Media:Melisa'nın partide giydiği kıyafeti(yanındaki renkli şeyi annesi aldırıyo ama giymiyo)
-Anne ama hadi yaa bi çıkamadın iyi ki bi alışverişe çıkalım dedim demez olaydım. Bak bana alışverişe gitmesi gereken benim ama ben 5 dakikada hazırlandım sen 2 saattir hazırlanamadın bee..-Kız benimle doğru konuş yırtmayayım o ağzını be. Hem ben de yarım saatte hazırlandım ne 2 saati.
-He anne he sen oradan konuşacağına aşağıya in de gidelim artık.
- Geldiiiimm.
- Anne boya kovasına mı soktun kafanı?
-Kız benimle doğru konuş hem ne varmış rimel,kalem.eyeliner,ruj,parlatıcı ve kapatıcı var hiçte çok değil.
-He anne he hiç bişey yokmuş allahtan neyse hadi çıkalım yoksa az daha burada durarsam kök salacağım cidden.Annemi zor belada olsa evden çıkarabildim. Şimdi ilk istikametimiz alışveriş merkezi off. Tabi siz benim huylarımızı bilmiyorsunuz. Ben alışverişe çocukluk arkadaşım olan Buse ile çıkarım. Benim renk zevkim siyah,bordo ve gridir. AVMye gittiğimde hep o renkler alırdım. Benim annemle alışverişe gittiğim zamanlar çok nadirdir. Çünkü annem hep renkli kıyafetler alır. Ve bende annemin aldığı kıyafetleri giymem annem ile de bu konularda hep kavga ederiz. Sonuç annem de her kavga ettiğimde telefonumu alıyor. Evet bebek gibi görünebilirim ama cidden alıyor. Annem de benim gibi manyak.. Yada ben annem gibi manyağım çünküü annem benden büyük.
Beni düşüncelerimden sıyıran annemin bana ciyaklaması oldu. Ne sandınız annemin beni düzünce çağıracağını falan mı? Eğer öyle düşündüyseniz dev yanılıyosunuz!:)
Tamam annem beni düşüncelerimden sıyırdı demiştim ama gene düşüncelere dalmış öylece yürürken bir anda bi yere tosladım. Tosladığım yerde baya baya yumuşaktı. Bence ben bir meteora veya taşa tosladım yani yoksa bu kadar yumuşak olamazdı. Salak düşüneceğine kafanı kaldır da bak. Aferim lan iç ses. Ben bunu cidden düşünememiştim. Kafamı kaldırdığımda 80-85 yaşlarında bir dedeye tosladığımı fark ettim. Hahahah salak hahaha mal hahahha ne hahahaha taşmış hahahaha be hahahaha. Tamam iç ses sen de gül bi sen gülmemişti. Sen de gül tam olsun. Ah be dede bir şey için sana teşekkür ederim çünkü beni bir kez daha kendime gelmemi sağladın. Tabi siz bunu da bilmeysiniz. Eee ezolar bilede bilmiyolar. Tamam sakinim. Olay şu: benim eski sevgilim bir meteordu. Ama beni aldattı. O günden sonra bir daha hiç bir meteor erkeğe aşık olmayacağım diye kendime söz verdim. Şimdi de meteor sanmıştım.
-kız hadi ne gelemedin yaa kimle konuşuyon sen orada hadi yaa gel artık hadi. Daha çok işimiz var. Akşama anca biter işimiz zaten.
- Tamam anne yaa geldim. Birine çarptımda neyde adamda beni zaten takmadı gitti. Amaann salla.
Annem ile alışveriş merkezine sonunda girebilmiştik. Hadi bismillah başlıyoruz.
2 saat sonra...
-Anne yeter artık gidebilir miyiz yaa yeter artık?
- Tamam kızım şu mağazaya da gidelim.
Ben size durumu şöyle izah edeyim. Annem bana alacağımız elbiseyi aldı. Hatta elbisenin yanında iğrenç bir şey daha aldı. Ama onu giymeyeceğim. Sadece oda olsa iyi iki saattir bana giymeyeceğim şeyler alıp duruyo. İşte ben bu yüzden annemle alışveriş merkezine gelmek istemiyorum.
- Anne hadi ama yaa yeter geç kalıcam.
- Aay tamam be tamam hadi gidelim.
-Çok şükür.
