Ráno jsem se vzbudila a Petr nikde. Sešla jsem ze schodu dolů směrem do kuchyně a tam stál Petr a vařil snídani.
,,Dobré ráno miláčku, jak jsi se vyspala?" ,,Dobré ráno, vyspala jsem se báječně." ,,To rád slyším" ,,Co to bude?" ,,No...pokud to nezkazím, tak smažený vajíčka se slaninou a domácí džus." ,,Mňam, ty mě máš teda zmáknutou." ,,Jojo to mám" takhle proběhla naše raní konverzace.
Po snídani jsem šla zpátky do svého pokoje a převlékla jsem se do pohodlných legín a do volnějšího trička. Petr byl v obýváku a koukal na Óčko. Sedla jsem si k němu a přitulila jsem se. Dal mi pusu na čelo a dál jsme se koukali na televizi. Asi po půl hodině nás to přestalo bavit. Petr chtěl natočit nějaké video a rozhodli jsme se, že spolu natočíme krátký video o tom, že spolu chodíme. Oba jsme pozdravili, jako obvykle a začali jsme o všem mluvit. ,, Chceme vám, říct že spolu chodíme a je to definitivní!" když jsme dotočili, tak jsem do koukli na komentáře. Byli tam dost odporné, ale i také krásné komentáře.
,,Teri, tak kdy řekneme, že čekáš miminko?" ,, No já nevím, asi až na to budu připravená, a řeknu to na svém kanále, ano?" ,,Jojo v pohodě.'' ,,A Peťo, už to ví tvoje rodiče?" ,,No... neví, chci jim to říct osobně a né přes sms." ,, No, tak fajn a kdy tam jedeš?" ,,Myslel jsem, že dneska v podvečer, nechceš jet semnou?" ,,Jo, dobře, nic zajímavějšího bych stejně nedělala."
V podvečer jsme vyrazili a přijeli jsme do Českých Budějovic, asi v půl sedmý. Přijeli jsme k Petrovo domu, vystoupili jsme z auta a šli jsme dovnitř. ,,Jsi připravená to oznámit rodičům?" zeptal se mě se strachem a já jsem se sevřeným žalůdkem odpověděla ,,Ano!"
Mezi dveřmi už stála Petrovo mamka se slovy ,,Ahoj Peťo, kdo to je?" podala jsem jí ruku a řekla jsem ,,Dobrý den. Já jsem Tereza Hodanová.Těší mě" Petrovo mamka se usmála a pozvala nás dovnitř. V obýváku seděl Petrovo brácha Filip a Petr řekl ,, Tak Filipe, tohle je..." nestačil to dopovědět a Filip dost otráveně řekl ,,No... zase nějaká tvoje holka, nezájem!"
Já jsem se usmála a odpověděla jsem ,,Taky mě těší Filipe!" otočil se vykřikl ,,Cože? Ty chodíš s Hodanovou?" ,,Jo,Filipe, chodim a ne, že za náma budeš zase lézt!" odpověděl mu Petr a vzal mě do jeho pokoje. Chvíli jsme si povídali a potom jsme se sešli dolů a oznámili moje těhotenství.
Filip byl docela zaskočený, ale Petrovo rodiče byli šťastní. Po večeři jsme šli zase k Petrovi do pokoje a pustili jsme si film. Rozhodli jsme se pojedeme zpátky do Prahy až ráno. Večer jsme se líbali v posteli asi půl hodiny. Možná by jsme pokračovali dál, ale vyrušil nás Fíla. ,,Teri, psala mi kamarádka, že by chtěla podpis a fotku. Půjdeš prosím se mnou ke mně do pokoje, aby jsi se my mohla podepsat na nějaký papír?" ,,Jo, určitě. Za chvíli jsem zpět!" ještě jsem zavolala na Petra. Asi po pěto minutách jsem se vrátila a co nevidím. Petr už spal. Lehla jsme si vedle něj a ještě chvíli jsem di psala s Gabčou.Tak tady to dnes ukončím a pokud se vám to líbilo, tak zanechte ★ budu moc ráda. Ahoj :D
ČTEŠ
Leave Him Alone!
FanfictionZ počátku to vypadá, jako normální život patnácti-leté puberťačky. Ale co se stane, když pozná kluka svých snů? Bude dělat problém věkový rozdíl? Bude to láska, nebo nenávist?! Čti, a uvidíš.