iPad'imi kapattıktan sonra defterimi elime aldım ve pembe mürekkepli kalemimle bir madde daha karaladım.
Madde3- Kendin gibi bir kızla tanış.
Dipnot: Sanal olsa bile.
Bunun berbat bir yöntem olduğunu biliyordum ama denemeliydim.
Önce Instagram hesabıma girerek, hashtag arama kısmına #biseksüel yazdım. Gerçekten bir şey beklemiyordum. Yani hadi ama, hayatımı değiştirecek kız benim birkaç tıklamamla karşıma çıkamazdı.Ancak sanki bir peri masalındaymışım gibi, onun resmini gördüm.
Düz ve yumuşak görünen siyah saçları belinden aşağı dökülüydü, saçlarının sağ kısmı kazıtılmıştı ve iri gözleri parlak ela rengindeydi. Buğday tenliydi, ki bu gözlerini ortaya çıkarıyordu. İri gözlerini çevreleyen uzun kirpikleri kıvrıktı ama maskara olmadığı belliydi. Dolgun dudaklarının üzerinde kendini belli eden kiraz rengi bir parlatıcı vardı.Sayfasına girdiğimde yaptığım ilk şey biyografisine bakmak oldu.
Deborah Ross
#LGBT ✌
www.twitter.com/deborahross94Twitter hesabının linkini kopyaladım ve arama boşluğuna yapıştırdım. Belki de sadece LGBT'yi destekleyen düz bir kızdı ama umurumda değildi. Onunla tanışmalıydım.
Twitter sayfasına girdiğimde, profil resmine tıkladım. Sarışın bir kız onu kucağına kaldırmıştı ve Deborah, ellerini kızın boynuna dolamış, kameraya gülümsüyordu.
Kız arkadaşı olmalıydı, demek ki düz değildi. Emin olmak için tweet'lerini okumaya başladım ve bir tanesi gözüme takıldı.Ella hamarat yanımı tamamlıyor, onun harika keklerinden yedim!
İsmi Ella mıydı? Ona kız arkadaşı olmasına rağmen yazmalı mıydım?
Twitter biyografisine bakmak için sayfayı tekrar yukarı çektim.
Deborah Ross
Takip edeni geri takip ediyorum! ツ | #LGBTDüşünmeden takip et butonuna tıkladım ve iPad'in ekran kilidini aktifleştirdim.
Onun beni geri takip etmesini beklerken, telefonumdan Queen'in Show Must Go On isimli parçasını açtım.Şarkının bitmesine on dört saniye kala, iPad'ime bir bildirim geldi. Duyduğum bildirim sesiyle heyecanım ikiye katlandı ve hızla tableti kucağıma aldım.
deborahross94 seni takip etmeye başladı.
Hemen şimdi ona direkt mesaj atsam garip olur muydu?
Omuz silktim ve Direkt Mesaj Gönder butonuna tıkladım. Sayfa açıldığında, ona yüz kırk karaktere sığacak nasıl bir şey yazabileceğimi düşündüm.
@talia_scott: hey.
Sildim. Fazla samimi görünüp onu kendimden uzaklaştırmak istemiyordum.
@talia_scott: selam.
Göndermek için giriş tuşuna bastım. Mesajıma yanıt beklerken, telefonumdan yeni bir şarkı başlatmak için müzik kutuma girdim. Sia - Chandelier seçeneğine tıkladıktan sonra twitter'ı kontrol etmek için tabletimi tekrar elime aldım.
@deborahross94: hey.
Benim aksime, o bana gayet samimi yaklaşmıştı. Öyleyse ben de küçük detaylara takılmamalıydım.
@talia_scott: nasılsın?
@deborahross94: harika, sen?
Nasıl bu kadar iyi olabiliyordu?
Yani... O da benim gibiydi. Belki de yaşam şeklinden dolayıydı ve çevresinde kendisi gibi birçok kız daha vardı.@talia_scott: iyi, fena değil. LGBT'yi desteklediğini gördüm ve ben sadece tanışmak istedim.
Yanlış anlamasını istemiyordum. Onu kız arkadaşıyla arasına girip çalma gibi planlarım yoktu, gerçekten.
@deborahross94: öyleyse, tanıştığıma sevindim. ben deborah ve sen de talia olmalısın? x
Bana karşı bu kadar samimi yaklaşması aklımda kötü düşünceler üretmeye başlıyordu ve buna engel olamıyordum.
Onun hakkında arkadaştan fazlasını düşünemezdim çünkü o çoktan alınmıştı.
Ella tarafından.@talia_scott: evet, öyle. ben de tanıştığıma memnun oldum.
Ve onunla tanışmam bu kadar basit olmuştu. Peri masallarındaki gibi büyülü ve özel değildi. Oldukça sıradan ve sanaldı.
Her geçen gün ona olan ilgim istemsizce artıyordu ve kendim gibi biriyle konuşmak bana iyi geliyordu. Dışlanmış ve zavallı gibi hissetmemi engelliyordu, öyle ki onunla tanıştığım gece ilk defa yastığımı göz yaşlarımla ıslatmamıştım.
Ona psikoloğa gitiğimden ve annemin ne kadar psikopat biri olduğumdan bahsettim. Bana psikoloğa gitmeyi bırakmamı, onların empati kurmakta bok gibi olduklarını söyledi. On beş yaşında psikoloğa gittiğini ve psikoloğunun ona bu 'hastalığını' yenmesi için yeni erkeklerle çıkması gerektiğini söylediğini anlattı.
Ben de psikoloğa gitmeyi bıraktım. Annem bunu yaptığım için bana kızmadı çünkü o mükemmel hayatına yeni bir adam sokmuştu ve benimle ilgilenmek için fazla meşguldü, öyle ki bunun farkına bile varmadı.Belki de, kendi mutluluğundan, sadece görmezden geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✒ Pembe Mürekkep ⚢
Storie breviKüçük bir not defteri ve pembe mürekkeple yazılmış gerçekleşmeyi bekleyen maddeler. ⚢cinsellik ve küfür içeriklidir.