Chci ho!

201 20 0
                                    


Omlouvám se, že jsem dlouho nic nenapsala. Neměla jsme moc náladu, ale teď je tady nová část. Doufám že se vám bude líbit. Jinak pomáhá mi jedna z nejlepších writerek. Tady se jmenuje LeePotuckova.

Den po návštěvě doktora, jsme s Petrem šli nakupovat nějaké dětské oblečky. Samozřejmě na holčičku. Nakoupili jsme i pár dudlíků a další potřebné věci. Dnes spal pro změnu Petr u mě, ale jenom do oběda, protože jel potom na koncert.
Odpoledne jsem šla s Gabčou do obchoďáku na Starbucks a na pokec. S Gabčou jsme po nějaké době došli na téma Petr. Gabča o něm začala tak.. Divně básnit, že mi to bylo docela podezřelý. Přijela jsem domu a tam bylo asi čtyřicet balíčků od fanoušků. Šla jsem tedy natočit video a potom ho zveřejnit. Potom jsme si šla uvařit večeři a šla jsem spát.
*Crrrr*
,,C..Co?!" řekla jsem rozespale. ,,Ahoj Teri." řekla klidně Gabča. Koukla jsem se na hodiny a řekla: ,,Ježiši co chceš?! Je půl čtvrtý!" ,,Hele, chci ti jen říct, že v pátek můžeš přijet k nám na chatu, i s Petrem, byla by sranda." ,,Hm super, dobrou noc." řekla jsem hnusně, típla jsem hovor a šla jsem po konečně ukončeném hovoru spát.

*Z pohledu Petra*
Je po půl čtvrté a já furt nemůžu spát. Musim furt myslet na Teri. Prostě jak to všechno zvládnem a tak. Nevim jestli budeme už připravení, stát se rodičema. Ale tak co, už je jednou těhotná, tak už to nemůžeme změnit. Co to kecám? Ani bych to nechtěl změnit. Moc ji miluju, takže není co řešit.

*Z pohledu Teri*
Usla jsem hned bez jakékoliv myšlenky. Zdál se mi moc krásný sen. Byl o Petrovi. Ráno jsem se probudila s úsměvem na tváři.
Vzala jsem do ruky mobil a zavolala Petrovi. Řekla jsem mu to s tou chatou a on souhlasil.
Šla jsem si do pokoje sbalit věci a jela jsem k Petrovi.
Další den odpoledne, jsme vyrazili směrem Gabči chata.
Když jsme dorazili, tak tam bylo plno dalších lidí. Šli jsme do našeho pokoje, vyložili tašky z auta a šli do místnosti, kde byli všichni. Dali jsme si něco k pití a natočili jsme pár videí na Snapchat. Potom jsme všechny holky šli uvařit nějaké dobroty. Kluci tam zatim kecali o nějakých prasárnách. Když to bylo hotové, tak jsme všechno odnesli na stůl a začali jsme jíst. Večer jsem si šla brzy lehnout, ale Petr a ostatní ještě ne.

*Z pohledu Gabči*
,,Petře nechceš si trsnout?" ,,Ok" odpověděl. Tancovali jsme. Ten Petr je tak boží... Asi ho miluju. Chci ho... Chci ho svést. Kašlu na Teri, Petr je můj. Do Petra jsem nalévala jednu skleničku za druhou, až do té doby, než nebyl na mol. Potom jsem si s ním sedla na pohovku a dala jsem si jednu ruku a Petrovo levé stehno. Petr si toho chvíli ani nevnímal. Po chvíli si toho ale všiml a ruku mi odtrhl. Divně se zatvářil a dal si pár chipsů. Potom jsem Petra chytila za bradu a políbila jsem ho.
Děkuju za přečtení.. Jestli chcete zanechte ★ nebo komentář! :D

Leave Him Alone!Kde žijí příběhy. Začni objevovat