Hikayenin devamı bu bölümde İNŞALLAH hayal ettiğiniz gibi bir hikaye olur umarım beğenirsiniz.
Anna:"Niye sustunuz bayan Britney ?" bir an bana baktı bir şey söylemek istiyor gibiydi ve anlatımına devam etti.
Britney:"Ailesi de biliyordu.Elizabeth birini öldürmüştü hemde en iyi arkadaşı Lisa'yı."
Anna:"Sonra sonra ne oldu bayan Britney?"
Britney:"O küçük kızın ruhu bu sebepsiz yere ölümünü kabullenemedi ve öc almak istedi. Elizabeth her gece rüyasında onunla geçirdikleri güzel vakitleri görüyordu. Lisa rüyasına gelip neden diye soruyordu ve cevap veremiyordu.Ama bu gördükleri kendi rüyasıydı."
Anna:"Ne demek istiyorsunuz?"
Britney:"Lisa'nın öcü daha tüyler ürpertici. Onun amacı onu daha kötü bir şekilde öldürmekti.Bunuda şu şekilde yapacaktı onu her gece her sabah yanlız yada değil korkutmak ve en acı şekilde öldürmekti."
Anna:"Evet korkunç bir olay ama bayan Britney bunun Violet'le ne ilgisi var?"
Britney:"Ailesini adaletli olmayıp kızlarını bu işlediği suçtan dolayı cezalandırmayıp onu haklı görmeleri Lisa'yı çok üzdü ve Lisa bu aileden doğan
her bebeği lanetledi. Onlardan da bu şekilde intikam aldı."
Anna:"Anlıyorum.Elizabeth'e ne oldu?"
Britney:"İstediği şekilde ondan da intikamını aldı." diyebildi.Küçük Elizabeth'in istemeden de olsa işlediği bu suç kendi ve ailesini acı bir şekilde etkiledi.Artık sıra küçük Violet'te. Benim merak ettiğim acaba bayan Britney'e de aynısı olmuşmuydu?
Anna:" Size bir soru sormak istiyorum."
Britney:"Buyurun nedir?"
Anna:"Sizede aynısı oldu mu? Yani Lisa sizde rahatsız etti mi"
Britney:"Benim ilk rüyama geldi ve neden diye sordu bende kimsenin yapamadığı bu ufak şeyi yaptım ve ondan özür diledim beni affetmesini istedim sonra hiçbir şey söylemeden gitti"
Anna:"Violet'e neden aynısını yapmadı?"
Britney:"Violet direk lanetlendi"
Dedi ve sustu.Gözleri doldu.Bende sorularıma cevap verdikleri için teşekkür ettim iyi günler diledim ve çıktım.Arabama binip gittim.Ama o arabayı nasıl kullandım yada nereye gidiyordum evime gidemezdim kendimi çok kötü hissederdim bir kafeye gidip bu konu hakkında çok düşündüm.Lisa neden Britney'in rüyasına gelip soru soruyordu ve neden Violet direk lanetleniyordu.Cevabını bir türlü bulamadım.Daha sonra evime gidip biraz dinlendim.Sabah erken kalkıp yürüyüş yaptım kafamı dağıtmak istiyordum ama o küçük Violet'in hali aklımdan gitmiyordu. Onu bu durumdan nasıl kurtarabilirdim. Bir çözüm yolu bulmam gerekiyordu. Kendimi sanki hiç çaba göstermiyormuşum gibi hissettim.Aklıma eski vakalarda buna benzer olayların olabileceği geldi ve hemen araştırmaya koyuldum. Belkide böyle bir vaka vardır.Belki çözülmüştür o insanı kurtarmışlardır. Belki bende Violet'i kurtarabilirdim.KURTARMALIYDIM.Çünkü onu bu durumda bırakamazdım.Biraz araştırdım böyle bir olay veya buna benzer bir vaka bulamadım.Çok üzüldüm bir umudum vardı ama artık oda yok derken aklıma üniversite öğretmenim Bay Henry geldi. Oda bir psikoloktu ve çok çeşitli vakalar görmüştü.Hepsini de çözmüştü.Bu meslekte gerçekten en iyisi oydu.Belki o böyle bir olay gömüştü bu bir ihtimaldi benim için bir umuttu. Hemen telefona sarıldım ve ba Henry'yi aradım.
Bay Henry acaba bu olayın çözülmesini sağlayacak anahtar mı? Cevabı 3. Bölümde Violet'i kurtarmak için çözüm bulanlar lütfen yoruma yazsınlar.Şimdiden Teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR PSİKOLOĞUN GÜNLÜĞÜ : VİOLET
AléatoireHerşey bin sekiz yüzlü yıllarda küçük bir kızın işlediği büyük bir suç ile başlar. Bu suç cinayettir. Küçük bir kız en iyi arkadaşını öldürür. Ve kızın ruhu suçsuz yere ölümünü kabullenemez. Herşey asıl bu şekilde başlar. Bütün aile lanetlenir Da...