Selinin Ağzından:
Yemeğimizi yedikten sonra alışverişe devam ettik.Şimdi sıra ayakkabı seçmekte.Alışverişte en sevmediğim şey belkide ayakkabı aramak.Birde elbiseye uygun bulmak gerekirse?...En az 85 tane mağazaya girdik.Ama ne yazıkki bulamadık.Selin-Ay çok yoruldum.(hızlı nefes alıp-vererek)
Hande-Aynen bende.
Nazlı-Burayada girelimmi?
Hande-Hadi girelim.Mağaza güzeldi.Yani en azından ayakkabıları iyiydi.Hemen bakmaya başladım.Gümüş ayakkabı istiyordum.Yani elbiseme en uygunu o olurdu diye düşünüyorum.Nazlıda ayakkabılara bakmaya başladı.Hande ise koltukta oturmuştu.
Selin-Ya kızım kalksana.Buradaki ayakkabılar güzel valla bak.
Hande-Of of!Yoruldum yaa.
Nazlı-Ya Selin!Ben birşey bulamadım.Gidelimmi?(kısık sesle)
Selin-Off tamam be.Çok dır-dır yaptınız.Mağazadan çıktıktan sonra çıkışa doğru ilerledik.
Hande-Kızlar yarın annem,teyzem,Savaşın annesi falan gelinlik bakmaya çıkıcaz.Sizde gelirmisiniz?
Selin-Ay tabiiki.
Nazlı-Geliriz.
Hande-Sonra onlar gidicek zaten.3 müz ayakkabı,çanta,aksesuar falan bakarız.
Selin-Tamam.
Hande-Ha bu arada kınaya ne giyceniz?
Nazlı-Valla ben daha karar vermedim.
Selin-Ben dolabımdan bulurum birşeyler.(gülerek)
Hande-Kızlar ben gittim.Anneciğim beni bekler.
Selin-Tamam hadi yarın haberleşiriz.Hande gittikten sonra bizde bir taksi çevirip evin yolunu tuttuk.
...
Nazlının Ağzından:
Eve gelince hemen kednimi yatağa attım.Çok yorucu bir gündü.Yarında çıkıcaz zaten off.Saat 8 buçuk'a geliyordu.Gözlerimi kapatıp biraz dinlenmeye karar verdim...
Selinin Ağzından:
Odama girdiğimde elimde olan paketleri bir kenara bırakıp,üstümü değiştirmeyip direk kendimi yatağıma attım.Çok yorgundum.Gözlerimi kapattım.Ama olmuyor.Gözlerimi kapatınca hemen aklıma o geliyor.Ya ben Ali'siz yapamıyorum.Neden ya neden?Her şey yolundayken lanet olası ayrılık nereden çıktı?Oysa ki,bizim daha yolumuz vardı.Hemde çook uzun.Kapıyı birisi tıklattığında hemen elimin tersi ile gözlerimi sildim ve yatağımda oturma şeklini aldım.Selin-Gel.
Güneş-Nasılsın kuzum?
Selin-Iyiyim anne.Her seferinde bu soruyu sorduklarında niye her zaman aynı cevabı veriyoruz?Mesela şu an hiç iyi değilim.
Güneş-Kızıım?
Selin-Ha!
Güneş-Daldın.Noluyor?Anlat anneye.
Selin-Ya hiç birşeyim yok.
Güneş-Peki.Ee ne aldın kızlarla?Yatağımdan kalkıp paketleri verecek kadar üşengeç olduğum için,parmağımla oda'nın köşesinde duran paketleri gösterdim.Annem hemen paketler tarafa baktı.Içine de baktıktan sonra...
Güneş-Yemeğe gelicekmisin?
Selin-Aç değilim.
Güneş-Eminmisin?
Selin-Evet eminim anne.Konuşma bittikten sonra annem odadan çıktı.Bende hemen dolabıma yöneldim ve pijamalarımı alıp giydim.Sonra kendimi yatağa attım.Yorganı iyice üstüme çekip gözlerimi kapattım...
Selam arkadaşlar.Nasılsınız?Hayat nasıl gidiyor?Umarım bölümü beğenirsiniz.Bir kaç bölüm sonra "Final" yapıcam.Vee 15 Hazirandan itibaren yeni bir hikayeye başlamak kararı aldım.Neyse.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.