Ponta vrea să fie cocalar

47 8 0
                                    

Hastazi hin haceastă zi haurită Tonta(Ponta) sau pe poreclă lui,Maimutica cocalară vine și hîi cere hajutorul lui Ghiocel să devină cocalar.

Ponta-Bună ziua,puteți să mă ajutați să devin cocalar?

Ghiocel- ăăă...Mâncațias gura ța,deja ai picat testul bă,spune-o cu tupeu!

Ponta- Ok...Boss vreau să devin cocalar!(țipând)

Ghiocel-Haoleu...ho să havem mult de muncă,hai hadus banii?

Ponta-Da

Ghiocel-Pentru hinceput ia bă banii hastia și haruncai cu eleganță și cu stil!...ăăă ce prost hesti, mișcă din mâinile halea haurite barosane,mai repede! Hapoi ho să hinveti cum să mănânci semințe,scuipele pă jos și fi mândru barosane,hapoi hinvata să hai stil,deci dam ho manea și dansam pe ea. Buzele tale... Haide bă,mai cu putere. Hacum după cea hai devenit cocalar pă jumătate. Te himbracam hacum frumos,cămașă cu burtă pă afară, pantaloni cu zdrențe, că să poartă, pantofi dă piele,parfum Cucci,nichelări dă barosan,hun lanț dă haur și gata băăă,hărăți ca hun cocalar.

Ponta-Bulangiule,crezi că o să devin adevărat cocalar?

Ghiocel- cum să nu?dar mai trebuie hun lucru, bea ho țuiculiță cu degețelul ridicat,să pari helegant.

Ponta-Bă,bulangiule,tu ești un model dă cocalar. Acum hai că tre' să plec boss ! Pa bă(spune el conducând un BMW)

Ghiocel-Sunt mândru bulangiule dă tine(spune el plângând)

Familia Sukarimi-ParodieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum