Bu bölümde Violet'in bütün sırları çözülüyor ve kurtulmak için de bir yol bulunuyor.Bu bölümden sonra hikaye biraz değişecek...
..............İyi Okumalar.............Bay Henry bunu Violet'in ailesiyle birlikte öğrenmemi söyledi ve apar topar Violet'in evine gittik bay Henry hemen anlatmaya başladı.
" Daha önceden Violet'in bu durumda olmasının sebebinin Lisa olmadığını anlamıştık. Ve bütün bu olayların yaşanmasının sebebi olan Lisa'nın Bella adlı bebeğinden
şüphelenmiştik. "Bay Henry tek tek anlatacağım demişti ve gerçekten anlayabilmem için tek tek olayı başından anlatıyordu.Her kelimesinde biraz daha sabırsızlanıyor ve hemen öğrenmek istiyordum.
Britney ve eşide sabırsızlıkla onu dinliyor ve sonunda bir çözüm yolu buldukları için çok mutlu oluyorlardı.Anna:"Ve tek umudumuzun bu fotoğraf olabileceğini tahmin etmiştik."
Bay Henry:"Aynen öyle ve bende bu hangi dille yazıldığını bilmediğimiz yazıdaki şifreyi çözdüm"
Bay Henry eğer bu kadar ciddi konuşuyorsa gerçekten çözüm yolunu bulmuştur. O an sanki ben kurtulacakmışım gibi ümitlendim. Ve öğretmenimi dikkatle dinledim.
" O yazı iki yüz yıl öncesine ait şifrelendirilmiş bir badevil yazısı. "
"Peki badevil ne anlama geliyor?"
" Bilim insanları ve psikologlar ona bu ismi vermiş. Anlamı kötü şeytan demek.Ve o yazıyı bir cadı yazmış. Bayan Britney'in oturduğu evin miras olduğunu söylemiştin. Violet'in de bebeği o evden bulduğunu."
"Evet..."
"Bu evi iki yüz yıl önce Lisa'nın ailesi çok düşük bir fiyata satın almış ve ev daha önce bir cadıya aitmiş. Bu yüzden o eve lanetli ev denirmiş. Içinde cadının ruhunun dolaştığına ve o evde oturan herkesi lanetlediğine inanılırmış.Lisa'nın ailesi başka bir yerden gelmişlerdi ve bunları bilmiyorlardı. Babası Lisa'ya bir bebek aldı ve bu cadının lanetleme işini kolaylaştıracaktı. "
Anna:" Ve bebeğe yerleşti."
"Evet. Cadı işini bitiremeden Lisa hayatını kaybetti ve ailesi o evden taşındı. Bebeği de evde bıraktılar çünkü kavga o bebek yüzündendi.Sonra o eve Violet ve ailesi taşındı artık sıra onlarda. Onu hemen kurtarmazsak hayatını kaybedebilir."
Bay Henry bunu söylediği an Britney ve eşi çok kötü oldular ve nasıl onu kurtarabileceğimizi sordular.
Bay Henry" Bir ayin düzenlememiz gerekiyor " dedi. Pederi bulabileceğini söyledi ve hemen çıktı. Bizim görevimiz ise umut içinde onu beklemekti. Burada yapabileceğim birşey olmadan elim kolum bağlı oturduğum için kendimden nefret ediyordum. Bayan Britney ve eşine baktığımda ise gözlerindeki o güven ve umut dolu bakışları görebiliyordum. Bayan Britney bitkin bir halde eşi onu teselli etme çabasında ve küçük kızları berbat bir durumda. Onlar bunu hal etmiyorlardı. Hiç kimse böyle bir durumu hak etmez ne kadar kötü olsalar bile eskiden yaşanmış saçma bir olayın sonucu bu.Büyük bir lanet.
Kötü bir cadının hemde hiç tanımadığımız bir cadının laneti.Çok gereksiz ama içimden gelen bir hareketle onlara ümit vermek teselli etmek istedim.
Anna:Bayan Britney artık herşey son bulacak hemde bir kaç saat içinde ve siz bu evde bir saniye bile durmadan taşının ve bu evi yaktırın. Yoksa bu hiç bitmez ve bir kısırdöngü haline gelir."
Britney : " Her şeyi yapmaya razıyım. Yeterki bu artık bir son bulsun kızıma kavuşmayı başka hiç bir şey istemiyorum."
Britney bu sözleri söylerken bile zorlanıyordu. Ben bile bu kadar kötü hissediyorsun. O bin katını hissediyordur. Bu yüzünden bile belli oluyordu. Yani tahmine hiç gerek yoktu. Bay Henry'yi beklediğimiz her saniye bize bir yıl gibi geliyordu.
Britney bir saniye bile durmadan taşınmaya eşyaları toplamaya başladı. Eşi de ona yardım ediyordu.Bende Bay Henry 'nin ne yaptığını düşünüyordum ki Bay Henry aradı
"Anna ben Pederi buldum siz kiliseye gelin" dedi.
Bende hiç beklemeden Violet ve ailesini alıp kiliseye doğru yola çıktım.Violet'in ailesinin bütün üzüntüsü, mutlulukları, endişeleri, kurtuluş sevinçleri yüzlerinden okunuyordu.Britney bu beladan kurtukduktan sonra bir daha oraya gitmeyeceğini ve hatta bu ülkeden taşınacağını söylüyordu.
Ve sonunda herşeyin son bulacağı o yere kiliseye gelmiştik. Bay Henry Peder ile birlikte kapıda bizi bekliyordu. Artık herşey son bulacaktı. Kilisenin bodrum katına indik ve herşey hazırdı.
Artık bundan kurtulacaktık.Violeti bir sandalyeye oturttuk. Ve başından aşağıya bir çeşit su döktük. Sonra başına bir bez geçirdik ve elini kolunu bağladık. Peder bir çeşit dua okumaya başladı ve Violet acı çekip çığlık atmaya başladı ve en sonunda küçük bedeni dayanamadı ve bayıldı. Artık ayinde bitmişti. Ailesi onu alıp bir hastaneye götürmek istedi ama ben izin vermedim ve onu ben götürmek istedim.Artık o masum çocuk kurtulmuştu.Çok mutluyduk. Hastanede ona serum bağladılar ve beş dakika sonra kendine geldi ama hiçbirşey hatırlamıyordu sadece bayıldığı hatırlıyordu.Bu onun ve ailesi için çok iyi olmuştu.Bende ilk vakamdan başarılı olup küçük Violet i kurtarmanın mutluluğuyla ailesi ile vedalaşıp oradan ayrıldım. Bu büyük olaydan sonra uzun bir tatile doğru yola koyuldum...SON...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR PSİKOLOĞUN GÜNLÜĞÜ : VİOLET
De TodoHerşey bin sekiz yüzlü yıllarda küçük bir kızın işlediği büyük bir suç ile başlar. Bu suç cinayettir. Küçük bir kız en iyi arkadaşını öldürür. Ve kızın ruhu suçsuz yere ölümünü kabullenemez. Herşey asıl bu şekilde başlar. Bütün aile lanetlenir Da...