Odama girdiğimde, üstümdekilerden kurtuldum ve kendimi odamın içindeki küçük banyoya kapattım. Yaptığım uzun ve çilek aromalı banyonun ardından üstüme bornozumu geçirip saçlarımı havluyla sardım ve yatağıma uzandım.
Çekmecemi açarak içinden küçük not defterini çıkardıktan sonra arasına sıkıştırdığım kalemimi elime aldım. Son iki maddenin yanına küçük tiklerimden birer tane attım ve yeni maddeyi karaladım.Madde8- Kendin gibi biriyle LGBT'yi destekleyen bir yürüyüşe katıl. Pankartlarla bu yürüyüşün katılımcılarına destek ol.
Cuma günü, Seattle Pasifik Üniversitesi'nin de katılımıyla Deborah'la ilk defa LGBT yürüyüşüne katıldım. Onca transeksüel, biseksüel, lezbiyen ve gayin bir arada oluşunu görmek ve bu yürüyüşü yapmak gerçekten de çok güzeldi.
Birçok pankart hazırlanmıştı ve biz de birer tane yapmıştık. Parmaklarımız birbirine dolanmıştı ve ikimizin de öteki elinde pankart vardı.
Etrafta gökkuşağı renklerinden oluşan bayraklar asılıydı.
Üzerinde 'Homofobikliğe Hayır!' yazan pankartımı sallamaya devam ederken, Deborah sevimli sevimli gülümseyerek boynuma bir öpücük bıraktı. Ona gülümsedim ve etraftaki protesto bağırışlarına ben de katıldım.''Çok güzelsin,'' diyerek yanağıma bir öpücük daha bıraktı ve ellerimizi tekrar birleştirdi.
Sahiden de güzel miydim?
Onun yanında bu mümkün değilmiş gibi görünüyordu.♀♀♀
Yürüyüşten ayrıldıktan sonra, Deborah'nın arabasına bindim. Beni bir yere götürmek istediğini söylemişti. Arka koltukta duran çantamı alarak içinden küçük defterimi çıkardım ve arasındaki kalemi elime aldım. Yazmaya başladığımda, Deborah şaşkınca bana döndü. ''O nedir?''
Önemsiz bir şeymiş gibi başımı salladım. ''Hiç, sadece küçük bir defter.''
Ona kendimi yönetmek için bir deftere maddeler oluşturduğumu ve bu şekilde kendimi keşfederek geliştirmeye çalıştığımı söylemek istememiştim.
Vay canına.
Böyle söyleyince kulağa sahiden de psikopatça geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✒ Pembe Mürekkep ⚢
Storie breviKüçük bir not defteri ve pembe mürekkeple yazılmış gerçekleşmeyi bekleyen maddeler. ⚢cinsellik ve küfür içeriklidir.