8.časť

65 4 2
                                    

O mesiac neskôr

Ležala som na posteli,pred sebou som mala krabičku, v nej som mala uložene veci ktore mi po mame ostali.Otvorila som ju a pred očami sa mi zjavili fotografie,na jednej z nich som bola ja a mama.Na maminej tvari žiaril úprimny úsmev,hnede vlasy jej siahali po plecia,iskrive zelene oči sa jej na fotke ligotali šťastím.V ten deň som oslavovala svoje 9 narodeniny.Sedeli sme spoločne za stolom na ktorom bola torta mama ma zozadu obijmala a ja som sfukavala sviečky.Pri tejto spomienke sa mi do oči nahrnuli slzy.Zhlboka som sa nadychla vrchom ruky som si zotrela stekajuce slzy na mojej tvári.V tom niekto zaklopal na dvere

,,Ďalej"

Dvere sa otvorili a v nich stál Damon.Keď vstupoval do izby na tvari mal usmev ktory mu ale po tom ako sa na mna pozrel rychlo zmizol a nahradil ho neutralny vyraz z ktoreho sa nedalo nič vyčitať.Odkašľal si a prehovoril. 

,,Tvoj otec už odchadza do Miami,mala by si sa poponahľať ak sa s nim chceš stihnuť rozlúčiť." Zadival sa na mňa a odišiel.

Po tom incidente zo Sarah to bolo sice zvláštne a važne ma to nahnevalo ale povedala som si že to nebudem riešiť,je to len medzi nimi dvoma.A aj keď vo mne Damon vyvolava zmiešame pocity kedy neviem či mu chcem jednu jebnúť alebo sa na neho žiadostivo vrhnuť,napriek tomu sa ovladam ,zišla som dole a vyšla z domu.Otec už stal pred autom a odkladal si do neho kufor.Objala som ho a rozlučila sa s nim.Zbytok dňa som chcela straviť pri filmoch.ľahla som si na gauč a zapla si komediu.Po chvili prišiel v tichosti Damon.Sadol si ku mne na gauč.Citila som z neho nervozitu,neustale si podupkaval nohou.Strašne mi to liezlo na nervy.

,,možeš s tym kurva prestať?"precedila som pomedzi zuby.

,,Prestanem až mi povieš prečo si plakala"

Ostala som zarazena a tvarila som sa že som ho nepočula.Odkašľal si,čim mi dal najavo že čaka na moju odpoveď.Zas si začal podupkavať a hypnotizoval ma pohľadom.

Odvratila som od neho zrak a povedala

,,to ta nema čo zaujimať" falošne som sa usmiala a ďalej sledovala telku.

,,Buď mi to povieš alebo tvojmu ockovi poviem čo jeho male dievčatko robi keď mu nie je na očiach" žmurkol a ja som presne vedela na čo naraža.

,,bolo to kvoli mame." Potichu som prehovorila.Na Damonovej tvari som zazrela ľutosť ktoru som tam videla prvy krát odkedy ho poznam.

Potichu povedal,,veľmi ti chyba?"

"Ano,hoci je to už 10 rokov stale je to pre mňa čerstve,bola som na ňu strašne naviazana,nikdy na ňu nezabudnem." moj hlas sa uprostred rozpravania zlomil.Damon na mňa len mlčky zazeral.Vstal z gauča a sadol si tesne ku mne.


Tak po dosť dlhej dobe je tu dalšia časť :) velmi sa ospravedlnujem za to ze som ju napisala až teraz ale nemala som ju ako napisať takže tak aj trz je to pisane len cez mobil takže ..Každopadne vam prajem prijemne čitanie :))







You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 20, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CoincidenceWhere stories live. Discover now