Egemen'den *
Lanet olası alarmın sesiyle yerimden sıçradım. Saat 8:30'tu ve okula hazırlanmam gerekiyordu. Hiç gidecek bir halde değildim. Gitmekte istemiyordum, fakat devamsızlık günü sayısı fazla olduğundan zorunluydum.
Hızlıca lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Odama geçtim, gömleğimi üzerime geçirdim. Pantolunumu giydikten sonra kravatımı salaş bi şekilde bağlayarak kendi haline bıraktım. Annem kapıyı tıklatıp,
"Girebilir miyim Egemen?" diye yumuşak ses tonuyla sordu.Annemi içeri aldıktan sonra yatağıma oturdu.
"Bu gün işlerimden dolayı eve geç gelebilirim -"
Annemin konuşmasını bölerek;
"Ne zaman erken geldin ki hep iş baheneleri,toplantılar akşam yemekleri...-"
"Egemen !" Diyerek sesini kalınlaştırdı. Ve devam etti.
"Peki ya baban o sizle hiç ilgileniyor mu?"
"Boşandığımızdan beri sadece sekreterleriyle ilgileniyor."
"Sen ve Melisa'ya tek başıma bakamıyorum anlamıyor musun
beni ?"Daha fazla dinlemeyerek ceketimi aldım. Merdivenlerden hızlıca indim.Kapıyı sertçe kapatıp, arabamın direksiyonuna geçtim. Telefonum çalmaya başladığında;
"Ne var ?! Ne istiyorsun ?!" diye sinirle çıkıştım.
"Egemen oğlum benim baban."
"Baba olduğun şimdi mi aklına geldi?" diyerek onu cevapladım.
"E-Egemen bak oğlu-"
Sesi çok boğuk geliyordu. Ama şu an çok sinirli olduğumdan konuşmak dahi istemiyordum. Telefonu suratına kapatıp, arabayı sürmeye devam ettim.Samira'dan
Bu gün yeni okuluma başlayacaktım. Çok heyecanlıydım girdiğim bursluk sınavımı kazanmıştım. Erkenden kalkıp kıyafetlerimi giydim. Saçımı yukarıdan sıkıca bağladım.Annem ve babamın beni terk etmeden önce son dileğiydi bu.
Nurcan Teyzem olmasaydı yetimhanede kalmak zorunda kalıcaktım. Ama bazen öyle anda öyle şeyler oluyor ki;"Keşke yetimhanede kalsaydım diyorum."
Eniştemin her gece sinirlendiğinde önüne geçen her şeyi kırıp dökmesi teyzemin yada benim şiddet görmem...
Ama teyzemin her daim yüzün de olan o büyük güzel tebessümle;
"Okursan,özgürlüğüne kavusursun!" demesi kulağımda çınlıyordu.
Teyzemin yanına gidip,
"Günaydın Teyzecim!" dedim.
Teyzem elini cebine atıp"Bu gün yeni bir okula başlayacaksın ihtiyacın olursa harcarsın." deyip para verdi. Teyzemin durumlarını bildiğimden dolayı kabul etmedim.
Çantamı alıp çıktım dışarıya durakta dolmuş beklemeye karar verdim.Okulun önüne geldiğimde çok heyecanlıydım.Çantamdan kitaplarımı çıkartıp müdürün yanına gitmeye karar verdim.
Önümden gelen kaba uzun boylu birisinin hızlıca yanımdan geçmesi dolayısıyla kitaplarım yere düştü.Ve bana arkasını dönüp
"Önüne baksana kör müsün?"dedi yüzünde olan sırıtmasıyla...
Kitaplarımı hızlıca yerden toparlayıp"Farkında mısın? Bilmiyorum ama asıl sen önüne bak sen bana çarptın diye çıkıştım."
Önünde duran arkadaşı konuşmayı bölerek "Hadi Egemen gidiyoruz" dedi kolundan sürükleyerek.
Bana tekrar dönüp "Seninle işim bitmedi!"diyerek önüne döndü.
Hızlıca oradan uzaklaşıp önüme döndüm.Duvara yaslanmış, telefonunla uğraşan kızıl saçlı bir kızın yanına gidip.
"Afedersiniz,müdürün odası nerede ? Öğrenebilir miyim?"dedim.
Kız ilk önce bana tip tip baktıktan sonra yüzünde olan tebessümle "Şuradan sağa dönünce görürsün zaten."Dedi
"Teşekkürler."Deyip yanından ayrıldım.Müdürün odasına geçince kapıyı tıklattım.
"Gir."Sesini duyunca içeri girdim."Efendim,sınıfımı öğrenebilir miyim?"
Müdürün ses tonu ince çıktığında "İsmin neydi?
-"Samira SUNGUR."
Dosyaları karıştırdıktan sonra"Pekala sınıfın 11-F gidebilirsin."dedi
"Teşekkürler."Dedim ve sınıfımı bulmak için dışarıya çıktım.
Biraz dolandıktan sonra tabelalardan 11-F rakamını gördüm.Ve içeriye girmeye karar verdim.
Girdiğimde gördüğüm şokla karşılaşmam bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkına Eşkiya
Teen FictionAşkına düşkün deli dolu bir oğlan ve saf, temiz kalpli ve diğer tüm kızları kıskandıracak kadar güzel bir kız... Sizce bu hikaye nasıl bitecek ?