7.časť

208 17 14
                                    

Chcem sa ospravedlniť za to že nová časť nebola tak dlho ale nemala som čas a ani nápady

 A chcem sa poďakovať Laure ktorá mi s touto časťou pomáhala takže vďaka : D čiže tuto časť venujem tebe : )


Rýchlo som si tričko priložila k sebe a precedila som pomedzi zuby

,,Vypadni!“

Damon sa len zasmial a vošiel do izby, neviem o čo mu ide ale už ma vážne jebe.

Stal predo mnou, a upieral na ma zrak,

Na  tvári mal ten svoj typicky úškrn ,,asi ta sklamem ale ja sa odtiaľto ani nepohnem a už vôbec nie, keď si tak rozčúlená a nemáš nič na sebe“ zasmial sa ,,tak si neskutočne sexi vieš to?“

Zavrčala som, a rýchlim krokom vošla do kúpeľne , zamkla ju, a začala som sa obliekať ,zasa, zasa ma naštval ale toto mu vrátim .Usmiala som sa sama pre seba a odomkla dvere .Damon ležal na posteli ,keď som sa na neho pozrela žmurkol na mňa.

Podišla som k posteli, nahla sa nad Damona a cítila som, že čim bližšie pri ňom som, tým je viac rozrušený ,prešla som mu perami po krku a pošepkala som mu ,,keď sa chceš so mnou hrať, tak nečakaj že ja budem pozadu“ rýchlo som sa od neho odtiahla, no on ma chytil za pas a zhodil na seba , pretočil nás tak že som sa ani neviem ako ocitla pod nim, zhlboka som dýchala, on sa len uškrnul a chrapľavým hlasom prehovoril ,,ale veď my obaja dobre vieme že ja  budem vždy krok pred tebou“ pri tom ako to hovoril sa mi uprene díval do oči, a začal mi rukou prechádzať po stehne.

*Z pohľadu Damona

,,keď sa chceš so mnou hrať, tak nečakaj že ja budem pozadu“ pri tom ako to hovorila  pôsobila tak sexy že som to nevydržal a keď sa odo mňa chcela odtiahnuť chytil som ju za boky a pritiahol k sebe. Stlačil som jej zadok a pretočil sa tak aby ona bola podo mnou cítil som ako mi nepravidelne dýcha na krk ,a vedel som že za to čiastočne môžu aj moje ruky ktoré sa dotýkali jej tela .Prechádzal som jej po  stehne a cítil som ako sa od vzrušenia cela trasie.

Keď som chcel priložiť moje pery k jej perám zazvonil mobil.

,,Damon musím to vziať tak zo mňa zlez“

Za iných okolnosti by som ju neposlúchol ale môže to byt jej otec a nechcem mat problémy.

Odtiahol som sa od nej a ona prijala hovor.

Po chvíli povedala

,, jasne príď  pa.“

,,Kto ma prísť?“

,,Sarah“ postavila sa z postele a kráčala k dverám.

*Z pohľadu Megan

Ani som sa nenazdala a Sarah už bola pred dverami.

,,Ahoj“ usmiala som sa.

,,Ahoj“

Sadli sme si do obývačky .,,Meg inak máš ešte tie moje šaty čo som ti ich požičala?  potrebujem ich“

,,áno mam chod si po ne sú zavesene v šatníku ,ja nám zatiaľ urobím kávu“ žmurkla som a šla do kuchyne“

*z pohľadu Damona

Ležal som na Meganinej posteli, no mal by som už isť dole keď som sa chcel odobrať preč

vo dverách sa zjavilo dievča malo krátku čiernu sukňu a čierne obtiahnuté tielko musím povedať že vyzerala sexy predpokladám že je to ta Sarah.

Keď si ma všimla zastala a koketným hlasom povedala ,,hm ty budeš asi Megin bodyguard že?“ usmiala sa.

,,správne“ žmurkol som.

Podišla k šatníku a začala tam niečo hľadať pri tom sa skláňala a ja som mal pekný výhľad na jej zadok. Nevydržal som to a tak som odzadu prišiel k nej a začal jej po ňom  prechádzať rukami.Od začiatku mi bolo jasne že bude povoľná .Pretože hneď ako som sa jej dotkol sa otočila  smerom ku mne a začala ma bozkávať .Nemyslel som si že na to pôjde takto. Začala mi rozopínať košeľu a ja som jej rukou prechádzal po rozkroku vzdychala mi do ucha čo ma ešte viac naštartovala dal som jej dole sukňu a jej nohy sa automaticky obmotali okolo môjho pása .Prešiel som k posteli a položil ju na ňu, vyzliekol som jej tričko a perami som jej prechádzal od krku až k lemu jej nohavičiek. Nahlas vzdychala a ja som vedel že chce viac prechádzal som perami po jej rozkroku a rukami jej pomaly dával nohavičky dole.

Perami som sa opäť prisal na jej pery a rukou jej začal dráždiť klitoris keď už bola pred vrcholom prestal som.

,,Ale no tak“ zavrčala. Uškrnul som sa a začal si dávať dole nohavice.

Sarah mi rukou prešla po penise a začala mi dávať dole boxerky.

,,chcem ťa“

nasadil som si kondóm

 a po tomto som do nej vnikol a ona sa od rozkoše prehla v pase.

Celou izbou sa niesli naše vzdychy keď som v tom začul vŕzganie dverí rýchlo som prestal a svoj pohľad som uprel na dvere, v nich stala Megan. Vyzerala dosť šokovane a znechutene

,,Vypadni!“ skríkla Megan. a upierala zrak na Sarah.

Sarah sa cela rozrušená so svojimi vecami rozbehla dole a ja som ostal len tak nečinne ležať na posteli.

Megan  sa rozbehla za Sarah.

*Z pohľadu Megan

Stala som pred Sarah a neverila som tomu čo sa tu práve stalo.

,,Čo sa ti stalo preboha? Ako môžeš liezť s takým kurevníkom do postele? A k tomu ešte do mojej postele.“

,,Megan, ale on je taký neodolateľný ,strašne ma priťahuje viem že som urobila hlúposť ale myslím si že je to len a len moja vec“

,,Keby si sa nejebala s mojim bodyguardom v mojej posteli aj by bola“ naštvane som skonštatovala a otvorila dvere,

Sarah už nič nepovedala, len vyšla von a ja som za ňou zabuchla dvere.

Vrátila som sa do svojej izby a videla som ako sa Damon oblieka.

,,Ty si kokot!“

,,kľud ! Megan, mohla si nás nechať nech to dokončime“ žmurkol a uškrnul sa. To je sviniar.

,,buď ticho! Tak ty maš sex s mojou kamarátkou v mojej posteli a ja mam byť kľudná? vážne?“

,,čo si to nahováraš priznaj si že len toto ťa neštve“ podvihol sa, zastavil sa pri mne a pošepkal mi ,, viem že si chcela aby som sa takto pohral s tebou“ žmurkol ,,jednoducho žiarliš" uškrnul sa a odišiel z izby.

Dufam že sa vam tato čast pačila : )

Ake mate z nej pocity? : )

 

Pre dalšiu časť

Vote: 6

CoincidenceWhere stories live. Discover now