3.♣Bölüm

135 51 4
                                    

"Müdürün odasına gidiyorsunuz hemen!" diyerek karşılık vermişti.

Serdar Bey ikimizinde kolundan tutmuş bizi sürüklüyordu.İçimden kendi kendime kızıyordum.

"Okula gelemekle hata mı yapmıştım?"teyzemin sözleri ve eniştemin yaptıkları aklıma geldigınde bu düşüncelerden sıyrılıp müdürün odasına vardık.Müdürümüz Ali YÜCE bizi karşısında görünce şaşırdı.Bana baktıktan sonra ve parmağıyla beni gösterip "Sen okulumuzda yeni gelen öğrenci olmalısın.Sabah benim yanıma gelip sınıfını öğrenmek iştemiştin.

"Olumlu anlamda başımı sağladıktan sonra yanımda ki kıza dönüp"Yine ne yaptın Burcu?"diyerek yüzünü buruşturmuştu.Sesi de gayet ciddi ve sert çıkıyordu. Burcu'nun suratı şekilden şekilden giriyordu.Ve bende aynı şekilde çok utanıyordum.Bütün belalar beni bulmak mı zorundaydı? Yerin dibi olsa içine girmek istersiniz ya bende şu an o durumdayım..

Serdar Bey söze karışıp "Efendim bu ikisini bahçede kavga ederken gördüm.Size getirmenin iyi bir fikir olduğunu düşünerek-"

Ali Bey bölerek"Tamam sen çıkabilirsin."demekle yetindi.Ama efendim demeye getirdi.Fakat Ali Bey gözlerini devirerek bakışlarıyla "Çıksan iyi olur" demeye getiriyordu.Serdar Bey odadan çıktıktan sonra bana ve Burcu denen kıza dönerek "Okulun başlamasıyla sen hala kavga edip sorun çıkartıyorsun."Ailen den hiç terbiye almadın mı kızım!"

Müdürümüz Ali Bey bunları Burcu'nun suratına söyleyince yüzü kızardı.Yerden başını kaldırarak "Bana gözlerini kısmış bir şekilde bakarak birincisi böyle varoşları okula almanız çok saçma ikincisine gelirsek evet terbiye almadım çünkü annem ve babam benimle ilgilenmiyor!"diyerek kapıyı hızla çarpıp gitti.

Müdür Bey arkasından şiddetli bir şekilde bağırarak "Kimi alıp almayacağıma sen karışamazsın öyle bir hakkın olduğunu düşünmüyorum.Ve ayrıca sizleri bana sayıyla mı veriyorlar?"demişti.Tekrar bana dönüp "Sen de çıkabilirsin."diyerek beni kapıya yöneltmişti.

Müdür Bey'in yanından ayrıldıktan sonra lavaboya girmeye karar verdim.Aynadaki suratımı gördüğümde kendimden iğrenmiştim.Yüzümü bir kaç kere yıkadıktan sonra tekrar aynaya yöneldiğimde arkamdan bana sırıtan Burcu'ya baktım.

Konuşmasına izin vermeden "Ne işin var burda?" diyerek onun bana bahçede sorduğu soruyu ona sormuştum.
Yüzündeki sırıtış birden kaybolduktan sonra"Bu okuldan defolup gidiyorsun senin gibi varoşlara ihtiyacımız yok!"diyerek tehdit etmeye başladı.Tam bir şey söylememe kalmadan tekrar devam etmeye başladı."Ha ayrıca müdürün odasında duyduklarını birisine anlatırsan-"

İçeriye birisi geldiğinde yüzüne bir sırıtış belirdi ve lavaboyu terk edip çıktı.Bende kendimi toparlayıp çıktım,sınıfa doğru ilerledim.

Çiğdem yanıma gelip "Bi sorun mu var?"diyerek bana bakmayı sürdürdü.Bende Burcu'nun kim olduğunu öğrenmek istediğimden sormaya karar verdim.

"Burcu diye bir kızı tanıyor musun?"diyerek lafa karıştım

Burcu SÖNMEZ'mi?dedi.

Soyadını bilmediğimden dolayı esmer bir kız havalıda aynı şekilde dedim.

Evet dercesine onayladı ve devam etti "O kızdan uzak dur başına büyük belalar açabilir.Ve ayrıca-"

Sözünü böldü ve gözlerini benden uzaklaştırıp arkasına bakmaya yönlendirdi.Bende arkamı dönünce yine o çocuğu görmem bir oldu.Bana çok sinirli bir bakış yolladı ve Çiğdem'in yanımdan kalkmasıyla her şey normale dönmüş gibiydi.Son dersi de işledikten sonra eve doğru yol almaya başlamıştım.

Kafamda binlerce soru vardı ve teker teker cevap bulmaya çalışıyordum.Çiğdem'in o çocuğa karşı bir ilgisi vardı.Her gördüğünde yanımdan uzaklaşıyordu.Ve bu gün tanıştığım o garip kız.Birde evde olanlar olunca kafam iyice karışmıştı.

Eve girdiğimde teyzem yemek yapmakla meşguldü.Yatağıma geçip üzerimi değiştirdikten sonra düşünmeye karar verdim.

Teyzem kapıyı tıklatıp içeriye girdi.Okulla ile ilgili bazı sorular sorduktan sonra yemek yiyip yemeyeceğimi sordu.Aç olmadığımdan dolayı nazikçe reddettim.Teyzem saçlarıma küçük bir öpücük kondurduktan ve güzel bir tebessüm yolladıktan sonra odamdan çıktı.Üzerimi daha sıkı kapatıp hayal dünyama yolculuk etmeye başladım göz kapaklarım direnemeyerek uyumaya başladım.

Egemen'den*

Okula ve sınıfa gelen o kızdan hiç hoşlanmamıştım.Çiğdem'le konuşmak için evinden alıp bir sahile doğru sürmeye başladım.Boş olan bir yere arabamı park ettikten sonra bana bakmayı sürdüren Çiğdem'e bakarak"O kızla birdaha iletişim kurmayacaksın."diyerek emir verdim.Bana şaşkın bir şekilde baktıktan sonra tedirgin bir şekilde "Neden?"diyerek cevap vermişti.

Kendimi tutamayarak boğazına yapıştım."O köylü güzeli kızla iletişim kurmanı istemiyorum emirlerime karşımı geliyorsun!"diyerek daha da sıkmaya başladım.

Öksürmeye başlayıp ve beni kendinden uzaklaştırıp itince kendime geldim.Nefesini düzene soktu ve bana "Sen gerçekten iyi değilsin senden nefret ediyorum!"dedi ağlamaklı bir şekilde yanımdan hızla uzaklaşmıştı.

Arkasından birkaç kere seslendim fakat beni önemsemiyerek gözden kayboldu.Neden bilmiyorum ama o kıza nefretim giderek daha da çoğalıyordu.Ve benden çekeceği vardı...

Aşkına EşkiyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin