Capitol fără titlu 4

10 1 0
                                    

 Dupa doua luni in care eu si Isaac am tot iesit impreuna, ne-am facut, in sfarsit, aparitia ca un cuplu. Ne plimbam prin liceu si bratul lui imi cuprindea bland si cald spatele si toti se uitau la noi si susoteau,bineinteles numai lucruri negative.Dar sincer nu ma interesa.Eram mandra si fericita ca am alaturi un baiat atat de minunat. ''The dream'' organiza prima piesa de teatru ''Romeo si Julieta'' in care noi doi eram personajele principale.Munceam din greu cu truda si daruinta si eram sigura ca destinul mi-a pregatit si mie un final fericit. Iss era destul de ocupata cu corul , dar in timpul ei liber iesea, ca prieteni, cu Brian.Cum inca nu realizase ce simte ea ma depaseste.Il ajuta cu temele,il sustinea in orice, venea la meciurile lui si il complimenta mereu.De cate ori il vedea se pierdea in ochii lui nergii ca taciunele si singururl lucru mai frumos decat parul sau castaniu perfect aranjat era doar zambetul alb ca laptele.Cel putin asa il vedea ea, perfect. Intr-o zi el i-a cerut ajutorul pentru un test la matematica, adica ce mod mai bun ai sa inveti daca nu cu olimpica nationala cara a castiga nenumarate premii pentru mintea ei matematica , nu ? Dupa ore a venit la noi acasa pentru a incepe meditatiile.Totul mergea bine : erau foarte apropiati, se priveau in ochi si radeau mai mult decat ar fi normal pentru niste copii care invata.Cand ei i-a scapat pixul pe podea s-au aplecat amandoi sa-l ia si BUM a urmat un sarut ca in filme care din pacate fu intrerupt de el.

-Iss, uite, esti o persoana geniala si te iubesc mult , dar...nu pot fi cu tine.

-Pentru ca nu pot sa iti ofer faima pe care ti-o daruia Enny, nu-i asa?

-Nu e vorba numai de asta...pur si simplu...nu ar merge..adicaaa...

Si la acest cuvant s-a oprit. Rusinata si plina de tristete Iss a plecat trantind usa cu toata ura posibila din lume.Poate el spunea ca nu din cauza popularitatii nu poate sa fie cu ea,dar mintea.Pentru el statutul sau in scoala era mai important decat oricine si din pacate nu vedea ca asta il indeparteaza de persoane care il iubesc.Legat de Rose ei bine..era oficial cu Adam. El era un tip dulce si foarte pasional dar pentru oamenii care nu-l cunoasteau dur.Erau genul de cuplu in care ea il certa pentru orice si el ii inchidea gura cu un sarut lung pe frunte.Erau toata ziua impreuna de parca cineva ii lipise unul de celalalt.Au avut prima intalnire la bowling unde el a invatat-o sa joace. Erau asa romantici ca un cuplu de pasarele care ciripesc impreuna. Datorita starii deplorabile in care Iss se afla noi, ca cele mai bune prietene ale ei, am mers la ea acasa cu doua cutii de inghetata si niste comedii la care toate am ras asa de tare de ne iesea laptele pe nas.

-Multumesc pentru seara asta,fetelor.Aveam nevoie...

-Stim.Fratele meu e un idiot.Stiai asta de cand l-ai cunoscut.

-Asa e dar chiar am crezut ca s-a schimbat sau cel putin ca incearca.

Acel moment m-a facut sa ma gandesc.Pana la urma ce inseamna iubirea? Sa poti fii o persoana mai buna de dragul celui de care esti indragostit ?Teoria asta imi parea putin ruginita dar ma multumeam cu ea pentru un timp, adica la varsta noastra nimeni nu stie ce e aceea dragoste dar putem afla.Ziua urmatoare o noua veste demna de plans circula prin liceu :BRIAN SI ENNY S-AU IMPACAT! Imediat ce am auzit am dat buzna in vestiarul baietilor si i-am ars o palma peste fata fratelui meu prea prost pana si petru siguranta sa.

-Pentru ce a fost asta?! urla el la mine.

-Oare ? Cum sa ii faci asta unei persoane asa de minunate ca Iss ca apoi sa te impaci cu scorpia?

-Uite e problema cu cine sunt si ce fac clar? O iubesc pe Enny si sunt dispus sa o iert pentru greseala.

-Esti sigur ca o iubesti pe Enny nu popularitatea care vine la pachet cu ea?

Cu aceasta replica l-am blocat. Si-a luat casca , m-a impins din drum si a plecat la antrenament.Nu stiam ce as putea face ca Iss sa nu mai sufere.Intreaga zi a preferat sa fie singura si sa asculte Taylor Swift.In mare parte cam ce fce orice fata cu inima ranita.Dupa atata drama Isaac a decis ca am nevoie sa ma linistesc.A propus sa avem o intalnire intr-un loc srecret .Ideea in sine m-a incantat asa ca am fost de acord.Era o seara frumoasa si calda, cerul era acoeprit de plapuma frumoasa a stelelor.Parea ca e o noaptea perfecta in care sa imi petrec timpul cu persoana la care tin atat de mult.Am mers vreo ora cu masina pana cand am ajuns intr-un loc inalt din care puteai vedea absolut tot orasul.Era ca un vis devenit realitate.Linistea,natura si frumusetea oferita de aceasta au conceput ambientul suprem de la care nu puteam sa imi iau ochii.Ne-am intins pe bancheta din fata a masinii lui decapotabile si am inceput sa numim constelatii.Totul era minunat.Din senin a scos chitara si a spus ca a lucrat la un cantec si ar vrea sa-i spun parerea mea:

- ''Cand sunt cu tine

Uit complet de mine

Stiu doar ca timpul sta in loc

Si simt ca inima-mi ia foc.

Niciodata nu te voi uita

Si stiu ca si eu voi fi in mintea ta

Tine minte : Suntem sub acelasi cer.

Langa tine nu am nevoie de aer,

In cel mai serios mod vorbesc,

Pe tine te iubesc.''

Simteam cum emotiile transpuse din acel cantec ma coplesesc si nu stiam ce sa zic.Ma simteam mai fericita de cat am fost in toata viata mea.I-am sarit in brate si i-am zis cat de genial el apoi am avut ptimul nostru sarut.Buzele lui dulci si calde ma transpuneau intr-un univers al implinirii sufletesti.Tot ce stiam in acel moment era ca nu voiam sa imi mai dea drumul din imbratisarea aceea torida si placuta.

Under the same skyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum