Yo guys *zwaait uitbundig*, hoe gaat het?
Hier onder komt een uitgebreid verslag van woensdag 3 februari...
Het was woensdag 3 februari, half een. We waren uit (Goh, wat hou ik toch van verkort rooster❤️) en haveallotoffun en ik liepen naar mijn huis, en gooide wat van die heilige broodjes naar binnen. We gingen naar mijn kamer, om als doel; latijn en duits te maken. Alleen, dat kwam er niet van. haveallotoffun ontdekte namelijk een slingerende make-up kwast op mijn bureau, en begon er mee langs haar wang te strijken. Toen ze vertelde dat ze hem super zacht vond, heb ik mijn make-up tevoorschijn gehaald, en zijn we gaan klooien. Ik had roze lippenstift op, en haveallotoffun knal rode. Daarna gingen we latijn maken, want anders kregen we ruzie met die docent. Toen was het drie uur, en gingen we chocolade taart eten. Mijn vader belde, om te zeggen dat hij er over vijf minuten was, dus trokken we snel onze schoenen aan, en rende naar de voordeur.
En toen waren we op school, en moesten we rennen, omdat we iets te laat waren. Toen we bij de grieks en latijn stand waren, kwamen we er achter dat we nog naambordjes nodig hadden, dus rende we weer naar het lokaal (twee trappen op, andere kant van de school). Toen we terug kwamen, begon er een of andere powerpoint presentatie van CE, dus was iedereen weg. Wij gingen de stand onderzoeken, en ontdekte een zak marshmallows. Dus wij trekken hem open, tot iemand anders van de stand vraagt waarom ze zo hard zijn. Dus wij kijken bij de houdbaarheidsdatum, is hij over de datum....
Toen ontdekte we snoep en drankjes bij de kantine, dus ging haveallotoffun voor iedereen wat te drinken halen. Voor mij haalde ze 'spa blauw' en beweerde ze dat ze zeker wist dat het zonder bubbels was. Dus nam ik een grote slok, voor de bubbels, en spuug het uit. En ja, een vierdejaars lachte me uit -_-. Toen at ik maar snel een winegum er achter na.
haveallotoffun toverde opeens een zak chips tevoorschijn, dus iedereen was happy. We gingen die chips eten, komt er opeens een docent aan, en zet onze foto's van Xanten op. Dus wij staan daar helemaal rood van schaamte, tot een andere docent vraagt waarom we niks doen. Dus gingen we maar bij de stand staan niksen.
Er kwam helemaal niemand hun naam in het grieks schrijven, tot Tijmen kwam, en mensen begon te roepen.Toen was het half zeven en gingen we eten halen. haveallotoffun zei van tevoren dat ze alles wilde eten, behalve tomatensoep, en we hadden tomatensoep xD.
Toen ging Tijmen weg, want een vriend van hem ging een dans op voeren. Daarna kwam er niemand meer.
Toen kwam de afdelingsleider van de brugklassen en gaf ons een huge chocoladelolly. Dus ikm prop hem in mijn mond, bekijk de verpakking beter, en kom er achter dat het spul waar ik allergisch voor ben er in zit. Dus was ik de rest van de avond misselijk.Omdat er niemand meer kwam, mochten we een uur eerder weg. Maar eerst moesten we een splitter regelen. De toekomstige brugklassers kregen namelijk een tas met zooi, waar ook een splitter in zat. Dus gingen wij ook een splitter regelen.
En toen gingen we weg.Einde
Ik had als idee om zo'n boek te maken, waarin mensen kunnen zeggen wat ik moet tekenen en dat ik dat dan teken (bijvoorbeeld garfield). Maar het is niet origineel.
Dus: moet ik dit doen?
En zo ja: hoe moet het boek dan heten?Doei guys!!
P.S. Het media plaatje is goals xD
JE LEEST
Olifantenpapier
Hài hướcI know, er zijn heel veel rantboeken op Wattpad. Waarom ik er dan ook een schrijf? Misschien omdat mijn hoofd te vol zit? Of omdat ik mijn irritaties op wil schrijven? #Nobodycares #12 in humor