Lily Luna Potter
Ders Biçim Değiştirme'ydi. Profesör McGonagall müdür olmasına rağmen yine de bu dersi hala o veriyordu. Ayrıca benimle Biçim Değiştirme konusunda kendi bizzat ilgileniyordu, çünkü benim eğer çok çalışırsam bir Animagus olabileceğimi söylüyor. Dediğine göre o yeteneği bende görüyormuş ancak daha 4. sınıfta olduğum için en fazla 2 sene sonra iyi bir çalışmayla Animagus olabileceğimi söylüyor. Eh, bu konu beni heycanlandırıyor tabii. Sanırım Patronus'um olan Ecel köpeğine dönüşecektim. Profesör Mcgonagall bu yeteneği abilerimde de görmüştü. Hatta onlar şu an bile Animagus'tu. Onlar da Patronus'larına dönüşüyorlardı. James bir Çatal boynuzlu geyiğe, Albus ise bir kurda dönüşebiliyordu. İşin tuhaf yanı ise Çapulcular da bu hayvanlara dönüşüyordu. Babama bunu anlattığımızda gayet şaşırmıştı. Annem ise o kadar gurur duyuyordu ki, bize ondan sonra hiç Çığırtkan yollamamıştı.
*
Biçim Değiştirme dersi bittikten sonra ders Kehanet'ti. En üst kat...
Profesör Trelawney bazen saçmalasa bide, bana her zaman havalı gözükmüştür. Bu derste pek iyi değildim ama bu dersten hiç de kalmamıştım. Kehanet dersliğine doğru yol almaya başladım. ("Genç Potter, gel ve benimle düşmanlarımızı yiğitçe savaşarak yok etmemizi sağla!"
Bu adam bana takmıştı.
Portredeki şovalyeye bakmadan "Hıhı tamam," gibi sesler çıkardım. İşin aslı şovalyenin ismini bile bilmiyordum.
Dersliğe varmama çok az kalmışkan biri bana çarptı. 5-10 basamak yuvarlanmıştım. Bana kimin çaptığını görmek için ayağı kalkıp üstümü silkeledim. Bana çarpanın da benden pek farksız olmadığını gördüm. Kalkınca o yüzü hemen tanıdım: Scorpius Malfoy
Ona hafif kızgınlıkla baktım. Bacağım biraz acıyordu ama umursamadım. Ders kitaplarım her yere dağılmıştı. Sonra revirde bana söyledikleri aklıme geldi ve biraz kızardığımı hissettim. Tanrım, benden hoşlandığını hiç belli etmiyordu.
"Ah tanrım Lily," dedi Scorp pişman bir şekilde. "Üzgünüm, Tılsım dersine geç kalmamak için çok hızlı gidiyordum da..."
"Sorun değil." dedim. Ve ona kitaplarımı toplamasında yardım ettim. Scorpius şu an bir Hufflepuff gibi davranıyordu. O bir Slytherin'di. Şaşırdığımı söylemem gerek tabii.
Kitaplarımı topladıktan sonra Scorp Tılsım dersine yetişebilmek için koşar adımlarla aşağıya indi, ve ben de Kehanet dersine başladım.
Bu sene Rüya Yorumu'nu işliyorduk. Her ders Profesör bize Profesör Longbottom'un yaptığı Rüya İksir'inden içirir, ve 5 dakika içinde Rüya görmemizi sağlardı. Bu derste partnerim genelde Bethany olurdu. Ama o bugün Jackson'la olmak istediği için ben de Travis ile partner oldum. Hugo ise bu dersi almıyordu.
"Bugün yine her zamanki gibi Rüya İksir'inden içip uykuya dalacaksınız yavrularım. Sonra uyanıp partnerinize rüyanızı anlatacaksınız, o da yorumlayacak. Sonra partneriniz iksiri içecek ve siz yorumlayacaksınız. Arada ben de gelip size yardım edeceğim." İlk yorumlamayı Travis yapacaktı. Profesör bana iksiri verdi ve uykuya daldım.
Rüyamda çok değişik bir evdeydim. Siyahın ağırlıklı olduğu bir evde. Koridorda Scorpius'u gördüm. Salon gibi bir yere gidiyordu. Salon'da ben, Mr Malfoy, Mrs Malfoy ve uzun beyaz saçlı, Mr Malfoy'a benzeyen yaşlı bir adam vardı. Ama orada oturan ben şu anki halimden birkaç yaş büyük duruyordu. Mr Malfoy konuştu.
