Part 1.

47 9 2
                                    

Michael's Pov.

"Hello Illinois" Luke gooide de cowboyhoed die hij eerder gekocht had in de lucht en lachend keek ik toe hoe de horde fans de hoed probeerden te pakken. Na Luke volgde Ashton en samen liepen ze het vliegtuig uit "Mike? Kom je nog?" Calum keek me vragend aan terwijl ik nog steeds uit het kleine raampje van het vliegtuig staarde "Ja.. ja ik kom" ik gooide mijn rugtas over mijn schouder en volgde Calum naar buiten. Ik genoot van dit leven, echt waar. Maar iets in mij wilde gewoon even weg zijn, weg van de buitenwereld waar iedereen je aandacht vraagt en waar je bandleden en beste vrienden populairder zijn dan jij. Vlug schudde ik mijn hoofd, niet zo denken Michael, Ashton heeft je al gezegd dat dat niet waar is... "Michael! Michael ik wil een foto!" ik glimlachte naar het blonde meisje voor me en nam haar telefoon aan waarna ik een selfie met haar maakte, zo volgden er nog een paar. Lang niet zoveel als bij Luke en Ash maar ik was allang al blij met wat ik had "Michael, please, vergeet mij niet" ik keek om en zag een wat jonger meisje staan "kom maar dan" zei ik lachend en met grote pretogen sloeg ze haar armen om me heen "dankjewel" antwoorde ze verlegen nadat we de foto hadden genomen, ik wou wat terug zeggen maar voordat de woorden uit mijn mond kwamen pakte een wat oudere meid de hand van de kleine en trok haar mee "oh my God, Ashley, je gaat toch niet met Michael op de foto, kom we gaan naar Calum!" die woorden... ik haalde diep adem, trok mijn hoodie wat verder over mijn hoofd heen en liep verder terwijl ik mijn tranen tegen probeerde te houden. Ik wil weg hier...

"Komt onze taxi al bijna?" Calum liep zenuwachtig heen en weer en keek naar onze bagage die voor ons uitgestald op de grond stond "Ze zijn inderdaad laat ja" beaamde Ash. Ik knikte en staarde wat verder voor me uit, mijn ogen volgden de mensen, ze zagen er zo gelukkig uit, anders dan ons.. Maar dat kon ook door de hoeden en de laarzen komen. Ik gniffelde zacht, stiekem was dit prachtig om naar te kijken. Mijn ogen bleven hangen op een meisje die wat zoekend om haar heen keek. Onder haar blauwe jeans kwamen een paar cowboylaarzen en ze droeg een geruite blouse, zo'n één had ik er ook. Alleen mij leek het cool om de mouwen er vanaf te scheuren. Best jammer als ik er nu zo over denk. Nog steeds bleef ik naar haar kijken, haar donkerblonde haar hing over haar schouders en haar ogen leken even die van mij te kruisen. Snel wendde ze haar gezicht af en keek naar het papiertje wat ze in haar handen had. "Jongens, laten we Truth or Dare doen" Calum deed me uit mijn gedachten opschrikken en ik knikte instemmend "Oké, Michael, Truth or Dare?" "Dare" antwoorde ik afwezig. Calum gniffelde en ging voor me staan "Ik daag je uit om met dat meisje daar te praten, je weet wel, die ene waar je je ogen niet vanaf kunt houden" Geschrokken keek ik Calum aan "kom op, je hebt hem gehoord" grinnikte Luke waarop Ashton begon te lachen "Nu" Calum pakte mijn arm vast en duwde me de kant van het meisje op, ik keek nog een keer kwaad achterom en probeerde de blikken van de jongens te negeren, gelukkig stond ze zo ver weg dat de jongens me niet konden horen "Hey" zei ik nerveus "Hi" antwoorde ze terug "Mijn vrienden daagden me uit om met je te praten" Shit... waarom zei ik dat nou... Het meisje grinnikte en keek me aandachtig aan "En waarom vroegen ze dat?" antwoorde ze met opgetrokken wenkbrauw "Ze zagen me naar je staren" antwoorde ik terwijl ik naar de grond keek en wat aan mijn haar plukte "Maar ik vind je niet leuk ofzo hoor" voegde ik er snel aan toe, geweldig Mickey... altijd een vluchtroute zoeken... nooit eens eerlijk zijn.. "well.. als je me niet leuk vind, waarom ben je dan zo nerveus?" daar stond ik dan, met mijn mond vol tanden, wat ging ik hier nu weer op antwoorden? Ik haalde diep adem en keek wat naar de grond "Oké.. misschien vind ik je een beetje leuk... mag, mag ik misschien je naam en... heel misschien je nummer?" even keek ze me achterdochtig aan "Ik denk het... Maar je moet wel bellen" zei ze lachend. Wil ze serieus dat ik haar bel? Een grote glimlach ontstond op mijn gezicht en snel pakte ik mijn telefoon tevoorschijn, Ze nam mijn telefoon aan en toetste haar naam en nummer in waarna ze hem weer teruggaf "Selina?" vroeg ik, ze knikte en keek me met vrolijke ogen aan "Michael" zei ik nu terwijl ik mijn hand uitstak. Glimlachend nam ze deze aan. "Michael! De taxi is er! Genoeg geflirt!" Ik voelde mijn wangen warm worden en borg mijn telefoon snel weer op in mijn broekzak "Ik eh... Ik moet gaan" stotterde ik. Stotteren.. serieus? Dat heb ik niet meer gedaan sinds de kleuterklas... "Dat hoor ik, ga nu maar voordat je je taxi mist" ik knikte en draaide me om, klaar om weg te lopen "Hé" ik keek achterom waar Selina me met een serieus gezicht aankeek "Vergeet niet te bellen" "Beloofd" 

---

Hope you guys like it <3

Everybody needs to be Saved. ~ M.C.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu