~"Stapana mea este iubita ta.O iubesti mai mult decat oricine, si ea la fel! Poti avea incredere in mine ,te voi ajuta chiar si daca ar trebuii sa te scot din iad!"spune ea.
Stau si ma gandesc.
'Daca este pusa de demon sa ma pacaleasca? Dar simt ca ar trebui sa am incredere.O sa fac ce mi-a sugerat Rafael,îmi ascult inima!"
~Am decis!O sa......
**Îmi pare rau...nu am mai scris de mult ,dar o sa incerc sa fac capitolul mai mare.Chiar nu am putut sa scriu...am fost mai mereu ocupata. Dar sper ca nu ati uitat de preaiubitul vostru Dante .Daca ati uitat...il pun sa va muste! ^.^
****Continuarea***
~"Îmi ascult inima ..."soptesc iar lupoaica zambeste...sau cel putin asta cred ca face.
~"Buna alegere .Acum hai stapana va venii incurand!"spune ea si se apleaca."Urca!"o aud spunand.
~"Mbine..."spun urcandu-ma cu o oarecare retinere.
Ea începe sa alerge strigand sa ma tin bine.
*** Dupa cateva minute vad o prapastie în fata .
~"Opreste! E o prapstie in fata!"strig eu .
~"Stai linistit! Si nu te mai misca atat. Vom ajunge imediat!"spune ea voioasa.
~"Esti nebuna! Vreau jos! "Strig eu in continuare revoltat ,dar corpul meu nu actiona.Pur si simplu stateam si strigam.
'Ce se intampla?!' gandesc eu iar in urmatorul moment ,sare cazand cu mine in intunericul prapastiei.*** Ely povesteste***
Nu dupa mult timp ajungem.
Pestera era pazita de cativa vrajitori dar Mattew le-a spus ca totul este in regula si ca pot sa plece.
~"Hai!"îmi spune el .
Ajungem intr-o incapere plina cu sticlute se culoare albastra.
~"Prinde!"spune aruncandu-mi o sticluta.
~"Ma! Tu esti nebun!? Aurolacule!Daca nu prindeam sticla?!"spun eu nervoasa,iar idiotul începe sa rada.
~"Ho ca mai am destule!"
~"Ce...?Nu era unica?"spun eu confuza.
~"Nah. Ce crezi tu ca e in sticlutele astea??"spune el , aratand spre toate rafturile.
~"Dar...am aflat ca exista doar una...Adica... Misty a zis ca...."spun eu confuza.
~"Doar eu si cativa prieteni stim de asta. Doar nu crezi ca am lasa pe toata lumea sa afle de existenta lor."spune el.
~"ok...sa mergem."
~"Stai! Ia-le si pe astea."spune si îmi pune vreo 10 sticlute in brate.
~"Ce dra..."
~"Pentru situatii de urgenta."spune el ranjind.
~"Ok...Sa mergem!"***Dante povesteste***
~"Fiule...stiu ca ma auzi.Fi puternic...pentru Elenor...pentru noi. Stiu ca poti sa mai rezisti...Poti fiule..."Il aud pe tata spunand.
~"Nick...Daca as fi avut puterile...l-as fi putut salva...Acum era bine.."o aud plangand.
As fi vrut sa ii spun ca o sa fie bine...dar nu pot. Nu pot sa ma misc...nu pot sa vad ,singurul lucru care ma mai tine aproape de realitate este auzul... Vreau sa ma întorc... Sa îmi caut iubirea...in tot acest timp nu am auzit-o ...nu i-am simtit caldura. Fara atingerile ei,fara saruturile ei dulci, fara caldura ei...Simt ca mor...Fara ea...sunt un nimic .
Vreau sa ma ridic si sa o caut.Sa o strang in brate si sa nu ii mai dau drumul.****
In poza se afla sticla cu potiunea.
CITEȘTI
Printul vampirilor - continuarea cartii "Aleasa❤"-
VampireIn urma marii iubiri dintre Nicolas Alexander Tepes si Adeline Nyx Tepes , s-a nascut un inger , sau mai bine zis... demon. El , Daemon Dante Tepes , este printul vampirilor. Baiatul rebel si sexy dupa care toate fetele saliveaza, nu a simtit niciod...