Annemle beraber arabaya bindik. 15 dakika sonra evdeydik. Ben hemen odama gittim ve üstümü değiştirdim. Annem aslında çirkin bir elbise almamıştı. En azından çok renkli değildi. Vee full siyahtı. Elbisem dizden bir karış yukarıda,göbek kısmı ızgara(yazar notu:emin değilim bu konuları hiç ama hiç anlamam),askılı bir elbiseydi. Ayakkabımsa yine siyah,dolgu topuk,üzerinde zincir bulunan bir şeydi. Metal kolye ve bileklik vardı. Annem gözlükte almıştı ama kış olduğu için takmayacaktım. Doğruya biz kış ayındayız. Ben aklıma tüküriyim. Bu soğukta ben bu elbiseyle donmazmıyım. Offfff. Neysen saatte zaten olmuş yedi. Akın gelicek ve ben hala hazır değilim. İnsanları bekletmekten hiç mi hiç hoşlanmam. Kendim beklemektende hiç mi hiç hoşlanmam. Ayy artı giyinebilir miyim? Sana giyinme diyen yok ki sen giyiiin. Aaa iç ses sen orada mıydın yaa?
Hee ben hep burdaydım da sen beni hiç duymuyosunki. Tamam iç ses özür bi daha olmaz ama artık giyinebilir miyim?
Tamam özrün kabul edildi giyinebilirsin.
İç sesle konuşmamızı sonlandırıp üstümü değiştirdim. Çıkarttıklarımı da yatağın üstüne doğru fırlattım. Annem toplar nasıl olsa...
Hemen ayakkabılarımı da giyip makyaj masamın önüne oturdum. Siyah ve kalın bir kalem çektim. Bu venim mavi gözlerimi ön plana çıkartıyor. Likitte çektikten sonra dudaklarıma sadece parlatıcının yeteceğini düşündüğüm için parlatıcı da sürüp işim bitti. Peki gerizekalı saçlarrrr. Aaa doğru saçlarımı unuttum. Hemen saçlarımı taradım. Saçlarımı öne atıp kabarttım. Sonra elimle uçlarına biraz şekil verdim ve sağa doğru ayırdım. İşte şimdi hazırdım. Acaba saat kaçtı? Saate baksana gerizekalı. Ayy tamam iç ses ya bugün de ne çok konuştun car car car. Kocakarılar gibi. Oha saat sekiz. Ben bir saattemi hazırlanmışım.o zaman Akın birazdan gelir o gelene kadar da aşağıda bekliyim biraz televizyon izlerim. Ben merdivenlerden inerken ablamı aşağıda görünce önce bir şok oldum çünkş ablam arkadaşlarıya beraber başka bir evde kalıyodu. Ablam da güzeldi. Ama sevgilisi yoktu. Ben olayı şimdi anladım annem Akın'ı benim sevgilim olarak tanıttı kesin. Ablam da görmek için geldi. Ben şimdi fark ediyorum da Akın da gelmiş ve bir şey daha fark ettim ki genelde hep merdivenden inen kililer dikkat çeker ya hiçte öyle olmadı yani hiçte dikkat falan çekmedim.
- Melisa gidelim mi?
Aaa Akın fark etmiş.
- Olur gidelim.
- Bu arada çok güzel olmuşsun.
- Teşekkür ederim.Sen de hiç fena gözükmüyosun.
-Teşekkür ederim,buyrun.
Kapıyı açtı ve çıktık. Arabaya geldiğimiz de fark ettim ki araba baya güzelmiş yani.
Neyse arabayı süzmeyi bırakıp biniyim artık.
Arkadaşlar bir sorun oluştu. Kardeşim bölümü yayınlamış. Ben bu bölümü daha devam ettirip öyle yayınlayacaktım. Ama kardeşimin yüzünden devam ettiremiyorum. Siz şimdi bana diyeceksiniz ki burayı nasıl yazdın? Yazabiliyosan niye devam ettirmiyosun? Şöyle annem sınav haftası olduğu için telefonumu elimden alcak. Ben de sizi daha fazla bekletmek istemediğim için devam ettiremedim. Kusura bakmayın. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere. Buraya kadar okuduydanız da artık bi vote ve yorum yaparsınız.😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİLİM-DÜZENLEMEDE-
Teen Fiction-Neden geldin? -Seni özlemiş olamaz mıyım? -Hani ben sürtüktüm?! Sürtük olan biriyle işin olmazdı? Ne bok yemeye geldin yine? -Tamam,haklısın. -Haklı mıyım? Olmaz sen her şeyin daha iyisini bilirsin sen sürtüksün dediysen eğer ben sürtüğümdür kesin...