Bölüm 2

121 23 1
                                    

Annemin arabaya gelmesiyle birlikte benim düşüncelerimin yerini şarkılar almaya başlamıştı. Ben arabalarda kesin uyurdum bu yönümü hiç sevmesemde böyleydim. Ben içimden dinlediğim şarkıyı söylerken göz kapaklarım yavaş yavaş kapanıyordu. Ve işte ben uyuyorum off...
Bir süre öylece uyuklamışım. Ve her zamanki gibi annemin önce tatli sesini sonrada cırlamalarıyla uyanmıştım. Ben nerdeyiz diye etrafıma bakarken babamı ve ablamı gördüm. O an havaalanına geldiğimizi anladım. Oha be ben ne zamandır uyuyodum ki.
Biz Antalya'ya ya gidiyorduk.
Biz geldiğimizde uçak da gelmiş olmalı ki annem böyle sinirlenmişti. Ben de hemen arabadan inip bavulumu bagajdan çıkartıcakken bavulumu dışarıda gördüm. Ve sevindim çünkü bavulum gerçektende ağırdı. Acaba annem evden nasıl çıkardı bavulumu diye düşünürken annemin "hadi gidiyoruz" diyen bakışlarıyla karşılaşınca hemen harekete geçtim. Ve tekrardan uyumayı planlıyodum. Annemde bunu anlamış olacak ki :
-Melisa artık uyumazsın her halde dedi. Ama ben sadece"belli olmaz" demekle yetinmiştim.
Bir süre sonra uçakta yerlerimizi almıştık. Uçakta kalkıyordu. Annemle babam yan yana oturmuştu. Ablam benimle oturmak istemediği için başka bir kişiyle yer değiştirmişti. Ben onu çok seviyorum ya zaten(!)
Yanıma oturan çocuk benim yaşlarımda bir erkekti. Evet yakışıklıydı,taştı,meteordu ama o kadarda dikkatimi çekmemişti.
Acaba daha ne kadar dikkatini çekebilirdi  diyen iç sesimi aldirmadan etrafımı izliyordum. Ve yuppi gene uyuyacaktım. Ama o salak çocuk benimle konuşmaya başlamıştı.
- Merhaba senin adın ne?
Benimki Akın.
Demişti. Ve benden beklenen cevap geldi
-1 sanane benim ismimden
2 senin ismini soran oldumu
Demiştim bana yaraşır şekilde. Sonra kulaklığımı taktım ve bu sefer ciddi ciddi uyumuştum. Ve o salak konuşmamıştı.
Arkadaşlar yeni bölüm geldi gene kısa oldu ama napak yani benden bu kadar bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın. Ayy kendimden soğudum ne kadar klişe konuştum ben öyle ya. Neyse uzatmaya gerek yok.

SEVGİLİM-DÜZENLEMEDE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin