Pestera Vietii

6.4K 408 28
                                    

~"Elenor ...m-a contactat Catalina si mi-a zis ca trebuie sa ne grabim...D-Dante nu mai are mult de trait."spun si o vad cum cade la pamant plangand.
Mi se rupe sufletul...dar nu am ce face .

***Elenor povesteste***
'E imposibil...Nu el...Nu sufletul meu...Este numai vina mea!!! Daca acceptam sa fiu alaturi de el de la inceput...Poate ca razboiul nu aparea...poate ca el era bine! Daca nu eram eu...el ar fi fost bine...Este vina mea pentru tot...pentru ca el este ranit...Daca nu ma proteja pe mine!'gandesc eu si simt cum cineva ma îmbratiseaza si sopteste.
~"Stiu drumul... Stiu drumul pana acolo .Nu stiam ca este vorba de sufletul tau pereche.Vom ajunge la timp!"spune Mattew, facandu-ma sa ma ridic brusc si sa il plesnesc dupa ceafa.
~"De ce n-ai spus asa de la inceput!?"tip eu bucuroasa si enervata in acelasi timp.
~"N-am stiut ce aveti de gand sa faceti cu ea."Se uita catre Misty,zambeste ,iar apoi spune"Va voi ajuta,dar vreau ceva."continua el.
~"Ce??"intreaba Katy.
~"Idiotul asta crede ca se joaca cu noi?!"tipa Josh nervos.
~"Lasati-l sa continuie!"spune Louis, iar eu continui .
~"Ce vrei?"
~"Nu e mare lucru, doar un sarut din partea lui Misty..."spune el curios de raspunsul pe care il va primi .
~"Ceeee?!"tipa Misty. "Eu nu il sarut pe asta pana nu se spala cu clor in gura! Nici nu vreau sa ma gandesc ce a facut curva aia cu ceilalti baieti!"
~"Misty! Nu te mai plange! Pana la urma este sufletul tau pereche. Si tu stii ca nu poti iubi pe cineva mai mult decat perechea ta!"strig eu iar ea îmi raspunde.
~"Fie...dar are cineva macar o guma de mestecat?Aveti?Nu?...ok"spune ea si merge incep înspre el.
Fetele lor se apropie tot mai tare iar dupa cateva minute se despart . Fata lui Misty parea nervoasa insa ochii o tradau.
In urmatoarea secunda îsi revine si il loveste fix in barbatie.El cade la pamant, tinandu-se de "unealta" iar noi ne uitam ciudat la ea .
Katy s-a decis sa sparga linistea si începe sa rada.
~"In locul tau nu il loveam acolo. Tu o sa fii cea care va avea de suferit daca nu ii mai merge instrumentul!"spune ea iar toti începem sa radem.
~"Gata! Misty ridica-l ,cere-ti scuze si sa mergem!"spun eu si pornim spre la drum.
Urmatoarea destinatie Pestera Vietii!
****
Sper ca v-a placut.
Vreau sa va anunt ca voi posta maine sau poate azi .
Pupici :*

Printul vampirilor - continuarea cartii "Aleasa❤"-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum