*Z pohľadu Damona
Ležal som v posteli a premýšľal ,nemôžem uveriť že budem bodyguard toho dievčaťa to sa mi snáď sníva. Nad tým som sa musel zasmiať, aspoň na to mi je ta práca dobra z mojich myšlienok ma vytrhol zvoniaci mobil, zodvihol som sa z postele a prijal hovor ,,Dobrý deň ,chcel som vás len upozorniť na to že treba moju dcéru o 8 vyzdvihnúť z domu a odviezť ju do školy a aby som nezabudol, budete tam s ňou celý deň. všetko som vybavil.“
,,Dobrý deň pán Fox áno, rozumiem budem tam.“ Vypol som hovor a opäť si ľahol na posteľ. Takže ja mam byt celí deň medzi tými pubertiakmi, čo tam ako budem robiť, keby som nemal robiť bodyguarda práve Megan tak sa na to vyseriem .Ale keď ona je tak sexi, a ja verím že ešte tento týždeň ju dostanem a ona bude kričať moje meno ktore mala kričať už pred tyždňom..
Otočil som sa na bok ,a snažil sa zaspať ani neviem ako ale podarilo sa mi to.
*Ráno
,kurva! Už tu mala byť .Vystúpil som z auta a kráčal k dverám domu. Zaklopal som. Otvorila mi pravé Megan bola tak neuveriteľné sexy, mala krátku obtiahnutú sukňu a červenú blúzku .Myslel som len na to ako z nej to oblečenie strhnem a vo dverách ju pretiahnem.
,,čo sa tak pozeráš?“ prerušila ma s úškrnom na tvári ,mam pocit že presne vie na čo som myslel s ňou ešte bude zábava.usmial som sa.
-,,Ty vieš presne prečo a samozrejme aj kvôli čomu “žmurkol som na ňu a priblížil som sa k nej rukou som jej začal hladiť stehno.
V tom sa zjavil vo dverách aj jej otec rýchlo som od nej odstúpil, a kývol hlavou na pozdrav
,,Tak ja musím isť, prídem až večer takže máš ju na starosti Damon dúfam že ti môžem dôverovať.“
,,Jasne že môžete ,majte sa“ s úškrnom som odpovedal
Mike ( otec Megan) nasadol do auta a odišiel.
Odrazu prehovorila a približovala sa ku mne“
,,asi by som ti mala objasniť par veci no dalo by sa povedať že skôr pravidiel, Už sa ma viac dotýkať nebudeš, do postele s tebou nepôjdem a aj keď sa to už raz stať mohlo, teraz už tá šanca nie je, takže si zapamätaj zlatičko ,že ja nie som tvoj majetok nebudeš sa somnou hrať". Žmurkla a odkráčala k autu.
S chuťou som sa zasmial ,pretože Damon Somerhalder vždy dostane to čo chce.
A kráčal k autu, sadol som si za volant.
Megan sedela na sedadle spolu jazdca a niečo si mrmlala, pozerala pri tom von oknom.
Pokrútil som hlavou a naštartoval auto. Celú cestu bola ticho, keď sme dorazili ku škole bez slova vystúpila z auta a niekde kráčala, nasledoval som ju, po chvíli sa otočila smerom ku mne zhlboka sa nadýchla a nasraným hlasom na mňa vybehla.
,,Prečo do čerta stále ideš za mnou?!“
,,zlatko, neviem či si naozaj taká hlúpučká alebo sa iba robíš, ale som tvoj bodyguard a to čo robím je moja práca“ žmurkol som na ňu.
Zavrčala a pokračovala v ceste ja som sa len uchechtol nad jej naštvanom výraze a rýchlou nasranou chôdzou, a nasledoval ju.
Zastavila sa pri nejakých chlapcoch oprel som sa o zábradlie a pozoroval ich, jeden z nich sa na mňa uprene díval a mal som pocit že ma tým svojim pohľadom chce zabiť.
Po chvíli som počul ako prehovoril.
-,,To tu ten chlap musí takto stať a počúvať nás čo si mysli že je? Megan kurva! kto je to do čerta?!
-,,Kľud Joe je to môj bodyguard veď som ti to spomínala že mu otec nariadil aby ma strážil“
,,No iste pozri sa na neho ako vyzerá, preboha ,veď to on ti môže ublížiť, to ja by som ťa lepšie ochránil“
Po tejto vete som vybuchol do obrovského smiechu.
Veď ten nedokáže uchrániť ani sám seba ako by dokázal ochrániť niekoho iného.
Pri tom ako som sa na jeho vete ujebával na mňa všetci udivene pozerali, no on jediný šiel od nervov priam vybuchnúť.
Zhlboka som sa nadýchol a stále trochu uchechtaným hlasom som mu povedal.
,,Nebuď smiešny prosím ťa ,ty nevieš obrániť ani sám seba ako by si dokázal ochrániť Megan?“
Už kráčal smerom ku mne keď im zazvonilo na hodinu. Prebodol ma pohľadom a vydal sa k dverám školy. Megan sa na mňa stále uprene dívala a bola cela zmetená ,šiel som k nej a vošiel som s ňou do vnútra školy.
pre dalšiu časť aspoň 2 vote
.Potrebujem vediet či sa mi to este oplati pisať.
YOU ARE READING
Coincidence
FanfictionONA je dcera uspešneho podnikatela ktora vždy dostane to čo chce.Je to povišenecke dievča ktore doteraz malo velmi ľahky život. ON je sebavedomi a neodolateľny muž ktoreho zaujimaju iba party,alkohol a sex riadi sa heslom ,,pojebať a odjebať" pretož...