"Scorpius! Gel de otur. Biz de tam sizin ikinizin nasıl çıkmaya başladığını konuşuyorduk!"
Ne?
Scorpius ve ben nasıl çıkmaya başladığımızı anlatıyor, Scorpius hiç sırıtmasını eksik etmiyor, ben ikide bir kızarıyor ve yaşlı adam bana onaylamaz bakışlar atıyordu. Ama rüyadaki ben onu pek fark etmiyor gibiydi.
"Eh, ben Lily'den hep hoşlanmıştım. (Ben burda gülümsüyorum.) Ancak benim bir Malfoy olduğumdan ve onun bir Potter olduğundan kimseye söylemeye cesaret edemiyordum. 4. sınıftayken ikimiz İksir dersindeydik. Eh, Hogwarts'ta notları kötü olan öğrencilerden biri de bendim. Çoğu dersten kalıyordum- İksir de bunlardan biriydi. O gün iksir'i doğru yapan tek ekip olmuştuk. Lily'nin zekasına hep hayran kalmışımdır zaten. Dersi hiçbir zaman dinlemeyip notları çok iyiydi. (Burada ben Scorp'un omzuna yumruk atıyorum.) Hey-bu acıdı. Her neyse, Profesör Longbottom hem Gryffindor'a, hem de Slytherin'e 5 puan vermişti. Ancak şu var ki, ben iksir'in üstüne "Benimle çıkar mısın?" diye yazmıştım, ve o da asası yardımıyla iksirin üstünden benim yazımı silmiş, ve koca bir "Evet." yazmıştı. İkimiz pek konuşmamıştık, ama birbirimize gülümsüyorduk,"
Odadaki herkes-o huysuz yaşlı adam hariç herkes- gülümsüyordu.
Sonra uyandım.
Benim kalkmamla odadaki herkes de kalkıp rüyalarını anlatmaya koyuldu. Bu rüyayı anlatamazdım, anlatmadım.
"Eee, ne oldu?" diye sordu Travis.
Kahkaha atmaya başladım "Örümcekler," dedim kahkahalarımın arasından. "Parlak kırmızı step ayakkabısı giyip Step Dansı yapıyorlardı." dedim. Bunu dedikten sonra Travis de kahkaha atmaya başladı. Sonra yanındaki kitapta bir şeyler aramaya başladı.
Sadece bir rüya, diye düşündüm.
Sadece aptal bir rüya seni salak kız.
Gerçekten Scorpius Malfoy ile çıkmadın.
"Eh, burada kırmızı için şunu diyor: Kırmızı tez haber olarak yorumlanır. Bunun yanında canlı, parlak kırmızı aşk macerası olarak yorumlanır. Parlak kırmızı olduğunu söylemiştin."
"Ayakkabı için de şu var: Ayakkabı sıkıntıya işarettir. Ayağa giymek sıkıntıya girmektir. Ayakkabıları çıkarmak kısa sürede sıkıntıdan kurtulmayı anlatır."
"Örümcek..ö..r... işte: Bu rüyalar daima kötüye yorumlanır. Örümcek, doğrudan doğruya yokluk, kıtlık, sıkıntıdır. Son olarak... Evet dans..."
"Dans: Dans hatalı düşünceler, duygular yüzünden gelecek sıkıntı olarak yorumlanır. Rüyasında dans ettiğini gören kimse güç durumda kalır. Ancak rüyasında güzel bir yerde, çok tatlı bir müzik duyarak dans edenleri seyreden insan için bir kısmet söz konusudur. Vay canına Lily, rüya ilk başta komik gözükmüştü- evet bunları birleştirince- sanırım aşk macerası sıkıntıyla bitecek ama bir kısmet söz konusu- ne? Tamam kabul ediyorum, bu hali de gayet komik." Sessiz bir kahkaha atıp Travis'in uykuya dalmasını izledim. Gerçek rüyamı düşünmeden edemiyordum.
Bir rüya, kahrolası aptal bir rüya, Lily.
-
Wowowowowowowowowo günde iki bölüm sjdndndjdnd. Bir kaç günde 100 olmuşuz gelin öpüjem. Finali 10-20 arası bölümlerde yapmayı düşünüyorum- ama toplamda 4 kitap olarak tasarladım. Benden kolay kurtulamazsınız. Zaa. kdndkdnkm. Neyse multi feels geçirmeme sebep oldu bb ben bilgisayara geçip ithafları yapiyim jsndxj.