Rapire

12.5K 613 11
                                    

A trecut o saptamana si ma simt tot mai slaba... Durerea este tot mai puternica , iar inima sfasiata in mii de bucatele.Pana la urma totul a iesit prost . Nu o sa fiu alpha si nici nu o sa imi am sufletul pereche aproape...

****

Ora antrenamentelor a sosit , iar eu trebuie sa ma duc. Ma îmbrac si cobor.
Jos , toti ma privesc cu mila. Ii ignor si incep sa alerg.
Dupa cateva ture de teren cad jos incepand sa respir tot mai greu .
~"Ely!" ii aud vocea mamei dar nu o pot vedea.
Simt cum cineva ma ia in brate , iar un parfum bărbătesc ma invaluie. Iar încet ,încet, imi pierd constiinta.

****
Dupa un somn odihnitor, soarele imi mangaie trupul cu scopul de a ma trezii.
Ma ridic buimaca si incerc sa ma trezesc
Am o camera simpla , neagra cu alb si -
~"Stai asa! Asta nu-i camera mea!"
Panicata ,sar din pat si vreau sa ies pe usa, dar aud pe cineva.
~"Unde crezi ca pleci?" Caut sursa vocii si vad un baiat cu ochii caprui ,parul casfanii si extrem de sexy care statea pe canapea uitandu-se la mine.
Inima incepe sa imi bata tot mai tare si realizez ca acesta este sufletul meu pereche ,Dante.
~"Unde sunt si ce cauti tu aici?"
~"Esti la mine acasa si este normal sa fiu la mine acasa." imi spune el plictisit
~" Plec acasa!" tip si alerg spre iesire , dar Dante imi apare in cale.
~"Doar nu vrei sa pleci asa."Ma intreaba si se uita in jos.
'Cum asa?' gandesc eu , Iar deodata obrajii nu se inrosesc.
~"Aaa! Nu imi spune ca m-ai schimbat tu!" Spun dupa ce vad ca sunt îmbrăcată intr-o rochie scurta si transparenta.
~"Si daca ti-as spune ca te-am schimbat ce mi-ai face?" spune ranjind.
~"Te violez! Nu,nu,nu....Ti-am placea...Te omor!"
~"Raman la prima varianta."
~"Imi pare rau, prima varianta nu este disponibila.Si da-mi ceva sa ma schimb!"tip la el.
~"Nu am haine de fete."spune el iar eu ii zic .
~"Nu cred. La care fete te viziteaza ... Cred ca ai un dulap intreg!"
~"Geloasa?" Ma intreaba zambind.
~"De ce as fii geloasa pe un dobitoc, pervers si rapitor?!"
~"Hmmm ... Poate pentru ca sunt frumos, sexy si sufletul tau pereche?"
~" Esti urat, banal , te resping si plec!" spun si trec pe langa el ,dar ma prinde si la arunca in pat urcandu-se pe mine.
~"Ce faci?! Da-te jos!"tip in timp ce il împing de pe mine.
~"Sigur vrei asta?"imi sopteste senzual la ureche, iar profita de situatie si preia controlul.
Sar pe el si incep sa il sarut salbatic, in timp ce el isi plimbă mâinile pe coapsele mele.......

****
Hei...
In poza este Dante. :)
Am avut lipsa de inspiratie, dar o sa incerc sa postez mai mult.
Promit :)
Cine vrea dedicatie? :)

Printul vampirilor - continuarea cartii "Aleasa❤"-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum