"Ben bu oyunu bozarim!"

2.6K 90 23
                                    

Selinin Ağzından:
Off.Basim catliyor yaa.O kadar'mi cok icmistim yani?Bir dakika yaa.Dun gece n'oldu?Nasil dondum eve.Hicbirsey hatirlamiyorum yaa.Saat kac acaba?(13:30)Ohaa!Ne kadar cok uyumusum?!Genelde saat 10:00 uyanirdim ama neyse.Asagiya indim:
Selin-Annee(cevap gelmedi)Annee(bagirarak)
Asagiya indim.Mutfaga baktim masanin uzerinde bir kagit vardi:
"Kizim benim is ile alakali acilen Izmire donmem lazim.2-3 gune donerim.Hadi optum:*"
Off ne yapicam ben evde tek basima yaa.Ayrica dun neler oldu acaba?Ben en iyisi Handeyi arayim bulusalim:
Selin-Alo Handecim?
Hande-Efendim canim.
Selin-Nasilsin?N'apiyorsun?
Hande-Iyiyim sen nasilsin?Hiic oturuyorum oyle.
Selin-Bende iyiyim canim.Ya ben sey diyorum...Acaba musaitsen bizim kafede bulusalimmi?
Hande-Ha iyi olur.Benimde seninle konusacaklarim vardi zaten.
Selin-Super o zaman!Saat 16:00 musaitmisin?
Hande-Evet evet.Tamam o zaman gorusuruz.
Selin-Hadi bay canim:*
16:00.:
Handeyle kafede bulustuk.Birer tane kahve aldik:
Hande-(kahveden bir yudum alip)Eee kendini nasil hissediyorsun dun geceden beri?
Selin-Anlamadim...Yani sey ben dun gece olanlari hatirlamiyorum.Yani en son Aliyle tanismistik...Ondan sonrasi yok!
Hande-(gulerek)Gercektenmi ya?Hic biseymi?Aliye soylediklerinide mi?
Selin-Nee?Ne soylemisin ya ben onaa?Ya sen neye guluyosun?Cabuk anlat!
Hande-Tamam sinirlenme(gulerek)Ihım!Iste biz takilliyorduk.Sen,ben,Savas,Ali,Emreve Gamze.Hersey sen icince basladi...Artik 5-6 bardak iciyordun.Ben seni durdumaya calistim ama olmadi.Dinlemiyodunki beni.Sonra...Birden Aliye dondun ve gozlerinin(gulmeye baslar)
Selin-Ya anlatsanaaaaaa!!(sinirli)
Hande-Tamam tamam.Sonra gozlerinin ne kadar guzel oldugundan bahsediyodun(gulerek)
Selin-Nee?Hayir!Sacmalik bu!!Ya gulmesene!
Hande-Ne yapiyim ya?Kendime hakim olamiyorum(gulerek)
Selin-Off yaa.O ne dedi?
Hande-Birsey birakmadinki soylemeye?!
Selin-Nasil yani?(sasirarak)
Hande-Cok sarhostun.Bizde havuz kenarindaydik.Iste yer islak olunca...
Selin-(sozunu keserek)Dusundugum seyi'mi soyleyiceksin?(korkak bir sekilde yuzunu elleriyle kapatarak)
Hande-Ne yazik ki,evet!Ayagin takildi ve havuza dustun.
Selin-Hayir yaa.Rezil olmusum ya.
Hande-Bu yetmezmis gibi birde havuzda gulerek yuzmeye basladin.Herkes sana bakip guluyordu.Aliyse videoya cekiyordu seni.
Selin-Allah kahretsin!Ben ona bunun hesabini sorarim!Ayrica o Ali kim?Senin yakininmi?
Hande-Savasin kuzeni.
Selin-Valla hic kuzenine benzemiyo!Ama ben bunun hesabini sorarim!Ben gidiyorum sonra gorusuruz.
Hande-Ama(soylemeden gitmisti Selin)
Sen gorursun Mavis!Ben bu iyunu bozarim!
Eveet.Bir bolumun daha sonuna geldik.Voteler icin tesekkur ederim:*Gorusuruz.Kitbay;)

Aşk Lazım#wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin