İKİNCİ BÖLÜM

60 16 11
                                    

Donni Teyze'nin bunu yapacağını hiçbir zaman düşünmediğim için çok şaşırmıştım. Ama çizgi romanlarım onda ne arıyorduki? Genellikle romanlarımı yanımda taşımam. Bu sorular aklımda uçuşurken, kahverengi saçlı çocuk

''Düşünmeniz bittiyse eğer, şirkete geçelimmi?''

''Olur ama bir saniye patrondan izin almam lazım.''

''Gerek yok, artık burada çalışman gerekmiyecek.''

''Okadar emin konuşmayın. Hiçbirşey istediğiniz gibi gitmez.''

''Peki, sen bilirsin''

Kahverengi saçlı çocuk dışarı çıkmıştı. Bende patrondan izin alarak onun yanına gittim. Siyah bir arabanın içinde bekliyordu beni. Şoför hemen önüme gelerek kapıyı açtı ve içeri girmemi işaret etti. Kahverengi Saçlı çocuğun yanına oturarak, heyecandan titreyen ellerimi saklamaya çalışıyordum. Çocuğun enteresan bir hali vardı. Yol boyunca tek kelime etmedi. Sonunda durmuştuk şoför önce benim sonradan çocuğun kapısını açarak arabadan inmemize yardım etti. Çocuğun hala ismini bilmiyordum bu yüzden ona arabadan iner inmez ismini sordum.

''İsminiz neydi beyefendi?''

''Oh, üzgünüm söylemeyi unutmuşum. İsmim Mert, Mert Yıldız. Sizin soyadınız neydi sorun değilse öğrenebilirmiyim?''

''Melek, Çağla Melek.''

''Bu ismi sık duyacağımdan eminim. İçeri geçelim odamda görüşmemize başlayalım. Önden lütfen.''

Elleri ile ileriyi gösterdi, bende önden gittim. Mert arkamdan gelerek eliyle belimden tutup beni yönlendirdi. Fazla temastan nefret ederdim ama geleceğim şuan bu adamın elinde olabilirdi. Bu kadar önemli bir adam, çalıştığım bardan beni, kendi almaya gelmişti, demekki çizgi romanlarım hoşuna gitmişti. Biraz gurur vericiydi ama korkuyordum, işlerin ters gitmesinden ve tekrardan o iğrenç hayata dönmekten korkuyordum. Mert'inodasına geçip, karşısına oturdum ve bana

''Bize gönderdiğiniz, yani Donni teyzenizin gönderdiği çizgi romanınızı fazlasıyla beğendim. Biraz eksikleri vardı ama bir amatöre göre başarılıydı. Eğer sizde kabul ederseniz bazı şartlar karşılığında sizi şirketimizin çalışanı olarak görmekten gurur duyarım.''

''Mert, öncelikle eksiklerinin olduğunu bende biliyorum, bu yüzden tamamlamadan size sunumda bulunmayacaktım. Ama Donni Teyze hızlı davranmış. Ardından amatör diyerek tam olarak ne anlatmaya çalıştığınızı anlayamadım. 15 yaşından beridir çizgi romanlarımla uğraşıyorum ve şuan 21 yaşındayım. Bu zamana kadar 6 tane çizgi roman çizebildim. Bence amatörlüğü uzun zaman önce bıraktım çünkü 1 senelik çalışmayla 5 adet çizgi roman çizip, baskı yaparak meşhur olanlar var.''

''Üzgünüm, sizi sinirlendirmek istememiştim.''

''Özür dilerim hemen böyle çıkışmamdaki amaç üvey annemin bana her zaman amatör diyerek aşağılamasından dolayıydı. Bu yüzden bu kelime pek fazla hoşuma gitmiyor. Şimdi isterseniz sizin şartlarınızı konuşalım.''

''Peki ozaman, başlıyorum pek fazla şartım olmıyacak emin olabilirsiniz. -MANGA şirketi adı altında tüm çizgi romanlarınızı sunacaksınız. -Şimdiki çalıştığınız yerden ayrılıp, eski yaşantınıza bir çizgi çekiceksiniz. Size bir ev ve araba verilecektir. Aileniz ile ilişkinizi kesmek zorunda kalabilirsiniz. -Son olarak şirketimde aşk yasağı vardır bu kurala uduğunuz sürece kessinlikle iyi anlaşacağız.''

''Aslında şartlar pek kötü değil. MANGA şirketinde çalışıyorsam zaten o şirket adına çizgi romanlarımı sunacağım, bu yüzden bu maddeyi es geçiyorum. Şimdiki çalıştığım yerden ayrılmak için can atıyordum buda pek önemli değil. Ailem olmaması sizi rahatlatsın zorunda kalmayacağım bundan emin olabilirsiniz. Şimdiye kadar aşk denilen şeye zaman harcamadım ve harcamayacağımdanda tekrardan emin olabilirsiniz.''

GEÇMİŞTEN İZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin