Mijn haat aan dingen zoals de piepjestest

46 8 36
                                    

Hey hoi!

In dit hoofdstuk ga ik lekker klagen over dingen zoals de piepjestest, coopertest, fietsgedrag van mensen en saaie docenten.

Als eerste wil ik het hebben over het verschrikkelijke fenomeen genaamd de piepjestest. Ik bedoel, welke sukkel heeft dit ooit uitgevonden? Lekker trapjes oplopen... En even over die cd, die stem is zooooo saai en de muziek is zooooo oud en slecht. Ik stem gewoon voor elk jaar een nieuwe cd, want dit slaat nergens op.
Kennen jullie dat, dat je bij trap 4 zoiets hebt van: 'ohhhh, maar dit gaat heel goed, ik hou het makkelijk vol,' en dat het dan opeens zo veel sneller gaat, waardoor je arme benen het niet meer aan kunnen xD
Ik wel

The next thing; de coopertest. Wat heeft het voor een nut om 12 minuten achter elkaar te rennen? Wat by the way ook heel gestoord is, is dat ze zeggen: 'doet het op je eigen tempo en niveau,' en dat je vervolgens minstens twaalf rondjes moet hebben anders heb je een onvoldoende.

Mijn volgende ding is het fietsgedrag van mensen waar ik me heel erg aan kan ergeren.
1) mensen die je inhalen en vervolgens ultrasloom voor je gaan fietsen en als je ze dan weer inhaalt, gaan ze jou weer inhalen en zo voort.
2) van die mensen die je inhaalt en dan vervolgens naast je komen te staan bij een stoplicht, waarbij ze echt zo'n blik trek van 'lekker pûh'
3) mensen die met z'n drieën of meer naast elkaar fietsten, zodat je ze niet in kan halen
4) mensen die Justin Bieber of zo tijdens het fietsen keihard aan hebben en dan, super vals, meezingen
5) mensen die slingeren

Dan heb ik nog van die docenten die de hele les praten. En dan niet leuk praten (vol interactie en zo), maar praten op zo'n saaie, monotone stem, waarbij je je aandacht echt super erg verliest. Wat ook irritant is, is dat ze de hele les praten en je dus geen tijd hebt voor je huiswerk en dat ze je dan vervolgens bakken huiswerk geven. Zodat je thuis echt minstens een halfuur bezig bent met je huiswerk voor dat ene vak.

Dit was mijn gezeur voor nu, Haha

Ciao (of alaaf Ave_Raptor )

OlifantenpapierWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu