Au fost cele mai frumoase 5 luni din viata mea.Imi pare rau ca nu pot spune acelasi lucru si despre Iss care inca suferea,sau Brian care se saturase de fitele lui Enny ,dar in cazul lui,el si-o facuse cu mana sa.Rose se simtea minunat alaturi de Adam.La aniversarea lor de 6 luni el i-a daruit un lant in forma de inima cu o fotografie cu ei doi inauntru.Dupa mine asta era un cadou perfect pentru o fata asa de simpatica si iubitoare ca ea. Piesa de teatru a trupei ''The dream'' a fost un real succes.Pentru a sarbatori,Jenna,o colega populara si chiar foarte okey a dat o petrecere vineri in cinstea tuturor din club. Eu si Isaac am fost invitatii speciali ai acelei seri.Ma simteam foarte bine sa stiu ca munca mea a fost apreciata si ca pot imparti aceste momente cu prietenii mei cei mai dragi.Am baut cateva pahare iar lumea incepea sa para neclara.Eram foarte ametita si habar nu aveam ce cautam eu acolo.Cel mai rau lucru avea sa se intample: unul din coechipierii fratelui meu m-a prins singura intr-un colt.Mi-a luat bautura din mana,a pus-o pe scara si a inceput sa ma sarute.Din prostia existenta in mine la acel moment l-am lasat sa o faca.Nu trecu mult timp pana ce Isaac sa ma caute fiind martor la aceasta fapta de tradare totala din partea mea.Am incercat sa ii explic , tinand cont faptul ca bausem o cantitate insemnata de bere nu prea se intelegea,dar el nici nu a vrut sa auda.S-a urcat pe motorul lui negru si a disparut in taina noptii.
Brian, prezent si el la party,si-a pocnit in fata propriul coleg si i-a zis sa nu mai incerce vreodata sa profite de mine.Ma simteam atat de rau,nu numai din cauza alcoolului,ci pentru ca am reusit sa indepartez singura persoana care a vazut iubirea ce putea sa zaca intr-o persoana asa de rece ca mine.
A doua zi , cand m-am trezit, am incercat sa-l sun dar nici nu voia sa imi raspunda la apel.Mai mult obligata , am mers la ore si incercam sa ma prefac fericita, de dragul lui Iss care nu avea nevoie si de tristetea mea.Seara avea loc ultimul meci din campionatul de football.Toata echipa era emotionata si stresata.A trebuit sa fiu si eu spectator si sa imi incurajez fratele ,care era cel mai ingrijorat dintre toti.Daca reuseau sa castige ar fi primit o bursa de facultate si nu ar mai fi trebuit sa isi faca griji pentru viitorul sau.Erau aproape de terminarea primei reprize cand regina rautatilor s-a gasit sa il descurajeze:
-Asta numesti tu joc ?!O sa pierdeti in ritmul asta .
-Stii in momentul de fata as avea nevoie de putina sustinere din partea iubitei mele.
-Sustinere?! De ce te-as sustine daca pierzi ?Eu nu ma vad cu pierzatori.
-In cazul asta ne despartim !DEFINITIV!
La aceste spuse,fata lui Enny se facu rosie de atata furie.Isi lua aerele de diva si pleca de pe teren mai umilita ca oricand.Era pauza dintre cele doua reprize iar echipa adversa conducea cu 4 puncte.Iss stia ca trebuie sa faca ceva.S-a dus direct la Brian si i-a zis:
-Esti un idiot si o stii,dar esti unul dintre cei mai buni jucatori din tara.Daca tu nu poti sa ii bati atunci nimeni nu poate asa ca pune osul la treaba si castiga bursa aia !
Dupa discursul acesta incurajator nu numai ca au castigat meciul dar au avut cel mai bun scor al lor.Imediat dupa ce au primit cupa ,Brian s-a dus si a luat-o pe Iss in brate si a sarutat-o de fata cu tot liceul.Un moment mai dulce si potrivit nu cred ca ar fi putut avea. Toata lumea era fericita si dragostea se simtea in aer,numai eu eram singura si suparata.Ajunsesem la opinia pe care o aveam de la inceput :oricine te va rani la un moment dat deci nu merita sa ii lasi in viata ta.Incepeam sa cred ca Isaac nu m-a iubit atat de mult pe cat spunea deoarece,daca o facea,m-ar fi lasat sa ii explic si sa imi cer iertare.
Mai erau cateva zile pana la petrecerea de final de an scolar la care trebuia sa cante trupa ''The kings''.Nu pot spune ca asteptam cu nerabdare sa.i vad privirea dezamagita si suparata ,dar trebuia sa fiu acolo.Primul lor cantec vorbea despre tradarea in cuplu.Ironic , nu ?Dupa vreo 2 ore in care deja ma saturasem sa fiu in plus, am plecat la locul secret.Ma uitam la cer si imi aminteam piesa pe care a compus-o special pentru mine.Cata iubire putea exista in cateva cuvinte.Il iubeam si regretam ca am realizat asta asa de tarziu,abia cand l-am pierdut.
-Ciudat cum amandoi cand suntem tristi venim aici,la locul nostru special.
-Isaac regret absolut tot ce s-a intamplat niciodata nu te-as trada asa.
-Brian mi-a explicat tot ce s-a intamplat si ca a fost vina tipului si a alcoolului din creier,nu a ta.
Nu imi venea a crede: fratele meu m-a ajutat sa imi salvez relatia.Asta era o premiera.Ii eram extrem de recunoscatoare.
-Ti-am adus un cadou de impacare.
Din buzunarul lui a scos o cutie mica rosie cu funda.In ea se afla o bratara in care o masca de teatru si o chiatara se incrucisau dand nastere la ceva frumos.L-am luat in brate si am petrecut ore bune uitandu-ne la stele exact ca atunci cand mi-a spus ca ma iubeste.
Ei bine asta e povestea mea,fata care a descoperit alaturi de prieteni ce e aceea iubire: Sentimentul in care simti ca te sufoci,te cuprinde teama si neincrederea dar toate emotiile puse laolalta creeaza o stare unica pe care nici cel mai bun poet nu ar putea sa o descrie.La inceput nu credeam in dragoste sau fericire alaturi de vreun baiat,dar am realizat ca acest lucru e inevitabil.Toti ne gasim jumatatea.Ne schimbam pentru ea, facem sacrificii,o tradam dar in final destinul ne aduce din nou impreuna si cu fiecare aventura legatura dintre noi creste pana ajunge indestructibila.
CITEȘTI
Under the same sky
RomanceSe spune ca in viata nu exista alegeri gresite,dar eu nu sunt de aceeasi parere. Daca aceasta afirmatie este corecta atunci de ce toata lumea continua sa te judece? De ce exista atatea etichete care , dupa parerea unora, te definesc? Toate aceste et...