Wat zei ik net? zegt Raphael, nu echt boos. Ik ga haar redden want ik ben haar beste vriend. zei Pim vastbesloten. Pardon? ik ben haar vriendje. dus als ik jou was zou ik eventjes achteruit stappen. Raphael was nu echt boos. Pim zag vuur in zijn ogen branden en deed maar een stap achteruit. Hij wist dat hij niet zou winnen van Raphael. Ik waarschuw de anderen dan. Ga op zoek naar een gebouw wat er verlaten uitziet. Neem mijn mobieltje voor de zekerheid mee, voor als die van jou leeg gaat. zei Pim en liep weg. Raphael knikte naar hem toe met een tevreden glimlach legde hij z'n hand op de muur. De rook kwam tevoorschijn en het felle licht verblindde hem. Hij liep de magische wereld in en ging op zoek naar een oud gebouw. Hij liep verder en hij hoorde met zijn zintuig Sterre. Hij belde haar met zijn mobiel om te vragen hoe het met haar is. Zijn telefoon ging over, maar Sterre nam niet op. Nu is hij heel erg ongerust. Sterre neemt namelijk heel snel en altijd haar mobiel op als Raph belt. Raph hoort Sterre weer. Hij loopt er op af na een half uurtje ongeveer lopen kwam hij bij een oud gebouw.
Thuis heeft Pim iedereen bij elkaar geroepen om naar de sterrenkoepel te gaan.
Als iedereen er is vraagt Ana waar Raph en Sterre zijn. Pim antwoord daar op: Sterre is ontvoerd naar de magische wereld en Raph is haar aan het zoeken. Dan gaat de mobiel van Marcel af in zijn mobiel staat dat Pim hem belt maar hij neemt toch op. Heey Marcel. Heey Raphiee. Zet op luidspreker fluistert Ana en Pim. Raph w8 effe ik zet je effe op de luidspreker. En? vraagt Pim heb je haar gevonden? Nee dat nog niet maar wel het gebouw! Komen jullie mijn kant op? Dan kunnen we met zijn allen naar Sterre zoeken want zo te zien is het een groot gebouw! Is goed we komen eraan! roepen ze alle 3 tegelijk.
Na dat ze dat hebben gezegd pakken ze hun jassen en lopen snel naar het portaal!!
Pim legt zijn hand op de muur en wacht totdat de rook tevoorschijn komt en het portaal zich opent. Pim, Marcel en Ana gaan het portaal door en bellen naar Raph. Raph neemt gelijk op yo jongens waar zijn jullie? wij zijn net het portaal doorgegaan maar we weten niet hoe we moeten lopen zegt Ana.
Loop rechtdoor totdat je bij een kruising bent en dan ga je links af! dan ben je er zo goed als bijna! dan kan je het gebouw al wel zien! Schiet wel op ik wacht op jullie!!!
bij het gebouw aangekomen:
Heey jongens zegt Raph.
Wat gaan we nu doen? vraagt Ana. zullen we tweetallen maken? vraagt Raph en dan opsplitsen?
Goed idee Raph zegt Pim oke wie gaat met wie?
Ik ga met Pimmie zegt Marcel.
Oke dan gaan ik en Raph met zijn tweeën zegt Ana.
JE LEEST
de vijf van het magische zwaard
Fanfictiondit is mijn eerste verhaal hoop dat jullie het leuk vinden het is een beetje de combo van seizoen 1 en 2 maar ook een beetje zelf verzonnen hoop dat het leuk is! ik doe ontzettend me best ervoor xxxx