Gegroet aardbewoners!
Vandaag negen random feitjes over mij!
1. Ik hou heel erg van tekenen, maar ik heb nooit maar dan ook echt nooit inspiratie voor tekeningen!
Comment
HIER
Met inspiratie ideeeën!2. Mijn favoriete restaurant is een Aziatisch restaurant waar je onbeperkt mag eten. Je krijgt een blaadje met vijf rijtjes en ik elk rijtje mag je elke gang drie dingen aan strepen. Zijn alle rijtjes vol? Dan krijg je gewoon een nieuwe blaadje! Géniaal concept!
3. Mijn favoriete dier is een olifant. Ik weet niet waarom, maar ik vind ze gewoon cool, vind me maar vreemd! Ik heb ook best veel dingen met olifanten erop.
4. Mijn favoriete kleuren zijn zeegroen en limegroen. En ik weet niet hoe ik ze met omschrijven, dus zoek ze maar lekker op Google op!
5. Momenteel ben ik Insurgent aan het lezen! Waarom ik jullie dit vertel? Geen flauw idee.
6. Ik ben trouwens een soort zwaan aan het tekenen en ik hoop dat hij lukt.
Comment
HIER
Als jullie een foto willen zien als de zwaan af is7. Mijn boekenkast (in real life!) zit bomvol. Er past geen enkel boek meer bij en dat terwijl er nog minstens vijf(!) boeken bij moeten!
8. Ik hou van lasagne met spinazie. No questions.
9. Ik ga samen met SaraTerVorst naar Dotan en kensington en ik heb er zooooo veel zin in!
Dit waren negen random dingen over mij, ik hoop dat jullie hebben genoten!
JE LEEST
Olifantenpapier
HumorI know, er zijn heel veel rantboeken op Wattpad. Waarom ik er dan ook een schrijf? Misschien omdat mijn hoofd te vol zit? Of omdat ik mijn irritaties op wil schrijven? #Nobodycares #12 in humor