2.časť

199 15 10
                                    

Chcem sa vam ospravedlniť za to že som tu dalšiu časť dlho nepridala ale nemala som net takže sa nedalo :/ ale ak splnite podmienky môže byť dalšia časť už zajtra! :)

Z pohladu  Megan*

Popri telke som už aj stihla napisať mojej kamarátke Sarah.Sme presne také isté preto po mojom oznameni že sa kona party u Marka na nič nečakala a už rozoberala čo si tam oblečie.Je už 8 hodin a ja sa už začinam chystať. Vošla som do izby a otvorila šatnik vytiahla som si kratke čierne šaty a k tomu čierne lodičky položila som ich na posteľ a rýchlym krokom som vošla do kupelne dala som si rychlu sprchu a postavila sa k zrkadlu vzala som si make up a naniesla tenku vrstvu na tvar popri tom som si naniesla na prst korektor a prekrila nim kruhy pod očami na oči som si naniesla linku a na riasy som si dala riasenku všetko som to doladila červenym ružom.Spokojna so svojou pracou som podišla k posteli a obliekla si šaty obula si lodičky a na ruku si dala čierny naramok.Odkračala som dole otvorila som vchodove dvere a vyšla von.O chvilu by tu mala byt Sarah.Hned nato sa cez celu ulicu niesla hlasna hudba.Hned som vedela že je to auto Sarah.Zastavilo tesne pri mne.S usmevom na perach som nastupila do auta. ,,Ahoj“ usmiala som sa a Sarah mi so smiechom odzdravila. Cestou k Markovi sme sa neustale rozprávali o tom,ako tam budeme balit chlapov.Ked sme dorazili na party,bolo počut že je party už v polnom prude. Všade hrala hudba a vonku postávali ludia ktory sa bud olizovali alebo pili.Vošli sme do vnutra a ja som si to hned namierila k stolu s alkoholom chytila som do ruk flašu whisky a napila sa z nej.Samozrejme že som hned vyrazila na parket.začala som do rytmu hudby krutit bokmi uživala som si to ked ma vtom niekto odzadu chytil za boky a pritiahol si ma k sebe.Kedže whisky už začala učinkovat nechala som to tak a dalej vrtela bokmi popritom som sa o neho otierala zadkom.odrazu ma k sebe otočil a ja som zbadala toho najdokonalejšieho chlapa.Mal na sebe čiernu košelu, na hrudy ju mal rozpnutu, vlasy mal do všetkych stran čo bolo roztomile k tomu mal a sexy pohlad a jeho usmev bol okuzlujuci bez prestania som mu hladela do oči a uživala si tuto chvilu.vrtela som celym svojim telom.jeho ruky sklzli na moj zadok a jemne ho stlačil zavzdychala som a dalej sa vrtela do rytmu hudby zrazu sa mi perami prisal na krk a vašnivo ho bozkaval.za celu tu dobu sme si nič nepovedali a ani nebolo treba všetko išlo aj bez zbytočnych slov.ked odtrhol hlavu od môjho krku pozrel sa mi do oči a prisal sa mi na pery po chvili sme zapojili do bozkavania aj jazyky bolo to strašne vzrušujuce a ja som už citila aky je tam dole vzrušeny.odtrhol sa od mojich pier a zavzdychal mi do ucha chytil ma okolo pasu a niekam tahal nebranila som sa.Vyšli sme po schodoch a on otvoril prve dvere čo tam boli  hodil ma na posteľ a začal ma bozkavať po celom tele...

Pre dalsiu čast budu podmienky

Reads:15

Votes: 8

Comments: 3

CoincidenceWhere stories live. Discover now