Potom co David odešel, tak jsem dlouho přemýšlela a potom jsem zavolala Gabče. Když jsem ji to vše vysvětlila, tak někdo zvonil u dveří. Byl to David. ,, Ahoj Lásko, už jsem zase tady!" ,, No super. Já jsem ale nemyslela,aby jsi šel domu na pět minut." ,,Ty nejsi ráda, že jsem tady?" ,, Ne!". Hádali jsme se a potom David se slzami v očí odešel. Ja jsem šla nahoru do svého pokoje, otevřela jsem notebook a prohlížela jsem sociální sítě. Po chvíli jsem se šla vysprchovat a odlíčit. Šla jsem do kuchyně uvařila jsem si ovocný čaj a šla jsem zpátky do pokoje. Čaj jsem vypila a šla jsem spát. Ráno mě vzbudila mamka, protože jsem měla jít k zubaři. Jeli jsme a cestou jsem natáčela video a jak jsem mluvila, tak mamka do něčeho nabourala. Spadla mi kamera pod sedačku. Já jsem se lekla tak, až jsem myslela že mi bouchne hruď, jak mi pukalo srdce. Mamka srazila srnku a měla předek auta docela v háji. Mamka ještě kousek popojela a píchla, protože na silnici byli střepy. Zbytek cesty jsme museli jet autobusem.
*V autobuse*
,,Hele tamhle je David, pojď jdeme za ním!'' táhla mě mamka k němu ale já jsem se netvářila moc nadčeně. Mamka a David si mysleli, že spolu chodíme, ale pravda byla taková: David mě líbal a myslel si, že se mi to líbí a že ho už taky miluju. Mamka si myslela, že mezi náma je krásná mladá láska. Ale já jsem si myslela, že je David jenom kamarád, kterýho ani moc neznám a že se mezi námi nic nestane. Ale.....
Děkuju za předčení. Pokud se vám to líbilo, tak mužete dát hvězdičku a mužete zanechat komentáře. Vím nebylo to moc dlouhý,ale alespoň něco. @bubblegirl
ČTEŠ
Leave Him Alone!
FanfictionZ počátku to vypadá, jako normální život patnácti-leté puberťačky. Ale co se stane, když pozná kluka svých snů? Bude dělat problém věkový rozdíl? Bude to láska, nebo nenávist?! Čti, a uvidíš.