-4-thinking/info

98 11 3
                                    

Pořád jsem dumala nad tím, jak je možné, že je Ashton slavný. Nepomatovala jsem si, že byl nějak nadanný. Nevěděla jsem, že mu něco jde. Brala jsem ho jako průměrného člověka, který nijak nevyniká a celou tu dobu jsem ho brala špatně. Udělala jsem z něj něco, co není. A vadí mi, že jsem si ho v myšlenkách představovala jinak. Ale zase nemůžu říct, že by mě nějak zkamal. Udělal mi radost s tím, že žije na plno a užívá si každé obrátky.

Pomalu jsem scházela schody do obývacího pokoje, protože mě volala babička. Samozřejmě, že jsem věděla, proč mě volala. Chtěla vyzvídat. A jak jsem říkala, taky tak udělala. Pokládala mi otázky ohledně toho, jak jsem si užila odpoledne s Ashton a já jí nemohla odpovídat jinak než kladně. Nakonec pověděla pouze ,,To jsem ráda", pohladila mě po rameni a odešla do kuchyně. Využila jsem toho, že semnou v místnosti je i televize a tak jsem jí zapnula. Snažila jsem se najít nějaký pořad, který by mě něčím zaujal, ale všechno byli dokumenty. Nechala jsem tam tedy nějaký a pokusila si u toho srovnat myšlenky.

*****

__________________

Na začátek! Strašně se omlouvám, jak je to děsně, děsně, děsně krátký! Ale já prostě nevěděla co napsat.. A díl nebyl už skoro měsíc.. Tak aspoň tohle přidám.. Ani to není dobrý.. Ale přísáhám! Příště to bude o 1000000% lepší!

A taky, teď nebudou tak často díly(psala jsem to už i u Never be a normal, ale radši to napíšu i tady).. Věřím, že to všichni chápete.. Začala škola.. Povinnosti.. Já mám ještě kytaru a doučování.. A tenhle rok potřebuju mít taky co nejlepší vysvědčení(ano, vim, teprve začala škola- ale jak říká moje češtinářka "Nejlepší je, když máte na začátku roku výáborné známky, protože se toho neprobírá tolik a není to těžké, a ke konci se můžete lehce zvolnit", tak se tím chci držet)

A pokud máte jakýkoliv nápad, jak bych mohla pokračovat, rychle s ním do komentu! BUdu opravdu ráda...

A ještě jednou se omlouvám za tuhle část..

S láskou

Terri♥

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 07, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

They tell me "Famous bitch" [A.Irwin, M.Clifford]Kde žijí příběhy. Začni objevovat