Vrajitoarea

9.7K 477 14
                                    

Ceremonia va avea loc la miezul noptii, iar tata m-a inchis in camera, ca sa nu pot distruge ceremonia.
'Pana la urma Max va ajunge alpha...' gandesc eu ,oftand.
'Chiar daca ajunge, il voi ucide.' aud o voce cunoscuta.
'Dante ... Cred ca Sofia este de vina. Ieri am vazut-o cum se saruta cu Max , iar tata a zis ca s-au aliat.'spun eu.
'Ce?!Sofia a zis ca are un spion la voi in haita.Il voi anunta pe tata! Si iti voi spune detaliile.Ai grija de tine!'
'Ok.' spun si inchid link-ul.
Ma plimbam de colo, colo, gandindu-ma cum sa opresc ceremonia.
'E numai vina javrei de Sofia. Cand o sa-o prind, o sfasii!'gandesc eu nervoasa.
'Elly, mama vrea sa vi aici sa ne povestesti tot ce stii.' ii aud vocea lui Dante.
'Sunt incuiata in camera... ' spun oftand.
'Nu-ti face griji. Am gasit o vrăjitoare foarte puternica, te va teleporta ea.' spune el.
'Elenor, ma numesc Misty. Aveti plante in camera? Si o frunză este de-ajuns.'dupa vorbele ei ,am inceput sa caut prin camera, intr-un final gasind un trandafir rosu .
'Am gasit un trandafir.' spun eu.
'Acum tine floarea in dreptul inimii si inchide ochii.'dupa ce am facut ce a zis, am simtit cum sunt invaluita de petalele delicate ale unei flori imense.
~"Acum puteti deschide ochii."spuse aceeasi voce ,chicotind.
Era o fata satena cu ochii albastrii ca marea , la fel de inalta ca mine si cu un corp bine sculptat.
Uitandu-ma in sub mine , observ un trandafir imens, desfacut.
~"Wow!"spun eu uimita."Multumesc ca m-ai adus aici ,Misty."spun eu, zambind dulce.
~"A fost placerea mea!"spune zambind la fel de dulce.
Trezindu-ma la realitate ma uit in jur, iar cand il vad pe Dante zambesc si fug direct in bratele lui.
~"Mi-a fost dor de tine!"spune el strangandu-ma in brate.
~"A trecut doar doua zile, dar trebuie sa recunosc, si mie mi-a fost dor se tine." spun uitandu-ma in ochii lui.
Buzele noastre se apropiau tot mai mult ,iar intr-un final unindu-se intr-un sarut tandru, se dor , iar intr-un final unul pasional.
Chicoteli se auzeau in jurul nostru , dar noi la ignoram , tinandu-ne tot mai strans unul in bratele celuilalt.

***Dante povesteste***
O tineam in brate si o sărută ca si cum viata mea ar depinde de asta. Dar cineva s-a hotarat sa ne strice momentul tusind si spunand:
~"Fiule , avem un razboi de oprit!"spune tatal meu , facandu-ma sa marai.
Insa Elenor ma ia in brate, calmandu-ma.
~"Are dreptate.Sunt multe de spus... Dar mai bine la vedeti. Misty, ma poti ajuta?" spun eu devenind serioasa.
~"Desigur, dar voi avea nevoie de ajutorul lui Katy." spune ea.

******
In poza este Misty. ❤
Sper ca iti place Mysterious-xx-Girl.

Printul vampirilor - continuarea cartii "Aleasa❤"-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum