Petře!?

352 28 4
                                    

13+
V tom okamžiku, co jsem uviděla Davida jak se líbá s nějakýma dě*kama, jsem popadla bundu z Gabči náručí a utekla jsem. S brekem a s mobilem v ruce jsem utíkala na autobusovou zastávku. Když jsem byla na autobusové zastávce, tak jsem do někoho narazila. ,, Omlouvám se." omluvila jsem se. ,, V pořádku, nic se neděje." ,, Jé, ahoj Teri.'' odpověděl dotyčný, do kterého jsem narazila. ,,Ahoj, Petře."

S Petrem, neboli s Hoggym se známe asi už od té doby, co nátáčím na Youtube. Jsme docela dobří kamarádi.
,,Teri, co se stalo?" ptal se vylekaně. Všechno jsem mu to řekla a v tom přijelo MHD. Petr cvakl lístky u vchodu a jeli jsme, já vlastně ani nevím kam. V půl dvanácté v noci jsme dorazili k bytovkám. Petr mě vzal do jedné z těch bytovek a řekl. ,,Dnes přespíš u mě nemůžu tě nikam v tomhle stavu pustit. Napiš to rodičům" udělala jsem co mi řekl a šla jsem po schodech nahoru. S petrem jsme přišli do jeho bytu a posadili jsme se na pohovku. ,,Mužu ti nabídnou něco k pití?" ,,Možná čaj, děkuju." Uvařil mi čaj a pustil nějaký film. Se slzami v očích jsem se koukala na film a v ruce jsem mačkala mokrý papírový kapesníček. Po chvíli jsem si položila hlavu na Petrovo rameno. A on se lehce pousmál. A jednu ruku dal okolo mého ramene a dál jsme se koukali na film.

Asi po půl hodině film zkončil a on se mě zeptal jestli už chci jít spát. Já jsem odpověděla ,,Ne!".
,,Chtěla bych se ti s něčím svěřit. Chci ti to říct, protože ti věřím a mám tě ráda." ,,Tak povídej." ,,No..víš... asi seknu a Youtubem. Fanoušci mi nadávají, že jsem dě**a a podobně a mě už to vážně nebaví."
,,To se chceš opravdu vzdát YouTubu, jenom kvůli pár debilům kteří ti nadávají.? Nesmíš přestat točit jsi skvělá YouTuberka, sice tvoje make-up tutorialy nesleduji, ale jinak tvoje videa žeru." ,,No, ale oni mi tak nadávají všichni, já už jsem z toho na prášky."
,,Klid Teri, s tím že zkončíš nic nenapravíš. Ještě by ti asi nadávali víc než předtím, protože by si mysleli že jsi srab, že oni tě dokázali přinutit ke konci." ,,Asi máš pravdu, tak já to ještě zkusím. Mám tě ráda Petře, vždycky mi pomůžeš."
,,Ale prosim tě, já tě mám taky rád." řekl s vtipným hlasem. Po dlouhé době jsem se usmála. Následně jsme se objali. Oba jsme přemýšleli co by jsme tak mohli dělat a rozhodli jsme se natočit livestream na můj kanál. Kameru jsme natočili na Petrovo postel a sedli jsme si vedle sebe.

,,Ahoj všichni! Vítám vás u livestreamu s Peťou alias s Hoggym. Můžete psát otázky!" ,,Čáu!" řekl Petr.
Začla jsem číst otázky. ,,Jste spolu cute:3" Petr se zasmál. ,,Řeklo se otázky, lichotky slýcháváme furt." Já jsem si odkašlala. ,,Jdeme dál." řekl Petr.
,,Jakto že jste spolu?! Vy spolu něco máte?!" ,,Jsme kamarádi. Nic víc v tom nehledejte." řekla jsem s úsměvem.

Po třičtvrtě hodiny jsme to ukončili.
,,Spim v ložnici!!" ,,No to teda ne, támhle je pokoj pro hosty." ,,Tak si dáme kámen, nůžky, papír, a kdo vyhraje, spí v ložnici." ,,Tak fajn."
"Kámen, nůžky, papír, teď!" řekli jsme oba na stejně a u toho mávali pěstma. Zůstali jsme stát na proti sobě, a zadívali jsme se navzájem do očí. Petr se ke mě začal přibližovat, a já ztuhla. Nevěděla jsem, jestli je to správné. Přeci jen je o devět let starší. Ale pravdou je, že se mi Petr dost líbí. Když byl asi tři centimetry ode mě, tak jsem se uvolnila a dala jsem mu ruku kolem krku. Políbili jsme se. Asi po třech minutách si mě nadzvedl a moje nohy si obmotal kolem jeho pasu. Dál jsme pokračovali v líbání, ale pak nás vyrušilo pípnutí na počítači. ,,Vy-vysíláte už jednu hodinu!!" vykřikl Petr. Okamžitě mě postavil na nohy. ,,Do p**i!!!" zakřičela jsem. Hned jsme přiběhli k počítači a tam naskakovali komentáře typu, co to má znamenat?! Proč nám lžete?! Joo, tak kamarádství?! Aha!!
Ale taky komentáře typu, Jů, to je krásný, sluší vám to!! A tak podobně.
Okamžitě jsme vypli vysílání.

,,Kašlem na to." řekl Petr, dal kameru směrem ke klávesnici, pro jistotu a zase se přilepil na mé rty. Teď už jsme nezůstali pouze u líbání.

Pomalu mě položil na postel, a sedl si na mě obkročmo. Přestal mě líbat a přesunul se na můj krk, kde mi udělal pár cucfleků. Jsem zvědavá co mi na to řekne máma. No nic, zpět k realitě.
Zavřela jsen oči a čistě jsem se nechávala unést jemnýma polibkama.
Po chvilce mi sundal crop top, a následně i džíny. Nechtěla jsem zůstat pozadu, tak jsem mu sundala tričko. To jeho sexy bílé tričko s americkým potiskem na rukávech. Pak jsem mu sundala i kalhoty a oba jsme se ocitli pouze ve spodním prádle. Ale ne na dlouho. Po chvilce jsme byli oba nazí, a na břiše mě začal pomalu tlačit jeho kamarád.

Opět mě začal líbat na krku. On asi ví, jak na mě.
Nechtěla jsem aby jsem v tom vyptávání zůstala sama, takže jsem mu na krku také udělala cucflek.
,,Chceš to?" ,,Jo." ještě chvilku mě líbal. ,,Opravdu to chceš? Nechci aby jsi toho pak litovala." ,,Nebudu litovat. Chci to."
,,Dobře."
Po chvilce do mě opatrně vnikl. Bolelo to, protože to nebyl žádnej drobeček, ba naopak. ,,V pořádku?" ,,V naprostým." řekla jsem se vzdychem. U toho mi vlepil pusu, a po ní další a další.

Asi po 15 minutách byl konec. ,,Víš, miluju tě." ,,Já tebe taky."
Oblékla jsem si Petrovo tričko a moje kalhotky, a položila jsem si hlavu na jeho hruď, a s klidem v duši, a s pocitem bezpečí jsem usla..

S touto částí mi pomáhala LeaPotuckova a patří vlké díky.

Leave Him Alone!Kde žijí příběhy. Začni objevovat