Dansatoarele

448 29 7
                                    

Hastazi hin haceastă zi Vanesa(vrăjitoare de profesie dar talentul ei e să dea din buric până nu mai poate)și cu Hilda(sora hei care poate sparge semințe până îi crăpa dinții) să gândesc să ciordească niște haine dă haur ca cele vechi de la magazinul lor nu mai găsesc (din gunoi) Herau triste hin accea zi până gând Ghiocel(tatăl lor care poate purta și în somn ochelari de boss și de fițe(din tomberon,mare calitate) ha dat ho muzică de Gută,iar hele hau hînceput să danseze din buricul ală de șunci.

Hai cichi,cichi,cichi,dansează cu mine

Hai cichi,cichi, cichi mișca din buric

Vanesa-Haoleu,mâncațias ochii tăi da haur. Fă Ghiocel,dă muzica haia la maxim,mă vere

Norocica-(mama lor care poate injura si in somn)Haoleu mă vere,ce faceți haici?

Ghiocel-Norocico,ia banii și ia semințe să le spargem,ia și tu de 10 pungi ,mai ia și o bere și niște mici,că hin seara hasta dam paranghelie mare.

Norocica- bine mă vere,da banii,havere mare!
Paranghelia

Hera o petrecere de neuitat. Hilda mânca semințe până o durea burtă de manelistă, Vanesa dădea din buricul ală gras până nu mai putea, Ghiocel era pe canapea cu cracin-n sus bând bere și mâncând mici,ca na...fără mici nu mai e paranghelie,iar Norocica cânta operă,glumesc,cânta o mânea de Salam.

The end:)))

Familia Sukarimi-ParodieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum