Všechno jednou končí.

283 17 6
                                    

Položila jsem Aničku do postýlky a šla jsem ke svému počítači abych sestříhala nějaké předtočené video. Petr mi malinko pomáhal, takže trochu bláznivější než obvykle. Asi po deseti minutách někdo zazvonil. Já jsem dál sestříhávala video a Petr šel otevřít. ,,Ahoj Petře, já myslela, že tady nebudeš." ,,Čau Gabčo, jak vidíš tak tady jsem. Co chceš?" odpověděl ji nepříjemným hlasem Petr. ,,No já jsem chtěla Teri něco říct." ,,No tak teda pojď dál."
Gabča ke mně přišla a spustila.
Gabča: Teri jsem ti chtěla říct, že ti moc přeju, ale já.. já miluju Petra. A...
Teri: Cože? No a co já s tím?
Gabča: No, jak jsme byli na tý chatě, tak já jsem se chtěla s Petrem vyspat, ale Petr mě odstčil a běžel za tebou..
Teri: No, ale proč si se s ním chtěla vyspat, když víš, že chodí semnou a máme spolu dítě.
Gabča: No vždyť jsem to říkala. Já ho miluju. Chtěla jsem ti to jenom říct, protože mě to trápilo.

Odešla a rozbrečela jsem se a šla jsem k Petrovi
Petr: Teri já jsem s ní nespal. Ja miluju tebe a né ní. Chci být s tebou a s Aničkou. Já bych ti tohle nikdy neudělal.
Teri: No jo Peťo, ale mě trápí, že ví to, že tě miluju a ty mě.

Řekla jsem se slzami v očích.. A položila jsem si hlavu na Petrovo rameno.. Petr mi dal ruku kolem ramen a hladil mě. Já jsem po chvíli vztala a šla jsem uvařit něco k večeři. Uvařila jsem Steak s hranolkama a se zeleninou. Petr mezitím pohlídal Aničku. Po večeři jsme se dívali v obýváku na televizi.
Petr: Nechtěla by jsi se nastěhovat ke mně? Pavel bývá většinou doma jen přes noc a určitě by mu to nevadilo. S tvojí mamkou jsem už mluvil a nemá s tím sebemenší problém.
Teri: No já.. Klidně.. :)

Políbila jsem ho a šla jsem balit... Ráno jsem naložila polovinu věcí do Petrovo auta.. Petr musel jet na třikrát aby jsme odvezli všechno..
U něj jsem si vše vybalila a začala jsem nový život. Hned jsem natočila video a o všem jsem ve videu řekla.
Potom přišli na návštěvu Petrovo rodiče i s Fílou. S Petrovo mamkou jsme uvařili oběd a najedli jsme se. S Petrovo rodičema jsem si hodně dobře rozuměla a s Fílou jsme byli jako kamarádi. Odpoledne odjeli, Petr musel jet na koncert a já jsem zůstala sama doma. Najednou někdo zazvonil a já šla otevřít.
Teri: Čau, co potřebuješ Gábi?
Gabča: Co tady sakra děláš? Já myslela, že tady bude Petr.
Teri: Ne neni tady. A já tady bydlim..
Gabča: Bože. Taky ty už tady i bydlíš. To je super no.. Tak to já zase jdu, protože si nemáme co říct.
Teri: Jo to je dobrej nápad. Najdi si někoho jinýho a Petra nech napokoji.
Gabča: No to teda nenechám, holčičko.
Teri: No to teda necháš, protože je můj, ty dě*ko jedna...
Gabča: Hahaha... Jen tvůj teda neni.. Může být čí chce.. Zas*aná mamino...

Odešla.. ,,Bože.. To je kráva!" vzdychla jsem.
Anička začala brečet tak jsem ji nakojila a šla jsem si lehnout. Dala jsem si notebook na břicho a sledovala jsem nějaký videa na YouTube. Asi po půl hodině přišel Pavel..
Pavel: (hlasitě) Čáu..
Teri: Pššt! Anička spí.. Chceš něco k večeři?
Pavel: Sorry! Jo něco bych si dal...
Teri: Ok.. Udělám ti špagety..
Pavel: Tak jo!

Šla jsem tedy uvařit špagety s rajčatovo- masovou omáčkou a v tom mi začal bzučet mobil v kapse.. Vytáhla jsem ho z kapsy..
Příchozí hovor od uživatel(e) Peťa Lexa.
Zvedla jsem to...
Teri: Ano?
Petr: Teri já přijdu později já musím ještě do studia..
Teri: Jo dobře.. Budu se těšit.
Petr: Já taky.. Pa.

Zavěsil a já jsem šla spát.. Ve tři hodiny jsem se vzbudila, kvůli ošklivému snu a měla jsem špatný pocit z toho, že se Petrovi něco stalo.. Koukla jsem se vedle sebe a tam ležel Petr a spal stejně roztomile jako Anička.. Oddychla jsem si a lehla jsem si a usla...
Ráno.. Petr opět musel někam odjet a já jsem byla doma sama, ale dneska jsem si pozvala na návštěvu svoji kamarádku.. Byla tam celé dopoledne, poledne, odpoledne a k večeru mi volal Pavel a říkal že Petrovi se něco stalo... Já jsem okamžitě a bez váhání nechala Aničku na starost té mé kamarádce a jela jsem za Petrem... Petr ležel na pokoji jedné z Pražských nemocnic a spal.. Já jsem šla za doktorem a ptala jsem se ho co se mu stalo. On mi odpověděl to, že ho někdo napadl . Že to bylo několik silných mužů a že měli nějaké větve. Petr měl zlomené tři žebra, ruku, naštípnutou pánevní kost a několik velkých modřin po celém těle. Já jsem si k němu sedla a začala jsem brečet. Bylo mi ho hrozně líto.
,,Proč jsem ho někam nechala jít, když jsem tušila, že se něco stane.. Proč?"
Petr se pomalu probouzel a já jsem přestávala brečet. Petr pomalým a tichým hlasem řekl: ,,Ahoj Teri, co se stalo.. Já si nic nepamatuju.."
,,No doktor mi řekl, že tě prý někdo zmlátil. Několik namakaných chlapů... Já jsem tě nikam neměla pouštět, já jsem tušila, že se něco stane. Za všechno můžu já..!"
,,Ne Teri. Nic si nevyčítej. Za nic nemůžeš. Co se stalo, stalo se..
Petr si poležel nějakou dobu v nemocnici a já jsem zatim byla doma s malou.. Aničla rostla jako z vody. Po několika měsících mě Petr požádal o ruku. Byli jsme sice zasnoubeni, ale na svatbu nedošlo, protože nám to přišlo příliž brzy. Po delší době to už moc nefungovalo a tak jsme se rozešli. Vycházeli jsme spolu dobře...

Ahoj.. Tahle část se jmenuje Všechno jednou končí, protože je konec vztahu Teri s Petrem a taky konec tohoto příběhu.
Brzy budu psát nový příběh, tak doufám, že si ho přečtete.. Prosím pište nějaké komentáře, ve kterých ohodnotíte celý příběh. Jsem ráda za každé přečtení a za každou ★. Ještě by jste mi klidně mohli do komentářů napsal o jakým dalších YouTuberech by jste chtěli, abych psala. Tak teda Ahoj.. :D

Leave Him Alone!Kde žijí příběhy. Začni objevovat