Längtan efter honom gör att jag nästan inte kan stå still när tåget sakta rullar in på perrongen. När jag får syn på hans blonda fluff en bit bort så börjar jag att gå med stora lyckliga kliv. Så fort han möter min blick så släpper han allt han har i händerna och jag springer de sista metrarna som skiljer oss åt.
"Hej älskling"
Säger han lyckligt och omfamnar mig mjukt. Jag borrar ner ansiktet i hans halsgrop och andas in hans doft medan jag skrattar lyckligt och kramar honom hårt och länge. Jag känner plötsligt hur han börjar att röra på sig med mig fortfarande i sin famn och snart står jag upptryckt mot en cementpelare mitt på perrongen. Han placerar två fingrar under min haka för att vinkla mitt huvud uppåt så att jag möter hans blick.
"Jag kan inte hålla mig längre"
Får han fram med en lycklig stämma innan han låter sina läppar smaka på mina. Försiktigt besvarar jag kyssen och masserar mina läppar mot hans tills jag känner hur hans tunga sveper över min underläpp. Den oskyldiga kyssen går då över i ett desto vildare hångel. Tempot går upp och hans kropp pressar sig ännu närmare min. När ett dovt stön lämnar mina läppar så placerar jag händerna mot hans bröstkorg och skrattar lågt när hans läppar lämnar mina.
"Vi kanske inte borde göra det här inför hela stationen"
Säger jag skämtsamt och han avfyrar ett flin innan han lämnar en fjäderlätt kyss mot mina läppar och backar undan från mig. Hans leende besvaras av mitt och jag hinner bara ta några få steg i riktning mot hans väskor som fortfarande ligger på marken en bit bort innan han hugger tag om min midja så att jag stannar upp.
"Oscar va-"
Längre kommer jag inte innan han pressar sina läppar mot mina ännu en gång. Han fortsätter sedan att lämna fjäderlätta kyssar över hela mitt ansikte och jag skrattar lågt och rynkar näsan under hans kittlande beröring.
"Jag måste ju passa på"
Säger han lyckligt och jag skrattar lågt innan jag lämnar en mjuk kyss mot hans panna.
"Jag är så jävla kär i dig Felix"
Säger han sedan och mitt hjärta smälter. Jag lindar mina armar runt hans nacke och fingrar lätt på de blonda lockarna som faller ner i hans nacke medan hans händer ligger mjukt placerade över mina höfter.
"Jag älskar dig"
Säger jag lyckligt och han repeterar frasen.
BINABASA MO ANG
Internet Vänner | Foscar |
FanfictionVad gör man om den som står en allra närmast bor exakt 517 km bort från en? | Foscar | Av: enadeiene