de legende van de 5 deel 2

109 2 0
                                    

de volgende die zijn of haar opdracht(en) moet doen is.... Raphael. Oke kunnen we nu beginnen? vroeg Raph aan Galahad. Ja ja u kunt nu beginnen antwoorde Galahad terug. Ik ga mee zei Sterre. Daarna gingen Raph Galahad en Sterre naar de bibliotheek waar Raph het juiste geluid moest horen en de bron daarvan zoeken.

Ondertussen in de gang
Marcel zag een ruimte en liep naar binnen. Hij zag dat daar iets stond waar een zwart doek overheen lag. Hij haalde dat weg en zag dat het een radiostation was. Hij deed gelijk het spul aan en zei wat in de microfoon die er ook stond.

Ondertussen in de bieb.
Raph had zijn koptelefoon af en concentreerde zich totdat Marcel in de microfoon iets zei waardoor Raph last kreeg van zijn oren en deed weer zijn koptelefoon op. Sterre vroeg of het ging maar hij hoorde het niet en zei dat hij niks meer hoorde. Sterre Galahad en Raph keken elkaar angstig aan. Wat moeten we nu doen vroeg Sterre aan Galahad. Hij zei dat het beter was om te w8ten totdat Raph weer wat hoorde. Sterre baalde ontzettend en Raph had het gelezen van de lippen (liplezen) en baalde ook heel erg. Sterre zag het en gaf hem een knuffel waar een lange zoen achter aankwam. Na de zoen lachte ze allebei heel erg verlegen.

in het huis
Raph en Sterre maakte alles klaar voor een picknick met zijn tweetjes. Toen ze alles klaar hadden gingen ze naar het park bij hun in de buurt en legde alles neer en gingen zitten Raph sloeg een arm om Sterre heen. Sterre pakte een broodje voor Raph en haarzelf Raph zoende haar als bedankje en at hem op. Sterre zei dat ze zielsveel van Raph hield en dat ze een kleine verassing voor hem had. Raph hoorde wat ze zei en deed weer zijn koptelefoon op. (hij had zijn koptelefoon afgedaan omdat hij toch niks hoorde.) Sterre vroeg of hij weer wat hoorde en hij antwoorde dat ze die verassing nou moest geven omdat hij wou weten wat t is.

ondertussen thuis
Ana kwam de keuken in en ging aan de tafel zitten omdat ze gingen eten. Waar zijn Raph en Sterre? vroeg ze aan niemand in het bijzonder. Die zijn naar het park picknicken met zijn tweetjes. Antwoorde Pim. O oke zei Anna. Waarom wou je dat weten? vroeg Pim. Nou ik wou iets aan Sterre vragen en zag dat ze nergens was en dat Raph ook weg was vandaar. zei Anna weer.


de vijf van het magische zwaardWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu