Multimedia Ege ^_^
Kızın ağlama sesini duymamla yanlarına gitmem bir oldu. Boya torbası suratlı bir kızın diğerini hırpaladığını gördüm.
--"Sen napıyosun!?"
--"Sevgilimi çalmanın bedelini ödetiyorum!"
--"Sana bişey söyliyim mi boya torbası? Bu kız olmasa da sevgilin senin gibi her gün yüzüne badana yaptıran biriyle birlikte olmazdı. Bu yüzden sahte sarı saçlarını yola yola git bence. Midemi bulandırıyorsun."
Şöyle insanlardan nefret ediyorum. Bi kızı makyajla değil,gülüşleriyle güzelleştirebilirsiniz. İnsanlar bunu anlamakta güçlük çekiyor. Benim de onlara bi tane geçiresim geliyor. Çakma sarışın yine bişeyler viyaklıyor.
--"Benim saçlarım doğal bi keree"
Iyk. Midemi bulandırıyor. Kız gittiğinde karşımda bir adet beni alkışlayan Ege beklemiyordum.
--"Yüzyılın dissini attın kıza helal olsun dissler kralicesi." Ve yine sırıttı.
İç sesim AY EM KUYİN BİÇIS derken onu sus kız deyip yerine oturttum ve Ege'ye dönüp gülümsedim. Tam gidicektik ki sesini bi kere bile duymadığım ve paçasını kurtardığım kız konuştu.
--"Teşekkür ederim."
--"Rica eder--
Bir şey dememe izin vermeden kaçıp gitti. Ben de arkasından mal mal bakıyordum. Galiba uzun süre bakmışım ki Ege,
--"Ne o beni mi düşünüyosun Kayra?" dedi ve alaycı sırıtışını yüzüne yerleştirdi. Ya bu çocukla dost mu olmam lazım yoksa düşman mı? Karar veremiyorum. Bi ara bunu yemekle beraber düşünmem gerekicek. Çünkü az önce zil çaldı. Derse yetişmem lazım ,evet evet.
--"Hadi güzelim,derse."
O bana güzelim mi dedi? İç sesim yine kaplumbiş yaparkan ağzına vurdum bi tane. Sen çok oluyorsun ama!
~~~~~~~~~~~~~
--Ege'den--
Galiba hayatımda ilk defa Burak dışında beni anlayan birini buldum. Burak benim çocukluk arkadaşımdı. Ailemi benim dışımda bi o tanırdı. Şimdi farklı okullardayız ama hala aynı yetimhanedeyiz. Burak'ın anne ve babası iş kazasında öldükten sonra anneannesiyle bizim mahallede yaşıyorlardı. Ama anneannesi de ölünce onu yetimhaneye vermişlerdi. Ondan üç yıl sonra da ben yetimhaneye gitmek zorunda kaldım. Bu hayatta her şeyimi bilen tek insan.
Şimdi bi de başıma Kayra çıktı. Annemin gençliğine o kadar çok benziyor ki. Annem ve ablamdan sonra hayatımda olmasını istediğim tek kadın. Beni düşüncelerimden sıyıran ses Kayra'nın anneme benzeyen güzel sesi. Tuvaletten mi geliyor? Yine napıyor bu saf kız? İstemsizce tebessüm ettim ve çakma sarışın bi kızı gömüşünü dinledim. Yuh! Kız saçını yola yola çıktı tuvaletten! Tebrik ettim valla. Yüzyılın dissini attı kıza. Sonra içimden ona güzelim demek geldi. Galiba gerçekten güzel ya! Aman neyse ne otur oturduğun yere kalp şimdilik aksiyona hiç ihtiyacım yok!
Neyse derse girdik ve hoca geldi. İlk gün olduğu için pek ders işlenmiyor galiba. Ben de Kayra gibi uyusam mı acaba? Ya da onu izlesem daha iyi annemi çok özledim sırf o yüzden yani. Allahım birbirine kenetlenmiş kirpiklerini görmek bir lütuf ama gözleri de ayrı güzel bu nasıl olabiliyor ki? Uyurken hafif ayrık olan kalkık dudakları da ayrı harikayken nasıl yalnız kalabilir ki bir insan? Beline kadar kumral saçları yüzüne düştüğünde dokunmaya kıyamadığın için çekemiyosun yüzünden o kadar güzel... Bak yine aklıma annem geldi. Hazır aklımdayken uyuyayım da rüyamda göriyim ilk aşkımı.
~~~~~~~
Uyandığımda teneffüsteydik. Günün geri kalanında Kayrayla vakit geçirdim okuldan beraber çıktık. O biraz uzaklaşınca yıllarımın geçtiği kimsesizliğimin en büyük kanıtı olan yere, yetimhaneye doğru yola çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GARİP HAYAT
Tienerfictie"Birbirine yabancı iki insanın yaraları birbirini ne kadar iyi tanıyabilir?" ve "Bir hikayenin sonu ne kadar kötü bitebilir?"