse tinta spre cuier.
"Vanatoarea de vedete, partea a doua?" O intreb eu amuzata, cu gura plina de cereale.
"Mda. Ieri nu am dat de el, dar nu mai am mult si il gasesc. Nu se poate ascunde de paparazzi la infinit." Imi explica, aranjandu-si parul roscat in oglinda.
"Mult noroc sa cautati prin tot orasul un infumurat, dupa care sunteti voi topite."
"Nu e infumurat."
"De unde stii? Nu il cunosti."
"Sierra, niciodata nu ai inteles chestiile astea. Nash Grier e incredibil si eu am de gand sa il intalnesc."
"Cum zici tu." Ii zic si plec spre camera mea.
Pe drum, primesc un nou telefon de la Kylie. Apas rapid butonul verde.
"Buna."
"Buna. Vrei sa mergem in Ferry Cafè. Am multe sa iti povestesc." Intra ea direct in subiect.
"Ca de exemplu?"
"Sierra, nu strica suspansul. Ne intalnim in Ferry intr-o ora. Sa nu intarzii." Imi comanda sever Kylie.
"Bine, bine, sefa!" Zic eu razand infundat.
"Asa te vreau. Sa nu indraznesti sa intarzii." Imi zice Kylie la fel de serioasa si inchide.
Eu chicotesc usor si ma asez pe pat. Aveam suficient timp ca sa ma pregatesc. Ies pe balcon, gandindu-ma la ce ar putea sa imi spuna Kylie.
"Ce faci, scumpo?" Se auzi o voce. Nici nu mi-a trebuit sa ma uit inspre balconul foarte apropiat, ca sa imi dau seama ca era Nash.
"Ai vrea sa nu imi mai spui asa?!" Il intreb pe un ton sarcastic.
"De ce nu?"
"Nu imi place."
Nash chicoti si facu o fata de catelus plouat, pe care am ales sa o ignor.
"Am auzit ca ai sa lucrezi ca babysitter pentru Rachel." Zice, zambind cu sub-inteles si sprijinindu-se de balustrada neagra a balconului lui imens.
"De unde stii asta?"
"Pentru ca eu i-am propus mamei sa te ia." Imi zice, trecandu-si limba peste buza inferioara.
"Pai... multumesc!"
"Asa o sa putem petrece mai mult timp impreuna." Imi zice, facandu-mi usor cu ochiul.
"Mda. Nu multumesc."Zambetul lui Nash pieri intr-o secunda, incruntandu-si puternic sprancenele.
"Nu inteleg de ce ma respingi asa." Zice, inediat revenindu-i acel zambet superior.
"Nu o fac."
"Ba da." Zice, muscandu-si irezistibil buza inferioara.
Eu oftez si plec. Dau sa imi inchid usile de la balcon, cand aud din nou vocea lui Nash.
"Ne vedem maine!"
Inchid rapid usile, si ma trantesc dramatic pe pat. Imi verific ceasul. Eram putin in intarziere. Imi iau rapid niste haine pe mine si imi prind parul intr-o coada stransa.
Ies afara in timp util. Mergeam spre masina mea, parcata putin mai incolo, cand il vad pe Nash iesind din casa si indreptandu-se spre masina lui.
"Vrei sa te duc undeva?"
"Am masina mea,multumesc!" Zic, punand un accent exagerat pe ultima silaba a cuvantului 'multumesc'.
"Stiu ca ai." Imi zice, in timp ce venea dupa mine.
Imi deschid masina si ma urc in ea. O mana puternica imi bolca portiera atunci cand vroiam sa o inchid. Normal ca era Grier.
"Ce zici sa vii pana in oras cu mine?" Ma intreba, dand usor din sprancene.
"Tu nu ai iubita?!" Il intreb dezgustata.
"Te referi la Ashley?"
Eu dau usor din cap in semn de aprobare. Nash chicoti zgomotos.
"Ashley nu e iubita mea. Trebuie sa iesim impreuna pentru imagine."
"Si nu o sa iti strici imaginea daca iesi cu mine?!" Il intreb, incercand sa termin cat mai repede aceasta conversatie absolut inutila.
"Nu prea imi pasa." Zice si pleaca spre masina lui.
Eu imi trantesc repede portiera, conducand rapid spre Ferry. Probabil ca Kylie m-ar omora daca m-ar vedea ca intarzii.
Intru in cafeneau in care era un fum gros de tigara, cautand cu ochii chipul lui Kylie. I-am recunoscut imediat ochii verzi si parul castaniu. Ii zambesc si ma duc spre ea.
"Deci, ce era asa de important de discutat."
"M-am despartit de Jose." Imi zice si am putut vedea o lacrima curgandu-i pe obraz.
Nu ma asteptam. Adica, ei aratau ca cuplu perfect. Nu cred ca am mai vazut un cuplu care sa se inteleaga asa de bine ca ei doi.
"De ce?"
"Pur si simplu nu mai puteam. Nu mai mai iubea si simteam asta."
Eu oftez si ma duc sa o imbratisez. Nu o mai vazusem niciodata plangand, nu cred ca vreodata a mai arat atat de vulnerabila ca acum. Niciodata nu mi-am imaginat ca Kylie ar putea sa planga dupa cineva sau ceva. Ea era mereu tipa puternica.
Key-hey! Ce faceti dragilor? In legatura cu acest capitol, nu am nimic special. Sper doar sa va placa!
M-am hotarat ca la aceasta carte sa pun cate un capitol joia si martea.
Ce sa mai spun?! Sper sa va placa si scuzati greselile!
CITEȘTI
Vecini Celebri
FanfictionSierra este o fata obisnuita: clasa a10 a, petreceri, rasete, prieteni. Nash este o senzatie a internetului, un baiat celebru a carei inima pare a fi mai mult decat inghetata. Nash isi petrece toata vara inapoi in orasul natal, insa, intre timp, m...