"Ümidin bittiği yer acının başlangıcıdır unutma sevdiğim"
9 Sene önce
-Ufaklık bumu ? Dedi takım elbiseli adam. kendi kendine oyuncak bebeğiyle oynayan küçük kızı göstererek
-evet ağabey. Dedi yanındaki genç çocuk
-güzeeeeeel. Dedi takım elbiseli adam ellerini birbirine sürterek.
-p-peki ne yapmayı düşünüyorsun ağabey? Dedi genç çocuk korkak bir şekilde kekeleyerek.
-Neler yapmıyacağım ki hele vakti gelmedi" dedi takım elbiseli adam ukalaca sırıtarak.
İşte bu, genç çocuğun korkmasına yetmişti. Hiç bir suçu olmayan bu küçük kız çocuğuna ne yapabilirdiki? Daha doğrusu ne yapacaktı? Bunu ancak zaman gösterebilirdi...
____________________-Gızım hadi yavrum yeter bu gadar gel eve' dedi genç kadın. 19 ve 12 yaşlarında iki oğlu 6 yaşında da bir kızı olmasına rağmen hala dinçti.
Küçük kız annesinin seslenmelerine rağmen umursamadan oynamaya devam ediyordu. Annesi bir kez daha seslenince küçük kız:
-ama daha oyunum bitmediki dedi tatlı bir sesle. Uzun sarı saçları gözünün önüne geliyordu. Elleriyle saçını itip annesine gülümsedi.
-yarın devam edersin benim guzel yavrum dedi annesi küçük kızına gülümseyerek.
-Peki anneciğim dedi küçük kız ve ayağı kalkıp evin içerisine girdi. Evin içindeki Abisini görünce "abiiii" dedi koşup abisine sarılarak.
Abiside küçük kıza "hooop gel bakalım seni bücürük "dedi kucaklayarak. Küçük kız sarıldıktan sonra geri çekildi ve küçük kollarını birbirine sarıp kaşlarını çattı ve " ben bücüyük değilim bikeye" dedi abisine kızarak. Abiside nasıl gönlünü alacağını biliyor olucakki cebinden çıkardığı çikolatayı küçük kıza uzattı ve " barıştıkmı "dedi gülümseyerek. Küçuk kız ufak parmaklarıyla çikolatayı alıp abisini öptü ve "bayıştık" dedi gülümseyerek.
Abisi küçük kızı kucağından indirip başını okşadı ve " hadi güzelim git ellerini yıka" dedi. Küçük kızda koşarak evin ufak banyosuna ellerini yıkamaya gitti.
Bu arada küçük kızın abisi annesıne dönüp "ana ben yarın bizim ufaklıkları bayram için bir kaç parça almaya, pazara götürücem bir sıkıntı olurmu?" dedi omuzlarından tutarak.
-yok oğul ne sıgıntısı dikkat edin o bağa yeter "dedi gülümseyerek.
Genç delikanlı "anaların bitanesi" dedi annesine sarılarak. Annesi oğlundan ayrılıp "hadi oğul yemeğe geçin çorbalar soğumasın"dedi gülümseyerek. Daha sonra hep beraber yerde serili olan sofraya oturup çorbalarını içmeye başladılar.
Yemekler bitikten sonra küçük kız annesine dönüp "elleyine şağlık anne" dedi. Annesi hiç tepki vermemişti. Küçük kız bikez daha aynı şeyi tekrarladı annesi yine tepki vermeyince busefer abisi el atıp "ana "diye yüksek sesle seslenince annesi yemediği tabağından başını kaldırıp "hııı? "Diye bir tepki verince genç "ellerine sağlık dedi sıla duymadınmı?"dedi genç kaşlarını kaldırarak. Annesi oğluna dönüp " dalmışım ogul"kızına "afiyet olsun kızım" dedi hafifçe gülümseyerek. Ve tekrar yemeğine döndü. Bu sefer genç kaşlarını çatıp "bişeymi oldu ana? "Dedi. Annesi "yok ne olacak oğul bişeyim yok dedim ya dalmışım sadece." dedi gülümsemeye çalışarak. Genç inanmamış olacakki " çocuklar siz yatın hadi çok geç oldu hem yarın size süprizim var erken kalkıcaz" dedi kardeşlerine gülümseyerek. Erkek kardeşi küçük kızdan önce atılıp "ne süprizi ağabey" dedi heyecanla. Genç. Erkek kardeşinin saçlarını karıştırarak "süpriz söylenmez oğuz " dedi gülerek. Çocuk bozulmuş olacakki bir off çekti. Genç "hadi oğuz aslıyıda alıp odaya geçin"dedi. Küçük kız " ama abi bana masal anlatmıycakmısııın? Dedi 'ı sını uzatarak. Genç "tamam güzelim anlatıcam siz odaya geçin ben annemizle bişey konuşup gelicem" hadii" dedi küçük kızı öperek küçük kız ve abisi odaya geçtikten sonra genç annesine dönüp " ne oldu kim moralini bozdu benim güzel anamın haa? " hadi söyle gidip onun ağzını burnunu dağıltıyım "dedi genç annesine şefkatle. Genç kadın " yoh bişey başım ağrıyor sadece" dedi gülümseyerek genç pek inanmasada anasını zorlamamak adına "ehh öyle diyosan öyle olsun benim güzel anam" dedi ve onu öperek " hadi allah rahatlık versin biliyosun erken uyumam lazım malum yarın işimiz var hem akşama senle kız istemeye gidicez artık sevdiğim kıza kavuşabilecem. Dimi ana?" Dedi gülerek. Anneside sadece kafasını sallamakla yetindi. Çünkü bilse oğlunun sevdiğini başka ellere verdiklerini onla başa çıkamaz. Oğlu gittikten sonra gözleri doldu. Oğlunun derdine yanıyordu. Gözlerinden yaş akarken kendi kendine "ah oğul bilsen sevdiğini başkalarına veriyorlar "dedi daha sonra odanın kapısı açılınca toparlanıp masayı toplamaya başladı çıkan küçük oğlu oğuzdu. Oğuz annesinin yanına gelip "ana bişey diycem abim sevda ablayla evlenicem diyor ama sevda ablayı başkasına vermedilermi "deyince "bilmiyorum oğlum bilmiyorum "dedi gözünden bir yaş geldi. Sildikten sonra "hadi sen git yat abini duymadınmı " dedi zorla gülümseyerek. Oğlu gittikten sonra oda gözyaşlarını tutamadan odasına girdi. Bu arada küçük kız abisinin yanağından öpüp "hadi abi anlat anlat bana masal anlat" dedi. Abisi kardeşini yatağa yatırıp üzerini örterken "tamam başlıyorum "deyip hikayeyi anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mavi ve yeşilin savaşı
Teen Fiction"AŞK" "NEFRET" "KORKU" "ACI" Ve en önemlisi "İNTİKAM" Daha neyin ne olduğunu bilmeyen bir kız çocuğu acaba karşısına çıkan zorluklarla baş edebilecekmi? bu acı dolu hayata sımsıkı tutunup kurtulucakmı? yoksa kaybedip ölücekmi? köy hayatı içinde ya...