Bölüm 1

159 26 2
                                    

-Anne hadi ama yaa!!
-Tamam yaa geldim..
-Anne yarım saattir aynı şeyi diyosun ama hala sen ortada yoksun yaa!!!!
-Kız geldim geldim  hem bide benimle doğru konuş yırtmıyım ağzını.
-Ayy kılişelikte son nokta:))
deyip dışarı çıkmıştım.Ben normal bir tip değilim. Bunu da inkar etmiyorum. Dış görünüşüm çok sert olsada içim bazen yumuşayabilir. Arada bir güldüğüm gibi. Gülmek derken büyle kahkahalar atmaktan tabiki de bahsetmiyorum. Minik tebessüm o da bazen.
- Ayy geldim kız geldim.Melisa bu bavul ne kızım eşek ölüsü mübarek.Yoksa yoksa (burda heycanlanır) sen artık renkli mi giyinmeye başladın. Ayy çok duygulandım ağlıycam şimdi(ve gözlerinden isim koyamadığım şeyler akar.Not:ben buna böyle diyorum)
-Anne seni üzmek istemesemde    
sıralamaya başlıyorum lütfen(!)
lafımı kesme!!
1-mübarek dedin sen bavula
-Ama...
-anne ne dedim
2-renkli giymiyorum hepsi siyah,gri,mor renklerinde hem benim bunlardan başka renkli kıyafetlerim yok ve bana göre asıl renk bunlar.
3-...
-Kızım artık gidelim mi?
Annemin bunu söylemesinin ardından arabaya binip kulaklığımı ve gözlüğümü takıp annemin gelmesini bekliyordum.
Babam ve ablam bizi havaalanında bekliyorlardı. Ve anneminde gelmesiyle tatilimiz başlamıştı. Ben içimden acaba bu sene benim kalbimi kırabilecek biri olacak mı ?
Ya da ben normal halime o canlı yaşam tarzıma geri dönebilecek miydim...
Evet arkadaşlar daha ilk bölüm olduğu için kısa yazdım umarım beğenirsiniz:))

SEVGİLİM-DÜZENLEMEDE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin