Andreea Esca- Bună ziua domnilor și doamnelor, astăzi s-a întâmplat ca familia Sukarimi să fie amendați pentru că ascultau muzica la maxim,mai exact manele,pentru că mâncău semințe,pentru că o persoană a fost beată și pentru că au înjurat pe stradă. Acum ne va da mai multe amănunte domnișoara Alexandra Popîndache!
Alexandra Popîndache- Bună seara,astăzi o să le luăm interviu familie Sukarimi! Vansesa, tu de ce ai fost acuzată?
Vanesa-hapoi ham fost hacuzata ca puneam manele la maxim,muzica liniștitoare pentru mine. Nația lor de polițiști, le blestem familia,cacamias în gură lor mă vere. Și tu filmezi?! Fugi fă de aici cu filmatu că ți dau una în capul ăla. Te homor,treci aici...(alergando și dandu-i cu sandalele ei în gură)
Alexandra Popîndache- Bun...am scăpat de Vanesa chiar dacă am buza umflată. Deci..revenim... Tu Hilda de ce ai fost acuzată?
Hilda- Fă tu mai intai trebuie să imi zici cu domnisoara,apoi stai să hiti hexplic...heu doar spărgeam semințe pentru burtă mea dă manelistă ce sunt. N-are voie omul să mănânce semințe?
Alexandra Popîndache- dar am înțeles că ați aruncat semințe la oameni și îi înjurarăți
Hilda- așa și...Fă ori tu filmezi? Fiatiar cameră haia dă rahat. Să vezi ce hiti fac.
Alexandra Popîndache- Nu...nu la nas,nu la nas...după câteva minute...of...nasul meu...mai bine mă făceam gunoier,e o meserie mai decenta și deloc periculoasă sau mă făceam dansatoare la un sou câcacios...infine.. revenim,acum îi luăm interviu unui polițist. Bună ziua
Manea Jevrut (numele polițistului) Bună fă,deci hai să îți explic urâto,familia Sukarimi a fost amendata pentru că mâncău semințe fără sare,ascultau manele de Copilul Minune și nu de Gută,și asta m-a supărat cel mai tare,s-au îmbătat cu bere daia ieftină și au înjurat puțin, pentru faptul asta au fost amendați,hacum lasa-ma să îmi fac un dus!
Alexandra Popîndache-Bun..eu demisionez!
Andreea Esca- bun cam atât a fost,o seară rea să aveți,papa