Okuldan geri döndüğümde, hızla odama koştum ve başucu çekmecemdeki küçük defteri çıkardım. Arasına koyduğum pembe mürekkepli kalemi elime alarak yeni bir madde daha ekledim.
Madde4- Kendin gibi bir kızla buluş.
Önceden yazdığım tüm üç maddenin yanına birer tik işareti koydum ve iPad'imi elime alıp twitter'a bağlandım. Mesajlarıma girerek Deborah'la olan mesaj kutuma tıkladım.
@talia_scott: hey, günün nasıl geçiyor? x
Çevrimiçi olduğunu umdum, bu saatlerde daima twitter'da olduğunu biliyordum.
@deborahross94: hey. olağan, senin ki?
@talia_scott: fena değil. iyi misin?
Deborah'ın profiline girip en yeni tweet'ine göz attım.
Ekstra yorgun, agresif ve yalnız. Aptal hayatıma hoş geldiniz! x
Pink'in şarkısından alıntı yapmıştı. Onu agresif ve yalnız yapan neydi? Arkadaşları yanındaydı ve bir kız arkadaşına sahipti. Dışlanmıyordu ve benim aksime o hiç de zavallı değildi. Yeni mesaj bildirimini görünce mesaj kutuma tıkladım.
@deborahross94: bok gibiyim. sen?
Sahiden, nesi vardı? Onun için endişelenmiştim.
@talia_scott: sorun nedir?
@deborahross94: ella'dan ayrıldım. son günlerde nedensizce sinirleniyordum ve onu da etkiliyordum. daha fazla devam edemedim.
@talia_scott: keşke yanında olabilseydim.
@deborahross94: olabilirsin.
Kan basıncım bir an için düştü ve tekrar yükseldi. Kalp atış ritmim sanki ikiye katlanmıştı ve ona ne yazmam gerektiği hakkında daha önce hiç bu kadar düşünmemiştim.
@talia_scott: sana hiç nerede yaşadığını sormadım.
Sahiden de sormamıştım, sadece yakın bir yerlerde olduğunu ummuştum. Amerikan vatandaşı olduğunu kelimeleri heceleyişinden dolayı biliyordum, yine de ona hangi şehirde olduğunu hiç sormamıştım.
@deborahross94: biyografinden washington'da yaşadığını görmüştüm. hakkında o kadar fazla şey bilirken sana yaşadığım yerden bile bahsetmediğim için kendimi kötü hissettim. ben de washington'dayım.
@talia_scott: lütfen bana seattle'da yaşadığını söyle.
@deborahross94: öyleyim! buluşmalıyız biliyorsun, değil mi? x
Kötü ruh halinden hızlıca kurtulduğu için mutluydum.
Yüzümde oluşan gülümsemeye engel olamadım. Bana Macy's Alışveriş Merkezi'nin buluşmak için uygun olup olmadığını sordu ve onu onayladım. Pazartesi öğleden sonra boş olacağını söyledi, onun için okulu asabilirdim.Onu görmeyi lanet olası hayatımda her şeyden çok istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✒ Pembe Mürekkep ⚢
Short StoryKüçük bir not defteri ve pembe mürekkeple yazılmış gerçekleşmeyi bekleyen maddeler. ⚢cinsellik ve küfür içeriklidir.