*Z pohľadu Megan
Sedela som v lavici a premýšľala, prečo mi otec dal za bodyguarda práve jeho, lezie mi na nervy, myslí si že si môže robiť čo sa mu zachce. Zhlboka som sa nadýchla a snažila sa na neho nemyslieť, dosť že ma tu prenasleduje cely deň ešte ani moje svedomie mi s nim nedá pokoj. Po chvíli zazvonilo a ja som vyšla z triedy, keď som prechádzala okolo toaletách niekto ma chytil za ruku a stiahol ma na záchody .Keď som ho uvidela myslela som si že ho zabijem bol to Mark,
,,čo to robíš do čerta ,zbláznil si sa? vieš ako som sa vyľakala?“ vybehla som na neho naštvaným hlasom.
,,Pšt! Vieš Megan keď si bola u mňa, vtedy na tej party ani si za mnou neprišla a ja som ťa v podstate od vtedy ani nevidel, vieš že bez teba dlho nevydržím“ šepkal.
,,Tak to máš potom blbé ,lebo mne ten tvoj ksicht ani trocha nechýbal.“ Žmurkla som naňho.
Chytil ma za pas a pritlačil ma k stene.
,,Ale ale ,Megan sa nám chce hrať, poviem ti to takto so mnou sa zahrávať nebudeš, je ti to jasne?!“ po tejto vete sa len usmial a odišiel.
Ešte nikdy som ho takého to nevidela, zhlboka som sa nadýchla a vyšla z toalet ,pri východe zo školy sedel na schodoch Damon, a s niekým telefonoval. Myslela som si že ak okolo neho len tak prejdem tak si ma nevšimne no mýlila som sa, hneď ako ma zbadal skončil hovor a kráčal ku mne.
,,Tak aký si mala deň? Uškrnul sa.
,,keby si tu nebol, tak by bol skvelý“ povedala som arogantne.
,,ale veď nebuď taká ,viem že sa ti páčim.“ Žmurkol.
,,nebuď smiešny, lezieš mi na nervy a absolútne ma nepriťahuješ ,tak si nenamýšľaj dobre?“
Klameš! Priťahuje ťa a ty to dobre vieš. Povedalo mi moje svedomie ktoré chce mať neustále pravdu..
,,no to ti tak budem veriť ,keby nie tak by si nebola zo mňa tak v rozpakoch a nechcela by si so mnou isť do postele“ zasmial sa.
Len som prevrátila očami a kráčala k východu.
Keď som už chcela otvoriť dvere ,Damon ma odzadu chytil za pas, odhrnul mi vlasy z krku a začal mi po ňom prechádzať s perami ,chcela som ho zastaviť a vynadať mu alebo také niečo, ale na nič som sa nezmohla, bola som ako paralyzovaná ,zhlboka som dýchala a nezmohla sa ani na jedno slovo.
,,páčilo sa ti to však?“ zasmial sa a odtrhol sa odo mňa.
Otvoril dvere a šiel k autu, no ja som tam stále len tak stala a v duchu si nadávala aká som hlúpa že sa mu stále poddám.
Šla som k autu a nastúpila doň , Damon sa len pozeral pred seba a stále mal ten svoj výťazny úsmev na tvári.
Keď sme dorazili pred dom, vyšla som z auta a rýchlim krokom prešla k dverám, otvorila ich a vošla dnu ,ľahla som si na gauč a pustila telku ,po chvíli už tu bol aj Damon, dúfam že nepríde sem. Chcem mať od neho aspoň chvíľu pokoj.
Mam pocit že som to zariekla, lebo hneď ako som si to povedala zjavil sa v obývačke a sadol si do kresla. Snažila som sa tváriť že som si vôbec nevšimla jeho príchod a že ma to vôbec nezaujíma ,lenže nešlo to, cítila som ako na mňa upiera zrak, po chvíli som to už nevydržala. ,,čo sa na mňa tak pozeráš?!“ precedila som pomedzi zuby.
,,lebo ma to baví“ žmurkol a ďalej na mňa upieral svoj zrak.
Vstala som z gauča a odkráčala do kuchyne, nie je možne aby ma niekto tak vedel vytočiť ako on, už len ten jeho pohľad ma vie rozčúliť ,čo si to nahováraš ty krava, vieš dobre že sa ti páči keď sa na teba pozerá ,keď sa ta dotýka a je v tvojej blízkosti tak neklam samu seba! Zas moje svedomie, vždy sa ozve vtedy keď nemá .Otvorila som chladničku a vybrala si pomarančový džús naliala som si ho do pohára a napila sa. šla som do mojej izby vybrala si uterák a namierila si to do sprchy, keď som sa osprchovala obmotala som si uterák okolo tela a vyšla von. Prešla som ku skrini a začala si vyberať spodné prádlo a nejaké voľne tričko na spanie, keď som si vybrala potrebne veci, dala som si dole uterák a začala sa obliekať.
,,hm ,skús byť takto ešte 5 minút a neovládnem sa“ zasmial sa a ja som od zlosti šla vybuchnúť.
Pre dalšiu časť 4 vote :)
YOU ARE READING
Coincidence
FanfictionONA je dcera uspešneho podnikatela ktora vždy dostane to čo chce.Je to povišenecke dievča ktore doteraz malo velmi ľahky život. ON je sebavedomi a neodolateľny muž ktoreho zaujimaju iba party,alkohol a sex riadi sa heslom ,,pojebať a odjebať" pretož...