Düğün

210 16 0
                                    

Nazlı'nın Ağzından:
Gözümü açtığımda karşımda uyuyan Selini gördüm.Dün geceyi hatırladım.Gerçekten çok üzgün.Alinin neden böyle yaptığını hala anlamış durumda değilim.Yerimden sakince kalkıp kapıya doğru yöneldim.Tam o sırada bir kıpırdama sesi duydum.Sanırım Selin uyanmışt.Arkamı döndüğümde elini alnına koymuş,yerinde öylece oturuyordu.

Nazlı-Günaydın.
Selin-Günaydın.
Nazlı-Ateşin mi var?(Seline doğru ilerleyerek)
Selin-Hayır.Başım ağrıyor biraz.
Nazlı-Bekle ilaç getiricem.

Hemen odadan çıkıp aşağıya indim.Ilacı alıp Selinin odasına geri döndüm.Ilacı verdikten sonra.

Nazlı-Iyimisin?
Selin-Sağol.
Nazlı-Hadi gel aşağıya kahvaltı yapalım.
Selin-Ben gelmicem,aç değilim.
Nazlı-Aa olmaz öyle şey.Hadi bekliyorum,üstünü değiştir gel.
Selin-Off tamam.

Selinin Ağzından:
Nazlı odadan çıktıktan sonra ayağa kalkıp dolabıma yöneldim.Açık mavi bir elbise giyinip aynanın karşısına geçtim.Gözümün altında morluklar oluşmuştu.Belli olmasın diye,makyajla kapatmaya çalıştım.Saçıma da fön çekip aşağıya indim.

Selin-Günaydın.

Derken gözlerimi açmış ona bakıyordum.Evet,1 hafta sonra yine göz-göze gelmiştik.Hemen görmezden gelerek,gözlerimi kaçırdım.Ve Nazlının yanına,Alinin karşısına geçip oturdum.Her başımı kaldırdığımda telefonla ilgilendiğini görüyordum.Tam Haluk abi Ali ye birşey söyleyecekken telefonum çaldı.

Selin-Pardon.Size afiyet olsun.

Masadan kalkıp telefona baktım.Arayan Handeydi.Ah tabi ya.Bugün düğün var.Telefonu açtım.

Hande-Alo Selin n'aber?
Selin-Şimdi kahvaltımı bitirdim.Senden n'aber?
Hande-Bende hazırlanıyordum.1 saat sonra kuaföre geçicez tamam mı?Onu haber vericektim sana.
Selin-Peki.
Hande-Tamam o zaman.1 saat sonra ***** de beklicem seni.
Selin-Tamam,görüşürüz.

Telefonu kapattıktan sonra odama doğru ilerledim.Odama girip,kapıyı kapattım.Zaten hazır sayılırdım.Biraz dışarıda gezineyim diye düşündüm.Kulaklıklarımı alıp dışarıya çıktım.Tam o sırada Ali'nin kapıdan çıktığını gördüm.Ses çıkarmadan takip etmeye başladım.Nereye gidiyordu bu ya?Depo gibi bir yere geldi.Birden dayak sesi duydum.Hemen kapı tarafa geldim.Aliyle Ekini gördüm.Hemen içeriye atıldım.

Selin-N'apıyosunuz siz?
Ali-Selin git burdan!(bağırarak)
Selin-Ali yapma lütfen.Ekin!(ağlayarak)

Hemen elime telefonu alıp polisi aradım.Müdahele dahi edemedim.Birden Ekin cebinden silah çıkardı.Ve Aliye doğru uzattı.

Selin-Ekin!Ekin yapma lütfen.Yalvarırım,n'olur!

O sırada polisler geldi.Ekini alıp götürdüler.Ali hemen bana doğru koşup sarıldı.

Ali-Selin.Sana bir şey oldu mu?
Selin-Hayır...Sen iyi değilsin.Hadi hastaneye gidelim.
Ali-Ağlama koca gözlüm.(eliyle Selinin göz yaşlarını silerek)

Ali bunu söylerken polisler Aliyi almaları gerektiğini söyledi.Aliyi alıp arabaya götürdüler.Bende hemen bir taksiye atlayıp onların gittiği yere geldim.Ekini nezarete aldılar.Aliyi ise ifade için alıp götürdüler.
...
Üstüme aldığım elbiseyi geçirdim.Saçımı kuaförde şık topuz yaptılar.Nazlının saçını açık bıraktılar.Hande ise muhteşem olmuştu.Gelinlik canım arkadaşıma çok yakıştı.

Gelinlik canım arkadaşıma çok yakıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve şimdi damat beyimizi bekliyorduk.Savaş geldikten sonra biz odadan çıktık.Ben dışarıya çıktığımda direk karşıma Ali çıktı.Göz-göze geldik.

Ali- Ç-çok güzelsiniz Selin hanım.
Selin-Teşekkür ederim Ali bey.Sizde çok yakışıklı olmuşsunuz.
Ali-Gidelim mi?
Selin-Gidelim.(Alinin koluna girerek)

Handenin isteğiyle kır düğünü yapıyorduk...Hande ve Savaş alkışlarla yerlerine geçtiler.Şahitler tabii ki,ben ve Aliydi.
Yazarın Ağzından:
Nikah memuru soruyu sorduktan sonra Handeye döndü.

Hande-Evet!(gülümseyerek)
Sonra aynı soruyu Savaşa sordu.

Savaş-Evet.

Selinle Ali de imzayı attıktan sonra:

Nikah Memuru-Bende sizi karı-koca ilan ediyorum.Gelini öpe bilirsiniz.

Hande ve Savaş masadan kalktı ve Savaş Handeyi alnından öptü.

Selin-Yaa.(gülümseyerek)

O sırada herkes Hande ve Savaşı alkışlıyordu.Ali kısık sesle:

Ali-Selin.
Selin-Ali.
Ali-Seni seviyorum.
Selin-Seni seviyorum.(yanağından öperek)

Bölüm Sonu.

Sonunda bölümü yazmayı yetiştirdim.Nasıl "Final" yapıcam,hiç bir fikrim yok.Umarım bölümü beğenirsiniz.Sizi seviyorum,vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Öpüyorum sizi çoook :*

Aşk Lazım#wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin