Hazi heste ziua Vanesei,himplineste...ăăă...15 ani,cred. . Vanesa hintra hin bucătărie hin care sunt Hilda,Ghiocel și Norocica.
Vanesa- Haoleu mă vere,ce faceți aici la 5 dimineața?!
Ghiocel- Fă, hasculta haici. Ia un salam pe pâine și dute hin pat să te culci. Hai hintele?
Vanesa- Să știți că hazi e ziua mea. Trebuie să îmi fi luat și tu ceva. Un tilifon să stau și eu pe fesbok. Să văd pe Narcisă cum cânta manele și cum dă din buricul hei dă manelistă
Ghiocel- Fă...eu ți-am luat ceva de fițe, hun salam românesc dă carne dă cal. Și oricum,nu hiti face griji ca Narcisa nu da din buric mai bine decât tine,fă. La dans din buric nimeni nu te hintrece nimeni.
Hilda- Hare multă dreptate hasta. Și heu ți am luat ceva cu valoare,hun hinel dă haur luat din tomberon.
Vanesa- Haide-ti mă...sunteți prea drăguți. Da' dacă diseară nu dam paranghelie mare,vă blestem familia!
Norocica- Gata făăă...dăm și daia. Hacum ho să fi uimită ce ti-am luat heu. Ham luat ho iconiță cu arsenie boca să te ferească să rele,dă teroriști da deala, că prea păcătoasă ești mă vere.
Vanesa-haoleu,mâncațias coliva...ce cadou frumos hai hadus.
Ghiocel- Hai că diseară ne ducem hin club,tu Vanesa hiti hărăți talentele(hadica dansul din buric) Hilda sparge semințe de nu mai poate, Heu beau bere și ham șansa să himi port hochelarii da barosan iar Norocica cântă o mânea dă jale!
Vă urma