Emma Blackstone vagyok. Egy 25 éves könyvmoly, aki 15 éves kora óta arra vágyott, hogy nyisson egy könyvesboltot és legyen valaki aki szereti őt és törődik vele.
Életem legboldogabb napja volt amikor megnyitottam a Könyvkuckót, végre valóra vált egy álmom.
A Könyvkuckó nem csak egy egyszerű könyvesbolt, hanem egy könyvtár is. Az alsó szinten egy bolt működött, tele új és nem éppen új könyvekkel, mindenki talált itt kedvére valót. Fent a galérián egy könyvtár volt aminek majdnem olyan gazdag volt a kínálata, mint a lenti bolté.
A tetőtérben egy kisebb lakás lett kialakítva nekem, bár nem ott lakom, hanem Adam házában.
Adam a pasim. Egy jóképű, barna hajú, barna szemű vezérigazgató. Egy szilveszteri bulin ismerkedtem meg vele. Ő a tökéletes pasi, a tökéletes férjjelölt, csakhogy van egy kis bibi.
Adam 47 éves és családja van.
4 éve vagyunk együtt, szeretjük egymást és boldogok vagyunk, vagyis én az vagyok és csak remélni merem hogy ő is az.
Tökéletesen boldog vagyok vele, bár bevallom örülnék neki, ha egyszer úgy jönne haza, hogy azt mondja elválik és mostantól csak velem lesz.
New York-ban lakunk, én itt nyitottam meg a boltomat, ő pedig már itt dolgozik két éve. A családja New Orleans-ban él, kéthetente jár hozzájuk. Ilyenkor eléggé fáj a szívem, de egyelőre meg kell elégednem ennyivel.
A Könyvkuckó megnyitója napján egész nap velem volt a boltban, segített még néhany dolog helyrepakolásában és sok minden másban is. A vásárlók jöttek és jöttek, egészen zárásig.
Fantasztikus első nap volt.
Akkor nem gondoltam volna, hogy nem sokkal e boldog nap után fenekestül felfordul az életem.