KİMSİNİZ

36 3 0
                                    

Sabah olmuştu ve penceremden o giren hafif ışık ve kuş sesleri beni çok rahatlatmıştı.Azar azar gözlerimi araladım kendimi zorla da olsa kaldırdım.Ev çok sessiz ve sakindi.Ama bu benim alışık olduğumdan da sakin bir evdi.Kendimi ayıltmak için lavaboya gidip yüzümü güzelce yıkadım bu azda olsa bana yaradı.Kendime bir şeyler hazırlamak için mutfağa gidip dolapdan yumurta aldım ve güzel bir omlet hazırladım.Omletin yanına birkac kahvaltılık ve çay da koydum mu gayet iyi bir kahvaltı yapmış oldum.Çayımı yudumlarken aklıma hep dün gece geldi.Serhat'ın susması aklımda soru işaretleri bırakmıştı.

Kendimi toparlamak için üstümü giyip yola çıkmak için kapıya yönelmemle zilin çalması bir oldu.
Kapıyı açtıgımda gözümün önüne gelen tonlarca gül pek şaşırmamıştı aslında serhat kendini affettirmek için böyle romantik şeyler yapardı zaten. Yanda duran kutuyu aldım içinde benim resimlerim ve bir not vardı
"Gerçek çok yakınında ama daha fazla yaklaşman senin için kötü olabilir...". Benim içimi ürpertmeye yetmişti bu küçücük not parçası.Fazla vakit kaybetmeden Serhat'ı aradım ama her zaman ki gibi açmadı yani beyimize yine ulaşılamıyor!!

Biraz daha beklemeye gerek duymadım arabama binmek için ilerledim.Belki parayonak olduğumu düşünebilirim çünkü arabanın üstündeki o küçük çakı pekte öylesine gelmiş gibi değildi.Sakin olmalı arabama binip buradan uzaklaşmalıydım.

Denizin o huzur veren kokusu hele rüzgarın haşinligi beni kendimden alıyordu.Sahile inmişken sicak bir simit fena olmaz dedim ve yan taraftaki amcadan peynir ve simit almıştım.Tabi bu sırada beni yalnız bırakmayanlar yine minik kedilerdir :)
Düşünmeliydim napacagımı ve ne yapmam gerektiğini bilmiyor sadece kendimi yoruyordum. Biraz alışveriş iyi olurdu uzun zamandır kendime özen gösteremiyordum.İlk internetten koton'a baktım belki hoşuma giden bir şeyler olabilirdi zaten genelde oradan alışveriş yaparım.Bir anda karşıma çıkan salsa dersi veren hoca dikkatimi çekti belki kafa dağıtmak için iyi bir aktivite olabilirdi.Kayıt olmak için altta ki numarayı aradım.
- Alo
-Buyurun nasıl yardımcı olabilirim size?
-Ben salsa dersinize katılmak istiyorum tabiki yeriniz varsa diyip biraz kibarlık yaptım.(Açıkça benle konuşan kişi de çok hoş bir sese sahipti.
-Tabiki internet üzerinden başvura bilirsiniz derslerimiz cumartesi günü oluyor yani yarın hemen başlaya bilirsiniz
-Cok teşekkür ederim iyi günler diyerek telefonu kapattım.
Serhat'ı beni takmaması bende takıntı haline gelmişti yedi yirmi dört onu düşünüyordum. Kafayı yememe az kalmıştı.Sahi amacı neydi bir türlü anlam verememiştim.Vücudum artık yük olmaya başlamıştı.İleri de ki küçük boş bank dikkatimi oturmak için banka doğru yol aldım.Ama tuhaf bir şeyler vardı.Sanki beni izleyen birileri vardı gibi bir his oluşmuştu bende.Etrafıma bakınmıştım ama tek görebildim iki üç cift ,çicekci kadın ve simitciydi.Korkumu yenerek eve gitmek için arabama doğru ilerledim.Biran da esen sıcak rüzgar içimi hafifletmişti.Arabama binmiş ve ilerlemek için sağıma soluma bakarken aynamdan dikkatimi çeken bir adam olmuştu.Sarı saçları,hafif çekik gibi duran gözleri,neredeyse 1.85 boylarında yakışıklı bir adamdı.Ellerini saçlarının arasında gezdirerek parlak saçlarını geriye doğru attı.Gayet hoş bir erkekti.Daha fazla beklemeden yoluma doğru ilerledim.Eve geldim de garip bir koku sezmiştim.Telaşla hemen içeri girdim de yoğun gaz kokusundan bayılacak gibi olmuştum.Aman Allahım nasıl olur bu! Kendimi zor zar mutfaga getirerek gazı kapatmaya gittim.İçeri de çamur izleri vardı.Pencereleri açtım ve hemen dışarı çıkmaya yelkenirken banyodan gelen suyu fark ettim.Allah aşkına n'luyor canım bu eve.Banyoya giderek vanayı kapattım ve site bekçisini aradım.Eve giren çıkan oldu mu diye sordum ama malesef oda kimseyi görmemişti.Sanırım bize otel yolu gözükmüştü.Serhat'a haber vermek için aradım ama gene ulaşılamıyordu.İçimden sövmek geliyordu ama sakin olmaya çalıştım.Navigasyonla bulduğum bir otele girdim.Kendime orta sınıftan bir oda aldım.Odama girmeden cafeteryaya uğrayıp biraz yorgunluk kahvesi içmek istedim.Ama oda ne ?
Serhat?
Umarım beğenirsiniz şimdiden okuduğunuz için teşekkür ederim 😊💕Birdaha ki bölümde görüşmek üzere

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ya Gidersen AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin