Bölüm bayağı kısa ama canım paylaşmak istedi umarım beğenirsiniz neyse iyi okumalar sonra görüşürüğğs.
Multimedi Kayra'nın kıyafetleri ^_^
Dudaklarımız birleştiğinden beri sadece birbirimize bakıyorduk. İkimizinde gözleri pörtlemişti. Ama ikimiz de Salak olduğumuz için bir türlü ayrılmadık. Sanki kalp atışlarımız birbirine geçmişti. Tek vücud olmuştuk. Bu his... güzeldi. Ama tabii ki bozuldu. Bir teyzenin sesiyle.
--"Cık cık cık,milletin çivisi çıkmış. Terbiye de kalmamış. Gidin bari oda tutun kendinize. Hastahane burası."
Tebrikler teyze, sağol teyze, bütün duyguyu böldün teyze! Teyze gittiği gibi Ege beni üstünden fırlattı. Ama bildiğin fırlattı. Gerçekten fırlattı.
İçimden ona saydırmaya başlamıştım. --"Ayı, Öküz, Şempanze suratlı orangutan, yeni tanıştığın kişiyle konuşurken ağzından tükürük kaçar da karşındakinin burnundan içeri girer sonra da nefesi tıkanır ve ölür inşallah! Muşmula suratlı!"
--"Oha kendimden tiksindim. O nasıl saydırmaktır öyle? İnsanlığın iyiliği için kendimi kesesim geldi, yeminle"
Eyvah ben onları sesli mi söyledim şimdi? Rezil olduuuğğğm!! Depar atarak kaçmalıyım ve bunu yapıcam. Depar atarak bahçeye koştum. Şimdilik en uzak yer burasıydı,herhalde. Yani emin değilim. Olmayadabilir. Güvenemiyorum, boh da çıkabilir. Ama Ege'nin bu uzak ve yorucu yolu bu kadar kısa sürede aşması normal mi? Belki de. Çünkü sırıtarak bana yaklaşmasının-ışınlanmadıysa eğer- başka açıklaması olamaz. Benim ondan kaçmamam ise tamamen benim Salak olmamdan kaynaklanıyor. Neyse konumuz bu değil. Konumuz Egeyle yüzleşecek olmam ayrıca anlamsızca bunu istemem. Oha uzun cümle kurdum! Of yağ şimdi bunun için sevinmeye zamanım kalmadı. Hepsi Ege yüzünden!
--"Öpşuelimi?"
Ne!? Bu şimdi bana 'öpüşelim mi' mi dedi!? Geri zekalı! Ben şimdi gösteririm ona!
--"Ne öpüşmesi ya ne öpüşmesi!? Ben senin o bildiğin kızlardan değilim! Bi kere yanlışlıkla öpüştük diye-bunu derken kızardım galiba- beni sürtük yerine koyamazsın. Asıl sürtük benim iç sesim tamam mı?!"
--"Bir dakika, Şimdi hangisine şaşırmalıyım? Şakamı çok ciddiye almana mı? Yoksa iç sesine sürtük demene mi? Ama ikinci sebep dalga geçmeme daha uygun bu yüzden ona daha çok şaşıracağım!"
dedi ve kahkaha attı. Tabii ki bunun sonucunda bütün kızlar Ege'ye doğru salyalarını akıtmaya başladılar. Salyalarını götlerine sokarım ben bunların!!
--"Ne var?! Ayı mı oynuyor?! Gerçi ayı oynasa bu kadar dikkatle bakmazsınız ya neyse!"
Biraz fazla mı tepki vermiştim? Evet.
Peki hakettiler mi? Kesinlikle evet!
Benim yanımdaki kimseye öyle bakmazlar! Özellikle o kişi çok... "Yakışıklıysa diycektin dimi? "
Sanane sürtükçüm?!-kim olduğunu anladınız herhalde- Hem ben öküzse diyecektim.
"Hı hı tabi tabi."
--"Yani tamam biraz yakışıklı olabilir,peki çok yakışıklı olabilir kasları da maşallahlık olabilir ama içinde bi öküz var bunu unutma sürtükçüm!"
İyi de niye benim boğazım acıdı ki bi de niye bu ayaklı kereste fabrikası yine kahkaha atıyo ki? Yine rezil mı oldum yoksa? Hayır yağ!
--"Sen..niye..sürekli..duble..rezil..oluyosun..ki..bana..?
Evet tahmin ettiğiniz gibi nokta koyulan yerlerde gülmekten konuşamadı. Yine tahmin ettiğiniz üzere Ege'ye çifte rezil oldum. Cidden! Bugün Salak mıyım neyim ben?! Aa ne güzel müzik kimin ki acaba? Ege'nin zil sesi tabii ki. Kim arıyor ki şimdi?
--"Alo,alo neredesin?Evdesin.Tamam geliyorum sen sakin ol ve beni bekle ben seni rahatlatıcam merak etme."
Oha ne diyor bu Ege sakin ol seni rahatlatıcam falan kafamı bozmayın benim kimi rahatlatıyormuş yağ?! Allah Allah!
--"Kayra benim acil gitmem lazım sonra görüşürüz!" dedi ve koşmaya başladı. Ben de Kayra'ysam -ki kesinlikle öyleyim-bu çocuğun kimi rahatlatacağını öğrenirim. Kimmiş şu rahatlayacak kişi görelim bakalım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GARİP HAYAT
Novela Juvenil"Birbirine yabancı iki insanın yaraları birbirini ne kadar iyi tanıyabilir?" ve "Bir hikayenin sonu ne kadar kötü bitebilir?"