Evlilik Teklifi

1.2K 75 11
                                    

Selinin Ağzindan:
Nikah masasina dogru yurumeye balasdik.Yakinlastikca daha da heyecanlaniyordum.Nikah masasina oturduk.Sonra nikah memuru klişe soruyu sordu:
Selin-Evet!:))
Neden evet dedim bilmiyorum ama icimden geldi.Nikah memuru simdide ayni soruyu Ali'ye sordu:
Ali-Ev-
Tarik-(sozunu keserek)Mertgolu!!!Selin benim!Ona asla kavusamiyacaksin!(silahi Aliye dogrultur)
Tarik!Onun burada ne isi var?!Silahi Aliye dogrulttu!Tam vuracakki...Ohh ruyaymis!Yatagimdan kalktim karsimda bir cift Hande!Hayir yaa yinemi!
Selin-Hande!Ne ariyorsun burada?(telasla)
Hande-Sakin ol ya.Seninle konusmaya geldim.
Selin-Ne konusmayami?Dugun falanmi var?:/
Hande-Gibi gibi.
Selin-Ne?Hayir ya hayir!!Bir daha yasamak istemiyorum olanlari.Ali!!Ali nerde?
Hande-Sakin ol Selin.Ali evinde sapasaglam.Noluyo ya sana?Dugun falan.
Selin-Anlaticam.
Hande-Once bir su cici pijamalarindan kurtul.Elini yuzunu falan yika.Belliki ruya gormussun.
Selin-Peki.
...
Selin-Ee hadi anlat!
Hande-Ihım!Şimdi dun Savaş beni yemege cikardi.Şık bir restoranta gelmistik.Masada kirmizi cicekler falan.Neyse cok romantikti.Sonra yemek falan yedik 20 dakika falan sonra Savaş elini cebine goturdu...
Selin-Evlenme teklifi etti deme:D
Hande-Aynen yaa:/Evlenme teklifi etti.
Selin-Ee sen ne dedin kizimm?
Hande-Hiiic.Oylece soktaydim.Birsey soyleyemedim.
Selin-Ya nasil birsey soyleyemedin!?Inanmiyorum sana.
Hande-Napabilirdim yani?
Selin-Mesela "Evet"soyleye bilirdin-_-
Hande-E bende onun icin geldim.Sence ne yapmaliyim?Bugun bulusucaz.Evet'mi diyim yoksa hayir mi?
Selin-Ehh.Savaş cok iyi biri.Seviyorsan bence git konus.Bilmiyorum.
Hande-Tamam cok tesekkur ederim(Selinin boynuna atlar)
Selin-Kizim yavas ya bogucaksin beni simdi.
Hande-Tamam ya bir an kendimi kaybettim.E simdi sen anlat!
Selin-Ne anlatiyim ya?
Hande-Ya dugun falan diyordun.Ne is?
Selin-Bos verr.
Hande-Seliiin.
Selin-Off tamam ya.Simdi ben ruys gordum.Aslinda kabus'ta diye biliriz.Off neyse...Işte ben(gordugunu anlatir)
Hande-(guluyor)
Selin-Neye guluyosun ya?
Hande-Ya simdi bilmiyorum guluyimmi?Agliyiyimmi?Bilemedim.Ama AlSel kisimlari guzeldi.
Selin-AlSel kim ya?
Hande-Ali ve Selin birlestiginde AlSel oluyor iste.
Selin-Ne b-birlesmesi ya.Yok oyle birsey.
Hande-Var oyle bisey;)Ask lazim kizim sana ask!
Selin-B-ben bidaha Tarik meselesinden sonra asik falan olmam!
Hande-Gorucez;)
Selin-Gorucezzz.
Hande gittikten sonra kendimi yataga attim.Allahim yatagimi cok severim.Allah bizi ayirmasin;)Ve dusunmeye basladim.Aliye asik ola bilirmiydim?Bilmiyorum ya of.Hem yakisikli falan.Off neyse darildim.Kalkip dolabimi actim ve siyah bir elbise giydim.Bir bar iyi gelirdi belkide.Iceriye girdim.Hemen kendime bir icki soyledim.3tane ictikten sonra basim agriyordu.Artik icmicem ya.Bir parti vardi.Karisiklikti.Herkes dans ediyordu.Gezinirken...O Alimiydi??Evet Aliydi ve bir kizla opüşüyordu!!!
Bu bolumun basligiyla sizin kafanizi kariatirmaya calistim;)Umarim begenirsiniz.Pek uzun olmadi ama.Uzun yaza bilirim ama sizi biktirmiyim diye uzun yazmiyorum.Yani bazi bildigim hikayeler var bir sayfasini okumam 15 dakika falan cekiyor o yuzden.Vote ve yorumlarinizi bekliyorum:*

Aşk Lazım#wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin